Kirjohelmi

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Varpunen
löytänyt aidot helmet
Lasku: 5

Post by Varpunen » Mon Apr 09, 2007 14:05

Mulla on ainakin TOSI POSITIIVISIA kokemuksia kyseisestä kaupasta :lol: ,tänään ku tilaa huomenna postiljooni tuo laatikkoon :jippii: . Ja kiitos lahjat...kristallia,riipuksia jne...ihanuuksia :D
siis suosittelen. Ainut miinus kun valikoima aika suppea vielä tai miten sen nyt ottaa................. :wink:
...ihailee muiden tekemisiä....
mags
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by mags » Tue May 08, 2007 11:57

:oops: Huomasin, että olen unohtanut kehua tämän kaupan ystävällistä, nopeaa palvelua!
Kiitoslahjat olleet todella mieluisia :D
Siru

Post by Siru » Tue May 08, 2007 17:59

Samoin! Olen tilannut täältä kevään aikana kolmisen kertaa ja joka kerralla olen ollut hyvin tyytyväinen sekä laatuun että paketin saapumisnopeuteen :wtg: . Kiitoslahjana on huomaavaisesti valittu aina tilaukseni kanssa samansävyisiä helmiä, pieni mutta positiivinen asia, näin niistä lahjuksista voi olettaa jotain syntyvänkin! :nod:
Wear your HELMET with pride!
varis
korukivikasan keskellä

Post by varis » Sat May 19, 2007 19:38

Pistin tuossa tilausta sisään, mutta jo tilausvahvistuksessa pahoiteltiin, että eräät tilaamani helmet olivat loppuneet kesken, ja saan yhden tarvitsemaani vähemmän, mutta iloisenä yllätyksenä ilmoitettiin että sitä laatua on kuulemma rantautumassa jo ensi viikolla lisää, (kerrankin kävi säkä!) ja lisäksi samaan erään kuuluu hieman jotain uusiakin helmiä...:jippii: Nyt kaikki viimeistään tätä kauppaa stalkkaamaan. :D
Usva
Swarovski-kuumeessa

Post by Usva » Sat May 19, 2007 20:56

Siru wrote:Kiitoslahjana on huomaavaisesti valittu aina tilaukseni kanssa samansävyisiä helmiä, pieni mutta positiivinen asia, näin niistä lahjuksista voi olettaa jotain syntyvänkin! :nod:
Tilasin viime viikolla ekan kerran Kirjohelmestä ja olin iloisesti yllättynyt kun kiitoslahjana tuli samansävyisiä helmiä kuin olin tilannut! :D
Lisäksi niitä kiitoslahja-helmiä oli yllättävän iso määrä, kun yleensä muista paikoista on tullut pari, korkeintaan muutama helmi kiitoksena. Plussaa saa myös nopea toimitus! Tulee varmasti jatkossakin tilattua tavaraa tästä kaupasta!
Pinjuska
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Pinjuska » Sat May 19, 2007 21:14

Huomasin etten ollu vielä käyny tätä putiikkia kehumassa, joten korjataanpas tämä unohdus nyt. :lol:

Iso plussa tälle kaupalle, nopeasta toimituksesta ja ihanista kiitoslahjoista, jotka sointuvat kivasti muihin tilauksen helmiin. Esim. viime kerralla tilasin montanan värisiä swarovskeja ja pyöreitä lasihelmiä, kiitoslahjana tuli samaa väriä pisaroita ja särölasibiconeja.

Niin ja jotenkin tuntuu henkilökohtaiselta saada s-postiin lasku kun siinä alussa sanotaan että "Hei taas, Anne!" :lol:
Mönki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Mönki » Sat May 19, 2007 22:19

Juu miekin täytyy hieman kehuskella, kun tänään oli pakko laittaa ihan pienen pieni tilaus kun tarvisin paria juttua kipeesti. Yksi jutska oli loppunu ja he lupasi sitä tilata lisää, parin viikon päästä sitä kenties tullee lisää!

Asiakaspalvelua paraasta päästä :!: :wtg:
Mönki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Mönki » Fri Jun 01, 2007 15:41

Kirjohelmessä on kyllä Suomen parhaat kiitoslahjat!

Kiitos Ulla!
Helmisusi

Post by Helmisusi » Mon Jun 18, 2007 16:51

Liitän myös vaatimattoman kiitokseni ja kumarrukseni Kirjohelmen suuntaan, toimitusaika oli todella huikean lyhyt ja kiitoslahja valittu huolella sävy-sävyyn. Myös tavara oli priimalaatuista. Suosittelen! Kiitos Ulla! :ooh:
miisuli
aloittelee siemenhelmillä

Post by miisuli » Wed Jun 20, 2007 11:06

Kiva, että on helmikauppa omassa kotikaupungissa. Palvelu supernopeaa ja ystävällistä.
Ehdottomasti minun lempparihelmikauppa :palvoo:
anzu

Post by anzu » Tue Jul 10, 2007 18:18

Hyvä palvelu ja toimitus nopeaa.

Särmikkäät mattamustat ei vaan olleet samanlaisia, ku HelmiQ:n mattamustat särmikkäät. No onneks en käytä samassa korussa noita helmiä.
Muu tavara vastas sitä mitä pitikin :)
-anzu
varis
korukivikasan keskellä

Post by varis » Tue Oct 23, 2007 21:26

Juuri tuli oma tilaukseni Fusionbeadsilta ja siinä yhdet erät noita uutuussävyjä Palace Green ja Light Grey Opalia, (ja opin NERIKin olevan todellinen ilmiö -aivan ihania! :love: ) Ja jo nyt Kirjohelmi myy Light Greytä! :shokki: Kohta tulee varmaan Palace Greeniäkin... :drool:
Olen muutenkin vain koukussa tähän kauppaan, mutta nyt...
...sillä pelkuruus on kuolemansynneistä suurin.
käden helmi
Swarovski-kuumeessa

Post by käden helmi » Tue Oct 23, 2007 21:37

Olen myös tilannut paljon Kirjohelmestä. Hyvä palvelu ja jos jotain ei ole ,Ulla yrittää saada. Hyvä kauppa.
Onahas
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Onahas » Wed Dec 19, 2007 12:36

Kiitos, kiitos ja kiitos :D. Keskeneräiset lahjat päsevät etenemään paketointi vaiheeseen.
Huomasin vasta tilauksen jälkeen, että unohdin tilata pienemmän papukaijalukon rannekorua varten. Mutta kuinka ollakkaan semmoinen oli kiitoslahjana :D.
Regina

Post by Regina » Sun Sep 07, 2008 20:25

Itse en ole vielä tilannut mutta tilaan heti kun vaan voin (en äitin kortilla voi ostaa ihan joka päivä :D ) Ja kätsää kun fammu ja faffa asuu pietarsaaressa niin seuraavan kerran kun menen kylään nii voin käydä kaupassa. ^^
Post Reply