Hollantilainen helmikauppa Sayila

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Fri Oct 07, 2005 22:36

Jeps, eilen tuli euromääräisesti suurin ikinä tekemäni tilaus Sayilasta. Kyllä siellä olikin tavaraa :shock: Tällä viikolla tuli tehtyä mielenkiintoinen ennätys: sain yhteensä neljä helmipakettia neljän päivän sisään: Sayilasta, Villihelmestä, Huuto.netistä ja viimeisenä tänään ne Eowynilta ostamani helmet (kiitos niistä, saapuivat perille!).

Kaikenlaista pientä olen jo saanut aikaankin, lähinnä kännykkäkoruja, joita olisi huomenna tarkoitus skannailla ja laittaa myyntiin. Tein myös elämäni ensimmäiset korvakoruparit, joista osaan olen oikein tyytyväinen :D

Ah ihana viikonloppu, kun ehtii taas näpertelemään!
Pia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Pia » Mon Oct 10, 2005 15:45

Hey oikeesti, tuo Sayilan kotisivu on vaarallinen. Kävin just selailemassa vähän... :? nyt mä on taas löytänyt vaikka kui paljon "uutta" mitä haluaisin tilata... ja tänään mun pitäisi saada yks paketti sieltä... Voinko jotenkin laita tuo sivu lukkoon että en pääse sinne enää? :lol:
Älä Löi, En Ole Hurrit
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Mon Oct 17, 2005 15:36

Taas meni tilaus että heilahti. Yritin kumminkin pysyä kohtuuden rajoissa ja onnistuinkin... melkein :oops: Ja sitten vaan odotellaan pakettia :jippii: Tilasin aika paljon erilaisia metallisia riipuksia, kännykkäkorunauhoja (taas) ja muutaman Swarovskin kristallihelmen, kun ne edellisviikolla jenkkilästä saapuneet ovat niin kauniita! Ja kaikenlaista muuta pientä kivaa... Ai joo, ja korvakorukoukkuja kunnon satsin, kun ne ovat nyt kuun loppuun saakka alennuksessa!
helise
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by helise » Thu Oct 20, 2005 17:37

Joku joskus pohti, miten Sayilassa menetellään, jos joku tuote sattuu loppumaan sillä välin kun tilausta /maksua käsitellään. No, minulle kävi näin ja Sayilasta tuli viesti, että tilaamani tuote on loppunut. Sitten minulle annettiin vaihtoehtoja: saan jälkitoimituksena myöhemmin/laskusta vähennetään ko. summa/he valitsevat jotakin vastaavaa tilalle/ilmoitan jos en halua jälkitoimitusta tai heidän valitsemiaan helmiä. Lisäksi viestissä oli aikaraja johon mennesä piti vastata miten haluaa meneteltävän. Jos viestiä ei kuulu, he toimittavat puuttuvan tuotteen jälkitoimituksella. Ihan hyvältä palvelulta vaikuttaa! :P
s.sammalisto
lasihelmien lumoissa

Post by s.sammalisto » Fri Oct 21, 2005 8:46

Huomenta kaikille,

no niin nyt sitten kävin juuri maksamassa EU maksuna tuonne saylaan tilaukseni, ensinmäinen laatuaan ja jään innolla oottamaan lähetystä ja ihania helmiä että pääsen taas näpertämään. Vaikka kait se olis viisainta ollut jättää tilaus tekemättä näin loppuvuonna kun se invertaario pitää tehdä eikä entisiäkään ole vielä laskettu saatika ole järjestyksessä.
Sari
Siru
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Siru » Sat Oct 22, 2005 18:36

Sari, joulu tulee ja helmiä menee... Eikö niin? :hys:
Wear your HELMET with pride!
heidili
korukivikasan keskellä

