Mä olen ostanut Mannazista lankaa ja lukkoja.
Langat halvempaa kuin Kankurissa ja lukoissa on kunnolliset kiinnitysrekkaat (huonot aluperäiset on vaihdettu kunnollisiin) ja lisäksi lukkojen hintaa kuuluu vielä juotettu kiintolenkki.
Siellä on lisäksi paljon erilaisia ihani hopeahelmiä ja muita hopeisia korunosia (n.100-200 erilaista näin äkistään muistaen).
On kuin olisi karkkikaupassa

kun käyn siellä.
Lankakin on laadultaan niin hyvää että ketjuja ei tarvitse edes kiillottaa ja se ei tummu niin pian kuin muualta ostamani.
On siellä ainakin nyt kivihelmiäkin myynnissä. Hiottuja jalokiviä on paljon ja timantteja myös (en muuten tiennyt että timantti voi olla myös punainen).
Aukioloajat on kuulemma sen takia "omituiset" koska liikkeessä käy paljon kalliiden jalokivien ostajia sovittuina aikoina (muina aikoina kuin liike on auki) ja silloin ei voi turvallisuusriskin tarkia pitää ovia auki. Olen joskus käynyt siellä muinakin aikoina ostoksilla (soittanut ja sopinut minulle sopivan ajan.)
Omistaja pitää paljon hopeaketjukursseja ympäri suomea ja talvisin myös Espanjassa.
Siellä on yli sata erilaista käsintehtyä hopeaketjua näytillä. Harmi vaan kun siellä ei saa kuvata niitä

.