Oulun Sinooperi kunnostautunut

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
heidili
korukivikasan keskellä
Lasku:5
Oulun Sinooperi kunnostautunut

Post by heidili » Thu Oct 13, 2005 16:50

Heippa!

Kävin Oulussa mutkan ja piti käydä katsomassa Sinooperissa oliskohan sinne vihdoin tullut lisää helmijuttuja ja kas! Hyllyt melkein notkuivat helmiä ja helmitarvikkeita. Iloinen asia oli, että vihdoin sinne oli tullut paljon uutta tavaraa, mutta huonompi juttu oli sitten niiden hinta. Akryylibiocone-helmistäkin piti maksaa noin miljoona ja nekään ei ole mitään swarovski-laatua. :huh: Sain pidettyä itseni kurissa ja en ostanut mitään. Ihan ihmeellistä. Alunperin menin sinne katsomaan millasia kudontakehyksiä siellä olisi ja millä hinnalla. Jotenkin en halunnut maksaa 12e puisesta kehyksestä, kun niitä saa halvemmallakin. JOten sekin jäi hyllyyn. Pitänee jostain muualta kehitellä se kudontakehys...

Ja tällaista Oulussa

-Heidili

p.s. Kajaanissahan ei ole Sinooperia. Sinooperin tarvikkeita myy Lelu- ja paperikauppa. Valikoimat on huonot.
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Henna » Thu Oct 13, 2005 17:30

Hei, mulla olisi sulle kudontakehys jos sellaista havittelet... Sellainen Villihelmen metallinen, mikä maksaa siellä 13.5. Voisin luopua omastani vaikka kympillä. Miltä kuulostaisi? Siinä on vaan se ongelma, että postikuluja kertyy aika paljon. Villihelmenkin postikulut ovat alkaen 6 euroa. Jos sulla on asiaa Jyväskylään (tai Tampereelle) niin asiaa kannattaisi ehkä harkita?! Ilmoittele jos kiinnostaa!

Tämä härveli siis on kyseessä:
Image
SusiSiili
lasihelmien lumoissa

Re: Oulun Sinooperi kunnostautunut

Post by SusiSiili » Thu Oct 13, 2005 18:14

heidili wrote:Kävin Oulussa mutkan ja piti käydä katsomassa Sinooperissa oliskohan sinne vihdoin tullut lisää helmijuttuja ja kas! Hyllyt melkein notkuivat helmiä ja helmitarvikkeita.
Hmphm, heti kun kääntää selkänsä niin ne menee ja parantaa valikoimaansa, mokomat ;). Kävin siellä about kuukausi takaperin ja silloin ne hyllyt oli puoliksi tyhjinä! Kai ne silloin tyhjensivät hyllyjä saadakseen tilaa uusille helmille. Mutta on nuo kyllä tosi kalliita!

Kuulin villejä huhuja että Oulun keskustan Tiimaria vastapäätä olisi joku kangaskauppa jossa myytäisiin helmiä, saas nähdä heti kun taas eksyn keskustassa käymään.
I would imagine if you could understand Morse code, a tap dancer would drive you crazy. -Mitch Hedberg
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Eowyn » Thu Oct 13, 2005 18:22

Jos se on käsityöliike, niin siellä on todennäköisesti sitten niitä Gütermannin helmiputkiloita. Ne ovat aika hintavia, mutta mulla tulee ostettua niitä siemenhelmiä aika usein (varsinkin niitä metallinmustia...)

Pahus, muistan itse asiassa käyneenikin siinä liikkeessä, mutta se oli ennen tämän mun virallisen helmihulluuteni alkua... 8)
heidili
korukivikasan keskellä

Post by heidili » Fri Oct 14, 2005 8:23

Henna:

Päivittelin asiasta minun tuoreelle aviomiehelleni ja se lupasi tehdä minulle kuulemma oman. :) Saa nähdä onnistuuko, mutta ilmoittelen kyllä jos kyllästyn odottelemaan. :nod:
Post Reply