Mitä saa mistäkin ja mistä kannattaa ostaa?

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

SatuPuu
suunnittelee Balin-matkaa
Lasku: 5

Re: Mitä saa mistäkin ja mistä kannattaa ostaa?

Post by SatuPuu » Mon Oct 25, 2010 15:02

Tulisko eun alueelta jostain pienemmillä postareilla vielä? Vink vink..?
"Muut tekee mitä osaa, minä teen mitä haluan, jos en hyvin, niin parhaani olen ainakin yrittänyt:-)"
Ejder
hamstraa hopeahelmiä
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Ejder » Wed Oct 27, 2010 12:35

Glossy Accent-lakkaa vastaava on mm. Plaid Dimensional Magic. Saat sitä mm. http://www.helmikori.fi
SatuPuu wrote:Glossy Accent liimaa/lakkaa tai mitä se nyt lieneekään.. Eli mistä saisin tuota ostettua / tilattua ilman suuria postareita ja suht nopsaankin vielä..?
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Wed Oct 27, 2010 18:54

Usein Englannista tilatessa kärsii punnassa sen minkä postimaksuissa voittaa :( Mutta Glossya saa lähes jokaisesta kotimaisesta askartelukaupasta. Niitä on esmes Paperella, Paperikeiju, Paperinauha, Craftica, jo mainittu Heinikka, Klemmarikellari, muutaman lempparini mainitakseni :wink: Se vaan on toi pullo sen kokoinen ettei tule Helposti-kuoressa, harmi.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
@nia
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by @nia » Thu Oct 28, 2010 11:23

Paremman puutteessa voipi kietaista kaulaansa. Liikkuminen tosin rajoitettua (mikäli haluaa pitää valot päällä). Noh, oikeesti vaikka työnurkkauksen somisteeksi!
- @nia -
Heleen
löytänyt aidot helmet

Post by Heleen » Fri Oct 29, 2010 14:52

Anttilassa on suurennuslasilamppuja alennuksessa! Pienempi pöytämalli alle 30 euroa, suurempi pöytään kiinnitettävä isolla suurennuslasilla ja tehokkaalla loisteputkella 50 e.Pitkä varsi. Tämä jälkimmäinen on kyllä hintansa väärti, kuinka olen tullut ilman toimeen :D !
Cherryh

Post by Cherryh » Sat Oct 30, 2010 11:39

Nyt olis taas pikaisen avun tarvetta. Olen ostanut Satuhelmestä 6mm hopeisia/sterlinghopeisia strassirondelleja suoralla reunalla, mutta ovat nyt loppu niin minulta kuin Satuhelmestäkin ja mulla tietenkin hemmetin monta tilausta, joihin niitä tarvisin. Googletin ja googletin, mutta en löytänyt mitään kauppaa, josta niitä vois ostaa. Tai no, yhden hemmetin kalliin.. Osaisko joku vinkata mistä niitä saa? Esim Helmiq:lla on just sellasia, mutta ei sterlinghopeisena. Kiitos! :)
Inanna
hamstraa hopeahelmiä

Post by Inanna » Mon Nov 01, 2010 23:32

Hei, nyt olis metsästyksessä kissanpäähelmet, mieluiten puiset. Onkohan sellaisia edes olemassa? Riittäisi siis sellaiset helmet, missä on ne korvat, ei tarvi olla maalattua naamaa tms. Myös muut puiset eläimenpäähelmet kiinnostaa... Onkohan kukaan sellaisiin törmännyt missään? Plussaa, jos jossain Suomen puolella..
HelmiElina
suunnittelee Balin-matkaa

Hopeiset, hopeoidut.. Niin mitkä?

Post by HelmiElina » Sun Nov 07, 2010 21:15

Siirretääs tämä kyssäri tänne ketjuun, kun oli ilmeisesti väärässä paikassa!

Mutta siis, nyt on sana hukassa. Ja kun se on hukassa, niin shoppailu ei onnistu. :raaps: Hakusassa on siis nimi hopeisille, hopeoiduille ja korumetallisille "palkeille", joissa yleensä lukee jotain tyyliin "love", "faith" tai "imagine". En ole suomalaisissa nettikaupoissa juuri tällaisiin törmännyt, mutta monissa blogeissa on koruja, joissa on käytetty näitä, joten jostakin niitä täytyy saada :D Rinkuloita löytyy hakusanalla affirmation ring, mutta haluaisin nimenomaan palkin muotoisia.

Millä hakusanalla siis noita voi etsiä esim. ulkomaisista nettikaupoista?
-HelmiElina-
kompiainen

Post by kompiainen » Sun Nov 07, 2010 21:45

Hmm. Voisiko olla, että kyseiset palkit olisi itse tehtyjä? Esim. hopeiseen laattaan tai palkinmalliseen punsseloituja? Palkkimallisia valmiita en ole nähnyt missään, laattoja taas olen, mutta en nyt saa päähäni, että missä.
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
kuukivi
hamstraa hopeahelmiä

Post by kuukivi » Sun Nov 07, 2010 22:19

Suomessa ainakin tuolla Huurreliljalla ( korutarvikekauppa) on tuollaisia siellä koruliljan uutuudet osassa ja hinnat on kun äsken katsoin noin 0,60 kpl :wtg:
selene
lasihelmien lumoissa

Post by selene » Tue Nov 09, 2010 1:22

Inanna wrote:Hei, nyt olis metsästyksessä kissanpäähelmet, mieluiten puiset. Onkohan sellaisia edes olemassa? Riittäisi siis sellaiset helmet, missä on ne korvat, ei tarvi olla maalattua naamaa tms. Myös muut puiset eläimenpäähelmet kiinnostaa... Onkohan kukaan sellaisiin törmännyt missään? Plussaa, jos jossain Suomen puolella..
Huutiksessa törmäsin tämmösiin, eivät kyllä oo puuta, mut kissan päät kyllä.
Marissa

Post by Marissa » Fri Nov 12, 2010 9:17

Tällä hetkellä hopealevyä mistä edullisimmin?? Ei mistään? Voiko muistaa noin väärin kun koitin vertailla 0.8mm levyjen hintoja niin :grrr: :???:
Ulla

Post by Ulla » Fri Nov 12, 2010 9:32

Hopean hinta on tällä hetkellä korkeimmillaan 30 vuoteen. :(
I never put off till tomorrow what I can possibly do - the day after. -- Oscar Wilde
Marissa

Post by Marissa » Fri Nov 12, 2010 9:35

Ulla wrote:Hopean hinta on tällä hetkellä korkeimmillaan 30 vuoteen. :(
Näköjään, oiskos pitänyt hamstrata hiukan enemmän aiemmin.... :grrr: Mua kyrsii nyt ihan sikana, enkä varmaan ole ainoa.... Pakko nyt pieni pala saada mutta kirpaisee.Nopeella laskutoimituksella jokapaikassa se on hypännyt tyyliin 100prossaa ylöspäin siitä kun viimeksi katsoin. Ahdistaa.
Jorisa

Post by Jorisa » Mon Nov 15, 2010 18:40

@nia wrote:Paremman puutteessa voipi kietaista kaulaansa. Liikkuminen tosin rajoitettua (mikäli haluaa pitää valot päällä). Noh, oikeesti vaikka työnurkkauksen somisteeksi!
en siis ole ainut joka mietti valosarjan "koristeita" koruiksi. ITse sanoin töissä että jos yks valosarja "delaa" niin, haluun niistä ne sydämet ja tehdä sitten niistä yksinkertaisia kaulakoruja....
Porukassa, mutta yksin.
Post Reply