Mitä saa mistäkin ja mistä kannattaa ostaa?

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

nekka
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Mitä saa mistäkin ja mistä kannattaa ostaa?

Post by nekka » Tue Aug 09, 2011 18:20

Kiitos Mike...tuolla pääsen jo eteenpäin. :wink:
Sassenach

Post by Sassenach » Wed Aug 10, 2011 19:14

Kenellä on kotimaassa myynnissä hopeisia nauhanpäitä 10 mm, litteä? Akuutti, kiireellinen tarve muutamalle parille.
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
Nimril
korukivikasan keskellä
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Nimril » Wed Aug 10, 2011 19:25

Just eilen etsiskelin ja törmäilin näihinkin. Villihelmellä näyttäisi olevan, ainakin jos minä tuota tulkkaan oikein. http://www.villihelmi.fi/shop/tuotteet/ ... a-hopeoitu

Eikun olikin hopeoitua, ei hopeista.
Live and let live.
Tepatypy
korukivikasan keskellä

Post by Tepatypy » Wed Aug 10, 2011 22:20

Kun hopean hinta on mitä on, mistä saisi hyvälaatuista hopeoitua pienilinkkistä ketjua metritavarana järkevään hintaan? Tarvetta olisi myös kullatulle ja pronssin tai kuparin väriselle ketjulle. Olen selannut koko helkkarin netin :D eikä tunnu osuvan paikkaa, mistä saisi näitä kaikkia pienellä linkillä. Max 3mm. Onko osunut jollekin? Tarve olis esim. 10 m kutakin.
Päkä
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Päkä » Thu Aug 11, 2011 8:51

Itsekin olen hopeoituja ketjuja etsinyt.
www.helmientalo.fi löytyy joitakin kokoja.
Olen aikaisemmin tuolta tilannut isolenkkisiä hopeoituja ketjuja, niissä laatu ihan ok.
Kalottikuupatar
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Kalottikuupatar » Thu Aug 11, 2011 9:25

Tepatypy wrote:Kun hopean hinta on mitä on, mistä saisi hyvälaatuista hopeoitua pienilinkkistä ketjua metritavarana järkevään hintaan? Tarvetta olisi myös kullatulle ja pronssin tai kuparin väriselle ketjulle. Olen selannut koko helkkarin netin :D eikä tunnu osuvan paikkaa, mistä saisi näitä kaikkia pienellä linkillä. Max 3mm. Onko osunut jollekin? Tarve olis esim. 10 m kutakin.
Mä olen käyttänyt näitä, laatu on ollut hyvä ja ketju on ihan perussiistiä, ei ole edes hopeapinta tummunut. Ainakin kullan ja hopean sävyt löytyvät pienilinkkisenä.

http://www.villihelmi.fi/shop/tuotteet/ ... aramittaan
rosalii

Post by rosalii » Tue Aug 16, 2011 12:07

Apua! Onko kukaan sattunut törmäämään jossain sellaisiin valmiisiin vaijeri kaulakoruihin joissa menee useampi vaijeri. FMG:ltä tilasin joskus pari. Nykyäänkin heillä on näitä joissa on toosi monta vaijeria ( http://www.firemountaingems.com/details ... =H201471JE), mutta itse etsin sellaista jossa olisi vain n. viisi vaijeria.
Tinjami

Post by Tinjami » Fri Aug 19, 2011 12:06

Muistaako kukaan nähneensä koskaan missään sellaisia kellotauluja, missä kiinnityskohdat olisivat sivuilla eli periaatteessa ysin ja kolmosen kohdalla? Olen kaivanut ja etsinyt ja metsästänyt, mutta vielä ei ole vastaan tullut. Ja kun MÄ HALUUUUUUUUUUN sellaisen. :roll: :lol:
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
HelmiElina

Post by HelmiElina » Wed Aug 31, 2011 13:07

Onko kenellekään tullut vastaan riipusta, jossa lukisi teksti "Kummi" tai vastaavaa? Hakusassa lähinnä korumetallinen riipus.
-HelmiElina-
Zannis
Swarovski-kuumeessa

