Tämänpäiväiset aarteet FireMountain Gemsiltä :D

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Tämänpäiväiset aarteet FireMountain Gemsiltä :D

Post by Eowyn » Fri Oct 14, 2005 23:36

Image

Image

Ensimmäisessä kuvassa korukivihelmiä (jumalaisia tummanvioletteja ametisteja - olen ihan rakastunut!), muutamia simpukkariipuksia ja hassuja Cloisonne-kulkusia (jotka olivat huomattavasti suurempia kuin odotin - saa nähdä mitä niistä onnistun tekemään, kun niitä nyt on kauhea pussillinen!)... Niin joo ja nauhallinen todella kauniita makeanvedenhelmiä - olivat "grade C", mutta ainakin minusta ihania.

Alemmassa kuvassa kivinauhojen alaosa sekä tämänkertainen 'free gift' - kaksi ihanaa simpukkariipusta lisää :D FireMountain Gems on kyllä loistava paikka, ja pakko sanoa, että vaikka minua joka kerta tilatessa kiukuttaa kovat postikulut kun tilaus tulee FedExillä, niin onhan se ihanaa kun jo kolmen päivän päästä tilauksesta on kuriiri oven takana! :shock: Tein tämän tilauksen tiistaina, ja helmet tulivat tänään.

Ja tunnustinko, että tein tänään toisenkin tilauksen? :oops:

Ja vielä: mittasin jokaisen nauhan ihan piruuttanikin, kun Sarda Importsilla ne nauhat olivat mitä sattuu. Näistä nauhoista kaksi oli alle mainitun 16 tuuman (mutta ainoastaan sentin), useimmat olivat pikkuisen yli sen 16 tuumaa. Tällä tavalla bisnestä pitäisi hoitaa! :palvoo:
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Mon Oct 17, 2005 11:43

Herra isä mikä toimitusvauhti! :shock: :shock: :shock: Tein jälkimmäisen tilaukseni FireMountain Gemsille perjantaina, ja kuriiri oli äsken oven takana - MAANANTAINA, klo 11.30! :shokki:
s.sammalisto
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Post by s.sammalisto » Mon Oct 17, 2005 11:53

Oih miten ihania !!!! Harmittelen edelleen kun ei ole sitä visaa että voisi tuolta ostaa :cry: Varsinkin nuo alemman kuvan isot riipukset aivan mahtavia. Sinä taidat olla heille jo niin vaki asiakas että ovat päättäneet pitää sinusta hyvää huolta. Pieni vihje, jos jotain on aivan mielettömästi liikaa niin voitas kyllä tehdä kauppaa :lol:
Sari
heidili
korukivikasan keskellä

Post by heidili » Mon Oct 17, 2005 12:13

Tämä foorumi on ihan selvästi minulle pahasta! :twisted: :D Heti koneen aukaistuani menin katsomaan millaisia uusia juttuja shipwreck beads:llä on. Ja 10 minsan selailun jälkeen minulla oli jo 30 dollarin edestä tavaraa ostoskorissa. Onneksi sain itseni taas (olen näköjään saanut itselleni jonkinlaisen itsekurin) hillittyä ja en painanut "lähetä paketti minulle heti" -painiketta. Mutta sitten menin lukemaan Eowynin ostoksista... :wow:
Tunnen kuinka itsekurini murenee....

Onneksi isohkot postikulut ja pyöräilyreissu toiselle puolelle kaupunkia olevalle Suomen tullille ei nyt houkuta.. Pitää alkaa hokemaan tuota kuin mantraa niin enköhän saa hillittyä itseni...... Ainakin vähäksi aikaa. :D
s.sammalisto
lasihelmien lumoissa

Post by s.sammalisto » Mon Oct 17, 2005 13:41

Juu tää helmihulluusi on aivan ihanaa...mutta kukkarolle kovaa puuhaa, tänään tipahti taas Villihelmestä tilaamani helmet toistamiseen, viimeviikolla juuri tuli edellinen satsi.
Sari
Post Reply