Omat helmet & LASIHELMIKURSSIT
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
- Maikki
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku:5
Tässäpä minun raporttia helmentekokurssilta, kun viime viikon olin Kihniössä vastaavalla kurssilla kuin Henna ja Siru edellisellä viikolla. Toisn parin muun kanssa teimme ns. jatkokurssin juttuja, eli Lea opetti meille kun oli saanut aloittajat työntouhuun. Muutama uusi teknikka tuli ainakin kokeiltua ja joitakin enempikin harjoiteltua. Tein myös semmoisia riipuksiksi sopivia ikäänkuin lehden muotoisia, joissa on lasilenkki. Unohdin kameran ottaa mukaan, mutta jospa jossain vaiheessa ennättäisin ottaa niistä kuvia. Kivaa oli!
Ja niin, se kaasupoltinhan minulla on siis ollut reilun vuoden, mutta nyt tuli ostettua se kaasu-happipoltin Lealta, joten nyt saan kotonakin tehtyä vähän isompia juttuja ja joitakin tekniikoita, joihin vanhan polttimen teho ei ole riittänyt. Tosin pistän polttimen käyttökuntoon vasta loppukesästä, kunhan kesämenot ovat rauhoittuneet.
Ja niin, se kaasupoltinhan minulla on siis ollut reilun vuoden, mutta nyt tuli ostettua se kaasu-happipoltin Lealta, joten nyt saan kotonakin tehtyä vähän isompia juttuja ja joitakin tekniikoita, joihin vanhan polttimen teho ei ole riittänyt. Tosin pistän polttimen käyttökuntoon vasta loppukesästä, kunhan kesämenot ovat rauhoittuneet.
- SummerRose
- suunnittelee Balin-matkaa
Otin tuossa muutama päivä sitten vähän työkuvia.
Kuvien laatu ei ole kaksinen ja tarkoitus olisi ottaa uusia myöhemmin.
Työpöytä on varoittava esimerkki siitä millainen se ei saisi olla.
Kuvat ei ole loogisessa järjestyksessä, täällä voipi käydä katsomassa
http://s79.photobucket.com/albums/j138/halti/navetta/
Jane
Kuvien laatu ei ole kaksinen ja tarkoitus olisi ottaa uusia myöhemmin.
Työpöytä on varoittava esimerkki siitä millainen se ei saisi olla.
Kuvat ei ole loogisessa järjestyksessä, täällä voipi käydä katsomassa
http://s79.photobucket.com/albums/j138/halti/navetta/
Jane
- Henna
- Moderaattori
- Oikea käyttäjä:Olen
Nyt vihdoin mullakin on esittää pari kuvaa töistäni. En jaksanut alkaa kuvailemaan helmiä yksitellen, vaan nappasin kaikki kerralla vaan. Ehkä siitä jotain tolkkua saa... Polte päästä taas tekemään olisi kova, mutta taitaa venyä aika pitkälle syksyyn ennen kuin aikaa taas löytyy. Nämä Jyväskylässä käymiset ovat sellaisia pyrähdyksiä, ettei helmiä ehdi ajatella
Nooh, syksyllä sitten uudella innolla
Tässä on käytännössä kaikki kurssin tuotokset, mitään sensuroimatta. Pari helmeä on jo muuttunut koruiksi, ja niistä kenties kuvat sitten joskus.
So here we go:

Nooh, syksyllä sitten uudella innolla

Tässä on käytännössä kaikki kurssin tuotokset, mitään sensuroimatta. Pari helmeä on jo muuttunut koruiksi, ja niistä kenties kuvat sitten joskus.
So here we go:

- SummerRose
- SummerRose
- SummerRose