Villihelmi

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Villihelmi

Post by Henna » Sun Jan 15, 2006 21:45

Huomasin, ettei täällä ole omaa ketjua Villihelmelle, joka nyt kuitenkin taitaa olla valikoimiltaan Suomen monipuolisin helmikauppa. Joten ajattelin täten korjata sen epäkohdan. On nimittäin tulossa mukavia uudistuksia, kuten verkkomaksu, joka ainakin mun mielestä tuo mukavaa helppoutta (vaarallistakin :roll:) tilaamiseen. Ja kampanjatarjoukset ja edullisemmat postikulut kelpaavat toki myös :nod:

Villihelmestä on mun mielestä mukava tilata (mitä nyt postikulut oli joskus verrattain korkeat, mutta siihenkin tuli muutos)...
Palvelu on aina ollut huippuluokkaa, ystävällistä ja nopeaa!
Last edited by Henna on Sun Jan 29, 2006 23:42, edited 1 time in total.
Raiisa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Raiisa » Sun Jan 15, 2006 21:56

Käväisin juuri lukemassa sähköpostiani ja olipa kivoja uutisia Villihelmeltä. Toi verkkomaksu on kyllä hyvä juttu ja totta kai ne halvemmat postimaksutkin kelpaa. Olen kyllä ollut tyytyväinen tähänkin asti, mutta nyt sitten olen vissiin vielä tyytyväisempi :D
Siru

Post by Siru » Sun Jan 15, 2006 22:06

:lol: Olen samaa mieltä, Villihelmi on huippuhyvä ja nopeasti kehittynyt yritys. Tilaan edelleenkin suurimman osan helmistäni sieltä, palvelu pelaa ja tavarat tulevat nopeasti. Plussaa toki on tuo tuleva verkkopankki ja kiva että myös tuotevalikoima kasvaa kuukausittain. :lol:
Wear your HELMET with pride!
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Sun Jan 15, 2006 22:40

Sitä paitsi Villihelmen hinnat ovat aika monissa tuotteissa ihan kilpailukykyisiä . Esimerkiksi Sayilaan on näköjään tullut samoja magneettisiä helmiä, joita Villihelmeen tuli vähän ennen joulua. Hinta siellä on melkein kolminkertainen Villihelmeen verrattuna :shock: Ja monen muunkin tuotteen hinta on ihan ok verrattuna mihin tahansa ulmomaiseenkin kauppaan :nod:
Tuxu
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Tuxu » Sun Jan 15, 2006 23:58

Minä tykkään. Välillä pelottaa kun saan tilauksen postiin kun nään laskun mutta helpottuu kyllä totaallisesti uo verkkomaksu!
Villihelmi osaa asiansa :D
Tarviiko helmeilijältä kysyä mitä ottaisi mukaan autiolle saarelle?
Kaarina_tku
aloittelee siemenhelmillä

Post by Kaarina_tku » Thu Jan 19, 2006 22:30

Tässä tulee tilattua helmiä joka kuukausi ja useimmiten Villihelmestä. Minä olen ollut tosi tyytyväinen sekä valikoimiin, että palveluun.

Kaarina
helise
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by helise » Sat Jan 21, 2006 15:09

Villihelmi kyllä laajentaa valikoimaansa kiitettävästi! :D Nytkin oli tullut mm. bicone-helmiä 3mm koossa!!!
Tuxu

Post by Tuxu » Wed Feb 01, 2006 23:10

meinasin hajota kun olen saanut itseni pidettyä pois villihelmen sivuilta (kun aina jää jotain ostoskoriin) ja kun vihdoin ratkean niin sivut ovat päivityksessä. nyt olen tunnin välein käynyt katsomassa että jos nyt kuitenkin olisi avattu.
Päivi

Post by Päivi » Wed Feb 01, 2006 23:29

Etusivulla näytti muuten olevan noita ihania leppäkerttuja, mitä on saanut Sayilasta.
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Wed Feb 01, 2006 23:35

Tuxu wrote:nyt olen tunnin välein käynyt katsomassa että jos nyt kuitenkin olisi avattu.
Ei varmaankaan kannata... Eilen sivut vasta menivät kiinni, joten kyllä ne nyt varmaan ainakin viikonloppuun saakka pysyvätkin kiinni. Mutta palaavatpahan sitten entistä ehompina :D
Tuxu

Post by Tuxu » Thu Feb 02, 2006 10:25

Henna wrote:
Tuxu wrote:nyt olen tunnin välein käynyt katsomassa että jos nyt kuitenkin olisi avattu.
Ei varmaankaan kannata... Eilen sivut vasta menivät kiinni, joten kyllä ne nyt varmaan ainakin viikonloppuun saakka pysyvätkin kiinni. Mutta palaavatpahan sitten entistä ehompina :D

Nonnih ja olisi tarvinnut sieltä keltaisia siemenhelmiä...sniif.
Kävi muuten ensimmäisen kerran niin että helmet loppuivat kesken työn.. :wink:

edit. vitsi oon eläny koko ajan viikossa 6 vasta äsken tajusin että ensi viikolla on vasta viikko kuusi :wall:
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Tue Feb 07, 2006 17:41

Nyt on putiikki taas auki :whistle:
Minä jo täyttelen ostoskoria, mutta yritän pysyä kohtuudessa, kun sain äsken kilon helmiä postissa :roll: Bead Peddlerin paketti oli tullut. Raportoin siitä lisää, kunhan ehdin tutustua. Mutta kun haluan Villihelmestä niitä Outletin kohokuvioituja metallivärihelmiä, jotka voivat loppua jollen tilaa heti...

Paljon oli tullut uutta, muun muassa söpöt leppäkerttuhelmet. Lienevätkö samoja kuin Sayilassa, ainakin aika samannäköisiä...
Siru

Post by Siru » Tue Feb 07, 2006 23:06

Aika haipakkaa tuolla Villihelmen sivuilla, Outletissa helmet katoaa nopeaan tahtiin. Uutuuksissa oli tosi makeita juttuja, kiva että kauppa on taas auki! :lol:
Wear your HELMET with pride!
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Tue Feb 07, 2006 23:10

Ihania delicasekoituksia :love:
Maikki

Post by Maikki » Thu Feb 09, 2006 19:56

Joo, minäkin niitä delicasekoituksia ihailin, olivat tosi herkullisen näköisiä (vaikka kun asiaa ajattelen, niin jos pistäisin mulla jo olemassa olevia delicoita sekaisin, niin saisin varmaa ihan kivoja mixejä niistäkin...), ja kun olen niin heikkona delicoihin....
Post Reply