Korupohjat + kapussit
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
- tassu
- lasihelmien lumoissa
- Oikea käyttäjä: Olen
- Lasku: 8
Korupohjat + kapussit
Mistä kannattaa ostaa? Saako mistään isompia eriä, ns. tukkueriä? Jotenkin näiden ostaminen on vaikeeta kun pohjia ja kapusseja ei myydä settinä, vaan erikseen pitää ostaa. Ostin eräästä verkkokaupasta pohjat sekä kapussit, mutta kapussit olivat aavistuksen verran liian kapeita, vaikka olivat mukamas sopivia juuri niihin pohjiin.
- Kalottikuupatar
- suunnittelee Balin-matkaa
Re: Korupohjat + kapussit
Mun mielestä ainakin 8seasonsilla on ollut hyviä, tosi iso valikoima erilaisia pohjia ja kapusseja. Oon tykännyt.
- Nunnuli
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku: 5
Pandahallilta saa, mutta juuri tuolla lailla erikseen. Vinkkaan vaan, koska sieltä saa isoja tukkueriä halvalla. Jos tämä vinkki kiinnostaa, osallistu jonkun kimppaan "kimppatilaukset"-osastolla.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
- tassu
- lasihelmien lumoissa
Joo jee toi Pandahall on huippumesta! Ainut vaan että mulla on isoja ongelmia ton Paypal- tilin virittämisessä, enkä oo koskaan ikiuna milloinkaan tilannut ulkomailta mitään, oon ihan pihalla näissä asioissa. Mutta jos mä joskus opin tota Paypalia käyttämään, niin taatusti lähtee tilaus Pandahalliin 

- Nunnuli
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku: 5
Suosittelen lämpimästi osallistumaan kimppatilauksiin, joita järjestää ainakin Pänisteri ja Isis ko. kauppaan. Ensikertalaisena tämä on huikeasti helpompi tapa ja molemmat ovat järjestäneet niin paljon kimppoja, että luottamuskaan ei ole ongelma vaikka rahoja siirrellään ees taas.tassu wrote:Joo jee toi Pandahall on huippumesta! Ainut vaan että mulla on isoja ongelmia ton Paypal- tilin virittämisessä, enkä oo koskaan ikiuna milloinkaan tilannut ulkomailta mitään, oon ihan pihalla näissä asioissa. Mutta jos mä joskus opin tota Paypalia käyttämään, niin taatusti lähtee tilaus Pandahalliin
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
- tassu
- lasihelmien lumoissa
Nunnuli wrote:Suosittelen lämpimästi osallistumaan kimppatilauksiin, joita järjestää ainakin Pänisteri ja Isis ko. kauppaan. Ensikertalaisena tämä on huikeasti helpompi tapa ja molemmat ovat järjestäneet niin paljon kimppoja, että luottamuskaan ei ole ongelma vaikka rahoja siirrellään ees taas.tassu wrote:Joo jee toi Pandahall on huippumesta! Ainut vaan että mulla on isoja ongelmia ton Paypal- tilin virittämisessä, enkä oo koskaan ikiuna milloinkaan tilannut ulkomailta mitään, oon ihan pihalla näissä asioissa. Mutta jos mä joskus opin tota Paypalia käyttämään, niin taatusti lähtee tilaus Pandahalliin
Tarttee tutustua hommaan