Omakoru Oy

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Annamaria
Oikea käyttäjä: Olen

Omakoru Oy

Post by Annamaria » Mon Jul 09, 2012 12:52

Hei! Kokemuksia Omakoru Oy - verkkokaupasta? http://www.omakoru.net/ Tein sieltä tilauksen, jota ennen liityin jäseneksi, eli siis kirjauduin verkkokauppaan sisään. Sitten kun olin tehnyt tilauksen, s-postiini plämähti lasku, johon oli lisätty jäsenmaksu kolmelta kuukaudelta. Ei kai suomessa yleensä peritä jäsenmaksua jos rekisteröityy verkkokaupan asiakkaaksi? Ei ainakaan yleensä ole tapana. Jäsenmaksun suuruus oli 10e kolmelta kk:lta. Oli kyllä pienoinen yllätys, koska luin heidän kysymyksiä ja vastauksia - sivunsa eikä siellä ollut mainintaa jäsenmaksusta. Olisi pitänyt tutkia asiaa tarkemmin.. :? Ajattelin varoittaa teitä muita tilaajia, että heillä on tälläinen jäsenmaksu. Tosin ostoksista saa sen 10% alennusta, mutta sen suuruus on suurinpiirtein samanverran kun jäsenmaksun, riippuu kuinka paljon on tilaamassa. Irtisanoin välittömästi jäsenyyteni, mutta he eivät ole vastanneet minulle vielä.
nekka
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Omakoru Oy

Post by nekka » Mon Jul 09, 2012 17:15

Kerran tilasin jotain...toista kertaa en, koska tuo miten sieltä tilataan, on (tai oli?) perin kummallista ellei jopa vähän outoa.
Ei mulle kyllä tullut mitään jäsenmaksuja...

Tässä edellinen ketju puljusta viewtopic.php?f=2&t=5008
litsi
hamstraa hopeahelmiä

Post by litsi » Mon Jul 09, 2012 18:44

Olisitkohan vahingossa kirjautunut Oma-koru kerhon jäseneksi. Siellä ainakin oli jäsenmaksuja.
hatsi
korukivikasan keskellä
Lasku: 5

Post by hatsi » Tue Jul 10, 2012 15:26

Täältä tilaan usein, minun kohdallani ainakin kaikki on mennyt niinkuin pitääkin.
:D
Ikuinen aloittelija helmien parissa.
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Lumijo » Tue Jul 10, 2012 19:58

Viimeksi kun tilasin täältä, kesti todella kauan ennenkuin tuli tuo ns. tarjous/lasku. Tarvikkeet tuli sen jälkeen nopeasti, mutta kesti minulle liian kauan tuo itse laskun saaminen.
Annamaria

Post by Annamaria » Fri Jul 13, 2012 12:10

He vastasivat minulle ja kaikki on OK. Tavarat tuli postissa niinkuin pitikin ja aion tilata useammankin kerran kun minulla kerran on tuo jäsenyys. Päätin sittenkin pitää sen jäsenyyden kun sen kerran maksoin laskun ohessa, mutta olisi voinut olla vähän näkyvämmin se, että jäsenyys maksaa.
Post Reply