helmishoppailu Kiinassa

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Miilia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5
Re: helmishoppailu Kiinassa

Post by Miilia » Sat Mar 14, 2009 19:35

Tuommoseen paikkaan kun pääsis... Tuota rutiilikvartsia juuri itsekin kiinasta tilasin, ja jostain muualtakin, missä oli kamalat postarit...
Muoks... Piti tulla laittamaan paikannimet kun ihteä häiritsi... Eli Kiinasta tilasin wspearl.comista, olen tilannut aiemminkin ja hyvin toimii, ja sitten tilasin artgemsincistä myös tuota rutiilikvartsia.
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Piitu

Post by Piitu » Mon Mar 28, 2011 18:32

Tää olis taas käynynnä Suzhoun helmimarketissa. Aivan ihanuuksien paikka. Kiviä ja helmilöisiä tuli hamstrattua MUTTA sain kokea jotain aivan mahtavaa, ja se on pakko kertoa täällä koska kukaan muu ei sitä ymmärrä kuin toinen helmihullu.... Sain pitää kädessä 15mm AAAAA luokan valkoista merihelmeä. Sen arvo oli kuulema yli 10000 euroa. Arvatkaa oliko se täydellinen. OLI! Ja minä olin ihan täpinöissäni kun lähdin ko paikasta.

No mutta, jos joku on taas Suzhouhun tulossa niin nyt on taas osoite tallessa ja paikat tiedosa mistä sai edullisesti ja kunnollista laatua. Käyntikortinhan voi vaikka skannata ja laittaa sähköpostilla tulemaan jos joku tarvii.

Laittelen kuvia helmista varmaan ensi viikonloppuna kun en tajunnut ottaa kameran kaapelia matkaan.
Paras lahja jonka voit antaa on aika.
Mimme

Post by Mimme » Mon Mar 28, 2011 19:58

Piitu wrote:Sain pitää kädessä 15mm AAAAA luokan valkoista merihelmeä.
:palvoo: :palvoo: :drool: :love:
Shanghaitar
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Shanghaitar » Sat Sep 22, 2012 3:24

Heippa!

Asun Shanghaissa nyt kolmatta vuotta, jouluksi muutetaan Suomeen. Täällä on kolme helmimarkettia ihan tässä keskustan alueella ja tuntumassa. Parhaan kaupan tunnistaa siitä, että katossa roikkuu Finnairin pikkulentokone.

Lujiabang on vaatteiden teettämispaikka ja siinä ulkopuolella myydään rihkamaa...
tuitsa
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by tuitsa » Tue May 20, 2014 18:14

Hei!
Olen kesän alussa lähdössä Kiinaan ja kaipailisin tarkempaa osoitetta Shanghain paikkaan! Voiko joku mulle laittaa vaikka viestillä, kiitos! Onko tuoreita kokemuksia, minne kannattaa suunnata, mikä on hintataso ja mitä kannattaa tuoda? Lähinnä mv- ja kivihelmet kiinnostavat.
tuitsa
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by tuitsa » Wed May 21, 2014 21:03

Nämä löysin googlailemalla, osaisiko joku kertoa, mikä tai mitkä näistä ovat käymisen arvoisia?

First Asia Jewelry Plaza
Pearl City
Hong Qiao New World Pearl Market
Post Reply