Tiimarin helmistä

Korujen valmistus siemenhelmistä; tekniikat, materiaalit ja työvälineet.

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

tuiru
Swarovski-kuumeessa
Lasku:5

Post by tuiru » Thu Sep 21, 2006 7:45

Joo Tiimarin lukot on mitä on pussillisesta jos löytää yhden toimivan ni se on ku lottovoitto...eli tosi harvinaista.
Killinger
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä:Olen

Re: Tiimarin helmistä

Post by Killinger » Mon Aug 30, 2010 12:57

Itse hain ensimmäiset tarvikkeet Tiimarista, kun ajattelin aloittavani halvoilla materiaaleilla, "jos en jaksakaan innostua pitkäksi aikaa"... :roll: No, tällä samalla hulluuden tiellä olen edelleen, ja mikäs sen parempaa! :) Itse taas tykkään Tiimarin lasisista siemenhelmistä juuri siksi, että ne ovat niin erikokoisia. Tulee yksinkertaista, mutta eläväistä pintaa ihan itsekseen. Ensimmäinen kaulakoru, mitä en purkanut, on melkein kokonaan Tiimarin tarvikkeista, ja se saa jäädä ainoaksi, missä on muovia:

Image
Meemu
Swarovski-kuumeessa

Post by Meemu » Sat Sep 04, 2010 13:33

Heh, silloin kun olin ensimmäiset tilaukseni tehnyt verkkokaupasta, ja tiesin että paketti tulee vasta maanantaina minulle... Olin ihan täpinöissäni, ja viikonlopuksi olisi pitänyt saada käsille tekemistä pahimpaan helmikuumeeseen. Marssin Tiimariin tohkeissani, että nyt haen jotain ensihätään sieltä. Olin tosi pettynyt kun meidän pikkutiimarissa oli tosi pieni valikoima, ja laadultaan ei tietenkään mitenkään vastannut noita netin korutarvikeliikkeitä. Ja tajusin myös, että nikkeliallergian vuoksi en voisi kuitenkaan esim. korvisten koukkuja sieltä ostaakaan. En olisi saanut siis viikonloppuna mitään koruja tehtyä valmiiksi, joten maltoin sitten mieleni ja aloitin koruilut vasta maanantaina.
yuanyelss

Post by yuanyelss » Sat Dec 18, 2010 11:37

Inkkarikoruihin mielestäni nuo helmet sopivat erinomaisesti (elävää pintaa) !! Joitain putkihelmiä myös joskus hankkinut ja lasimateriaali
Fashion and beautiful High heels sandals shoes pink are really charming in this summer
Nafisan
lasihelmien lumoissa

Post by Nafisan » Tue Jun 21, 2011 12:39

Huomasin tuossa viime viikolla naapuritalon Tiimarissa uudistuneen helmiosaston (jossa oli -30% kesäale). Paljon oli edelleen muovia, mutta myös hienosti lasikin oli sinne itsensä löytänyt. Ostin myös simpukan helmiäispaloja edullisesti (oli merkitty muoviksi, kiillosta ja epäsäännöllisyydestä tunnisti heti). Kenellään kokemusta noiden lasihelmien laadusta? Paljon kun en helmiä uutena ostele/tilaa, vaan kierrätän (valmiit korut/helmikirpparit) niin en osaa sanoa ovatko halvempia vai kalliimpia kuin esim. HelmiQ:sta. Nättejä värejä ja muotoja oli tarjolla.
Katja
lasihelmien lumoissa
Lasku:5

Post by Katja » Tue Jul 26, 2011 12:05

Killinger wrote:Itse hain ensimmäiset tarvikkeet Tiimarista, kun ajattelin aloittavani halvoilla materiaaleilla, "jos en jaksakaan innostua pitkäksi aikaa"... :
Minun mielestä Tiimarin helmet eivät ole mitään halpoja, päinvastoin. Hirmu hintoja muutamasta akryylimuovihelmestä pussissa... :?
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Post by tawujigo » Wed Aug 10, 2011 1:44

Minä olen muutamia tarvikkeita ostanut Tiimarista...
Foliosydämiä, sellaisia pieniä. Ne eivät ole kerenneet vielä käyttöön, mutta pussin läpi kun tarkastelee, ne vaikuttavat olevan ihan ok.
Ja sitten kerran (jos toisenkin) ostin sellaista hopeoitua(?), kuviollista ketjua. :ooh: Mielestäni se on erittäin kaunista ja käytin mm. seuraavassa korusetissä (korviksissa, riipuksessa ja rannekorussa): Image.
Vielä ainakaan ei ole tullut mitään valituksia. Eikä se ole tummunutkaan laisinkaan. Nikkelittömyydestä ei ole tietoa.

Lukot ja muut osat mitä olen siellä tutkaillut ovat olleet minusta sietämättömän huonokuntoisia jo myyntivaiheessa. En suosittelisi kenellekään, edes aloittelijalle! :evil:
Post Reply