Helmikauppa NaNa, Porin liikkeessä loppuunmyynti

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Henna » Wed Feb 22, 2006 20:57

Katsokaas tätä:
http://www.nana.fi/

Sieltä on varmaan pian aukeamassa myös verkkokauppa.
Nuo laarit tuossa kuvassa ovat juuri niitä, joita kävin kuolaamassa joululomalla :D
Siru
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5

Post by Siru » Wed Feb 22, 2006 23:06

Kiitos Henna linkistä! :drool: Se Tukholman kauppa oli saman näköinen eli laaria laarin vieressä...
Wear your HELMET with pride!
pipsa
lasihelmien lumoissa

Post by pipsa » Thu Feb 23, 2006 0:30

Voi jestas mitkä helmilaarit nanassa, siis vau! Kylläpä olemme oleet tyhmiä siskoni Raiisan kanssa kun emme menneet kauppaan sisälle hypistelemään helmiä. Kävimme katsomassa missä liike sijaitsee ja pyörsimme näyteikkuna katselmuksen jälkeen pois ja lujaa kun tuntui että ei sinne voi mennä. Taidetaanpa korjata tilanne heti pikimmiten.
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Thu Feb 23, 2006 7:41

pipsa wrote:Voi jestas mitkä helmilaarit nanassa, siis vau! Kylläpä olemme oleet tyhmiä siskoni Raiisan kanssa kun emme menneet kauppaan sisälle hypistelemään helmiä. Kävimme katsomassa missä liike sijaitsee ja pyörsimme näyteikkuna katselmuksen jälkeen pois ja lujaa kun tuntui että ei sinne voi mennä. Taidetaanpa korjata tilanne heti pikimmiten.
Ai te olette siskoksia... mä en tiennytkään :shock: No, joka aamu oppii uutta (ihmettelen itsekin, mitä teen koneella tähän aikaan, 6.38 ).

Voi kuulkaa, mulle meinasi käydä ihan samalla lailla, kurkin ulkopuolelta, enkä meinannut uskaltaa sisälle, kun kauppa näytti niin joltakin gallerialta tms, eikä miltään helmipuodilta. Tuo helmilaaririvistö olikin sitten hiukan peremmällä :roll: Että sinne vaan kaikki rohkeasti, helmien hypisteleminen tekee hyvää. Ja kyllä sieltä mukaankin voi tarttua kaikkea ihanaa. Nuo "ostoskorit" tuossa kuvan oikealla laidalla ovat petollisen suuria, niihin mahtuu hurjasti helmiä :%
pipsa
lasihelmien lumoissa

Post by pipsa » Thu Feb 23, 2006 9:55

Joka päivä oppii joitain uutta. Kyllä me menemme katsastamaan putiikin jossain välissä. Aikainen lintu löytää madon, olinpa minäkin eilen aamulla jo ennen kuutta tekemässä helmitilausta kun ei nukuttanut yhtään ja silloin sai rauhassa lapselta tehtyä jotain.
Cattleya
Ylläpito

Post by Cattleya » Thu Feb 23, 2006 10:12

Helmilaarien kuvaa ihailtuani olen hyvin, hyvin onnellinen, että en ole toistaiseksi elämässäni Porissa käynyt enkä näillä näkymin ihan heti ole menossakaan, sillä siitä tulisi aivan liian kallis reissu :drool: . Nettikaupoissa on sentään toistaiseksi pysynyt mopo käsissä (paino sanalle "toistaiseksi", josko erään toisen ammatin/harrastuksen tiimoilta tulee yleensä aina useamman sadan euron paketit :% )...
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Mon Mar 20, 2006 17:04

Voi kuulkaas, nyt se on sitten auki; seuraava suomalainen nettihelmikauppa! Ja avajaistarjouksetkin ovat kohtuullisen houkuttelevia (ainakin tarjousprosentit ovat kovia)

http://www.castafiore.fi/cat/

Ihan vahingossa huomasin, kun toisella foorumilla (ei siis tällä kertaa ihanitsessä vaan ihan muualla) joku kyseli kotimaisia nettihelmikauppoja. Niitä tulikin yllättävän pitkä: Villihelmi, Helmimeri, Pinkkihelmi, Idänhelmi, HelmiQ, Nana ja Ullan kauppa nyt äkkiseltään tuli mieleen. En tiedä unohtuiko joku vielä...
Siru

Post by Siru » Mon Mar 20, 2006 20:26

:shock: Noniin, taitaa jo seuraavakin tili mennä muuhun kuin ruokaan ja laskuihin... :rofl:
Wear your HELMET with pride!
Othel

Post by Othel » Mon Mar 27, 2006 22:13

Kokeilin juuri tehdä tilausta tuonne Nanaan, mutta pyörsin kesken pakoon. Sain helmien loppusummaksi 21,50 e (varsin hillittyä käytöstä siis!), mutta sen päälle olisi tullut toimituskuluja 13,35 e!!!

Ovatko ne tosissaan vai onko niillä kompuutteri rikki?
vipa
Swarovski-kuumeessa

Post by vipa » Tue Mar 28, 2006 0:05

Veikkaan että siinä on tullut toimituskuluihin joku virhe. Otanpa asiasta selvää kun keskiviikkona töihin menen.
santtu

Post by santtu » Tue Mar 28, 2006 10:00

Samaa minäkin ihmettelin :shock:
Tilasin sieltä avajaistarjouksesta niitä millefioripusseja, mutta kun lisäsin koriin foliosisushelmiä, pomppas postituskulut+toimituskulu 2€=13,35!!!
Eli tilasin pelkkiä millefioreja ja kulut oli 4,40€ (sis. toimituskulut 2€)
Elämässä pitää olla HYRSKÄYTYKSIÄ :D
vipa
Swarovski-kuumeessa

Post by vipa » Wed Mar 29, 2006 10:19

Niinhän se oli kuin epäilinkin, nettikaupan toimituskululaskuri oli sekaisin. Vika on nyt korjattu ja homma toimii niinkuin pitääkin. Hyvä että ihmiset kiinnittävät huomiota tälläiseen!
santtu

Post by santtu » Wed Mar 29, 2006 13:17

Tänään tuli ne Nanasta tilalatut tarjous-millefiorit :)
Kauniita värejäkin, paitsi keltaiset taidan laittaa eteenpäin :wink:
santtu

Post by santtu » Wed Mar 29, 2006 15:17

Image

Nanan avajaistarjous Millefioreja, tulivat tänään.
::Reetta::
Swarovski-kuumeessa

Post by ::Reetta:: » Mon Apr 10, 2006 19:16

tuli myös minun käytyä siellä :drool:
ja voi ettäää oli kyllä niitä helmiä ai että!

ja tuli niitä sitten ostettuakkin.. yhteensä äitini ostosten kanssa tuli maksamaan 84 € :oops: ¨

tällaisia sitä minulle tarttui mukaan :

Image

Kuvassa on siis makeanveden helmiä [ maksoivat aiikaas mukavasti ] sitten muutama swarowskin sydän, ja sitten tuollaisia vihreitä sydänhelmiä ja turkooseja myös :wink:

Niin ja noita helmiä on siis lisää että kuvaan en laittanut kaikkea niistä pusseista..ja tuossa on vain minun omat ostokseni :)
Post Reply