Post by Zannis » Wed Aug 31, 2011 20:53

Mä taas en ole löytänyt ulkolaisista nettikaupoista kuviolasihelmiä.. Siis mitään sellaisia isoja möllyköitä... On vain pyöreää tai biconea. Mistäs saisi jotain isompia ja eri muotoisia jopa.. :???:

Muoks. Noniin, nyt jotain löyty.. mut miks niitä ei oo niissä "suosituissa" kaupoissa mistä täältäkin moni tilaa, vai oonko mä jotenkin sokea?!
Othel

Post by Othel » Thu Sep 01, 2011 9:03

Zannis: isot möllykät eivät ilmeisesti ole valtavirtahelmeilyä. Vilkaise esim. tätä:
http://www.happymangobeads.com/
paradise

Post by paradise » Mon Sep 19, 2011 18:46

Mistähän löytyisi huovutettuja palloja hyvään hintaan? Olen tekemässä jouluaskartelua vähitellen ja haluaisin tehdä huopapalloista kranssin. Mieluiten haluaisin erisävyisiä punaisia ja vihreitä ja niitä tarvitaan varmaan jotain sata kumpaakin väriä.. Eli millään 2 euroa 5kpl hinnalla ei oikein voi ostella (eikä oikein 20kpl 8 dollaria hinnalla myöskään).. Etsyä katselin jo, onko siellä jotain hyvää kauppiasta jota suosittelisitte? Tai jos olisi joku eurooppalainen paikka josta saisi ilman tulleja?!
* Käsityöläinen
* Itsenäinen Herbalife-jälleenmyyjä
* Oriflame-kauneuskonsultti
* Avon-kauneuskonsultti
* Itsenäinen ihonhoitokonsultti, Mary Kay (R)
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Tue Sep 20, 2011 13:37

paradise wrote:Mistähän löytyisi huovutettuja palloja hyvään hintaan? Olen tekemässä jouluaskartelua vähitellen ja haluaisin tehdä huopapalloista kranssin. Mieluiten haluaisin erisävyisiä punaisia ja vihreitä ja niitä tarvitaan varmaan jotain sata kumpaakin väriä.. Eli millään 2 euroa 5kpl hinnalla ei oikein voi ostella (eikä oikein 20kpl 8 dollaria hinnalla myöskään).. Etsyä katselin jo, onko siellä jotain hyvää kauppiasta jota suosittelisitte? Tai jos olisi joku eurooppalainen paikka josta saisi ilman tulleja?!
Muistelisin että olen Korutaivaassa nähnyt isot määrät huovutusvillaa, en muista että oliko heillä noita palloja paljon. Verkkokaupasta en tuota löytänyt mutta sinne vois ehkä soittaa ja kysellä... Siis http://www.korutaivas.com/index.php.
Live and let live.
paradise

Post by paradise » Tue Sep 20, 2011 19:28

Nyt rupesin miettimään että kannattaisko sittenkin tehdä itse. Löysin helpohkon ohjeen, jossa huovutetaan villalangasta palloja pesukoneessa. Osaako joku sanoa, mistä saisi huopuvaa lankaa halvalla? Onko Prismassa esimerkiksi? Pitäisi siis saada punaisen eri sävyjä (joulunpunaista ja jotain vähän tummempaa mahdollisesti) sekä vihreitä (tummahko vihreä ja joku vaaleampi). Olisiko joku verkkokauppa parempi valikoimaltaan?
* Käsityöläinen
* Itsenäinen Herbalife-jälleenmyyjä
* Oriflame-kauneuskonsultti
* Avon-kauneuskonsultti
* Itsenäinen ihonhoitokonsultti, Mary Kay (R)
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Post by tawujigo » Wed Nov 02, 2011 23:38

Kattelin ketjun läpi ja tuumin, että mistä SUOMALAISISTA kaupoista tilaatte lasihelmiä? :) Minä kaipailisin isoa satsia mahd. pian, enkä ole koskaan tilannut kimpoissa ja luottokorttia en omista, joten ulkomaat täytyy unohtaa kun en ole tuota PAyPaliakaan saanut toimimaan... Mitäs suosittelette? :)
Post Reply