Post by heidili » Tue Oct 25, 2005 16:00

Taas tuli tilattua Sayilasta. :oops: Minun ukkoni pikkusisko tekee myös helmitöitä ja sain sen varjolla tilattua helmiä. Huomenna olisi odotettavissa noin 50e arvoinen helmiläjä. Suurinosa on minulle. Hoksasin sitten, että minulla asuu Hollanissa serkku. Kävisköhän se mun puolesta ostoksilla... :whistle: Pitääpä laittaa sähköpostia...
s.sammalisto
lasihelmien lumoissa

Post by s.sammalisto » Thu Oct 27, 2005 12:01

Tänään tuli postista ensimäinen tilaukseni Sayilasta ja olen onnesta sekasin :D Hoidin maksun viime perjantaina EU-maksuna ja tänään jo tilaus putosi postiluukusta, kerrassaan nopeaa toimintaa. Taidampa jatkossakin tilata Sayilasta.
Sari
heidili
korukivikasan keskellä

Post by heidili » Thu Oct 27, 2005 15:37

OI, tänään tuli apketti Sayilasta! Täytyy sanoa, että hyviä valintoja olen osannut tehdä. Pitäis varmaan joskus alkaa laittamaan nettiin noita helmikuvia. Saisi vain sen verran aikaiseksi. :) Jälleen täytyy suositella. Pitää mennä hypistelemään mun aarteita... :huh:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Thu Oct 27, 2005 16:49

Näyttäkää nyt meille muillekin niitä aarteitanne :twitch: Minä olen helmilaihiksella - ei saa ostaa uusia helmiä ainakaan pariin viikkoon. Tänään pistin menemään Kankurinaittaan tarviketilauksen, johon uppoaa varmaan 70e, joten on syytäkin välttää helmien ostamista.

Sen sijaan voisi jatkaa kyllä tuota helmivaraston siivousta ja pistää sieltä myyntiin sellaisia, mitä itsellä on yli omien tarpeiden. :twisted:
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Wed Nov 02, 2005 14:58

Taas tuli tilaus! Juuri kävin kurkkaamassa postilaatikkoon, jossa oli Sayilan paketti ja tilaamani valokuvat (mm. koekappaleet hääkiitoskortista, joka BTW oli onnistunut). Ei siellä sitten muuta ollutkaan, ei edes yhtään mainosta :shock: Kerrankin vaan se olennainen :jippii:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Fri Nov 04, 2005 14:41

Sayilasta tuli postia tänään tännekin. :) Yritä tässä nyt sitten tehdä töitä, kun vieressä on hirmuinen kasa metallisia charmeja odottamassa kännykkäkoruksi pääsyä :twitch:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Fri Nov 04, 2005 14:42

Niin mikä helmilaihis? :oops:
Katja
lasihelmien lumoissa

Post by Katja » Mon Nov 14, 2005 16:15

No niin, tänään tuli perille elämäni ensimmäinen Sayila-tilaukseni. Ihanaa! Ei varmasti jää viimeiseksi. Kuvan laitoin blogiini, johon on linkki alla. Siellä voitte käydä katsomassa, mihin kaikkeen sorruin. Tapani mukaan suosin kirkkaita värejä... Nyt kokeilen minäkin noiden kännykkäkorujen/lenksujen tekemistä. Niistä saa kivoja pikkulahjoja tutuille ja tutun tutuille.
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Mon Nov 14, 2005 19:50

Mä sain taas tänään pikkupaketin Sayilasta. Se sisälsi mm. Swarovskin sydänriipuksia, ja ne ovat kenties kauneimpia helmiä mitä oon ikinä omistanut. Aivan älyttömän nättejä! Vielä kun keksi mitä niistä tekisi... ehkä korviksia, ehkä kaulakorun...

Ja samalla tuli muutama leppäkerttu, isoja ovaalihelmiä ja ylläri, kännykkänauhoja. Vajaat pari viikkoa enää myyjäisiin, joten alkaa olla loppukirin paikka :D
Post Reply