Helmikauppoja Aachenissa/Trierissä/Luxemburgissa?

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
omena
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Helmikauppoja Aachenissa/Trierissä/Luxemburgissa?

Post by omena » Mon May 07, 2007 11:48

Koitanpa onneani täälläkin, kun google ei oikein osannut auttaa (tai sitten minä en osannut etsiä...).

Mutta siis, jos joku on sattunut poikkeamaan jossain noista kaupungeista ja törmännyt helmikauppaan, niin kertokaa ihmeessä. Matka on edessä muutaman viikon päästä ja olisi tosi kiva vierailla jossain paikallisessa puodissa. Aikaa on vaan käytettävissä vain muutamia päiviä, eli hakuammuntaan sitä ei oikein riitä . :?
murMur
hamstraa hopeahelmiä

Post by murMur » Mon May 07, 2007 17:39

Olin muutama vuosi sitten Aachinssa vaihdossa ja ainakaan silloin siellä ei ollut helmikauppoja. Pubeja siellä on sitäkin enemmän Pontstrassen varralle. Jos määrä suhteutetaan asukaslukuun niin niitä löytyy eniten Saksasta juuri Aachenista :wtg: Muita kivoja kauppoja siellä on kyllä :wink:
omena
lasihelmien lumoissa

Post by omena » Tue May 15, 2007 21:00

murMur wrote:Olin muutama vuosi sitten Aachinssa vaihdossa ja ainakaan silloin siellä ei ollut helmikauppoja. Pubeja siellä on sitäkin enemmän Pontstrassen varralle. Jos määrä suhteutetaan asukaslukuun niin niitä löytyy eniten Saksasta juuri Aachenista :wtg: Muita kivoja kauppoja siellä on kyllä :wink:
Kiitos murMur vastauksesta! Pidän vielä peukkuja, että josko vaikka tilanne helmikauppojen suhteen olisi muutamassa vuodessa muuttunut, mutta jos ei ole, niin eiköhän siitä kiva reissu ilman helmiäkin tule :D.
Post Reply