Shipwreck beads

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Shipwreck beads

Post by Henna » Wed Jan 18, 2006 20:39

Mä yritin etsiä, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt mitään keskustelua tästä "pienestä" helmikaupasta (mainostaa itseään maailman suurimpana?)

http://www.shipwreckbeads.com/

Ei muuten, mutta tuon pääsivun alalaidassa sanotaan, että 50$ tilauksiin ilmainen toimitus. Mietin vaan, että mahtaako olla sitten Suomeen saakka?
Näin siellä sanotaan, osaako joku sanoa voiko tuosta päätellä, lähettävätkö tänne saakka?

Orders over $50 receive FREE SHIPPING on the first 10 lbs.
Offer good on all orders shipped via UPS ground or equal value towards other shipping methods.

Nimittäin 50$ on noin 40€ eli tulisi ilman tullimuodollisuuksia kaiken lisäksi.

Valikoima ainakin on hämmentävä, en ole vielä ehtinyt kamalasti ihmetellä sitä :shock:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Wed Jan 18, 2006 22:18

Mulla on ollut tuo jo pitkään bookmarkeissa, mutta se sivusto on minusta kaoottisen hankala selata - elleivät sitten ole uusineet sitä systeemiä sitten viime visiitin. Oisko siellä jotain osoitetta, johon voisi laittaa sähköpostitse tiedustelua siitä, koskeeko ilmainen toimitus noilla yli $50:n tilauksilla myös ulkomaita?
Henna
Moderaattori

Post by Henna » Wed Jan 18, 2006 22:26

On. Itseasiassa linkki "shipping" menee suoraan johonkin sähköpostiin. Voisin laittaa tiedustelun, ajattelin vaan ensin kysäistä täältä jos joku olisi sattunut tietämään.
heidili
korukivikasan keskellä
Lasku: 5

Post by heidili » Fri Jan 20, 2006 10:16

Itse olen tuolta tilannut mieheni mastercardilla ja kyllä siihen tuli maksuja, kun lähetettiin ulkomaille. Ainakin meillä tuli. Tilasin kuitenkin ainakin 30-40e tavaraa ja tullista piti hakea. Mutta tavara on kyllä ollut hyvää! Olen tilannut sieltä joskus viime vuoden alussa ja vieläkään en ole raaskinut käyttää kaikkia helmiä, joita sieltä ostin. :D
Anne
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Anne » Fri Jan 20, 2006 13:39

Henna wrote:On. Itseasiassa linkki "shipping" menee suoraan johonkin sähköpostiin. Voisin laittaa tiedustelun, ajattelin vaan ensin kysäistä täältä jos joku olisi sattunut tietämään.
Mitään en ole tuolta tilannut, mutta olen käynyt siellä parikertaa ihailemassa helmiä (saa nähdä milloin pelkkä ihaillu ei riitä ja pitää päästä niitä ihan tunnustelemaan :lol: ). No kuitenkin, sieltä kyllä löytyy jotain infoa postituskuluistakin, mutta siis ei pidä klikata sitä "shipping" sieltä alalaidasta vaan klikata sieltä ylälaidasta "support". Ihme logiikkaa... :roll:
Michli
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Michli » Tue Apr 15, 2008 20:49

Onkos kellään tästä nyt uusinta tietoa?
Miilia

Re: Shipwreck beads

Post by Miilia » Tue Oct 13, 2009 12:51

Tällaista kalastelua, mutta onko kukaan mahdollisesti tehnyt tullireissua tämän puljun paketin kanssa? Kun ei tulostin toimi niin mietin että onko siellä paketissa kuittia, menee muuten turhan hankalaksi... :roll:
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Sassenach

Post by Sassenach » Tue Oct 13, 2009 13:04

Voit soittaa tulliin (puhelinnumero lienee saapumisilmoituksessa) ja kysyä, mihin s-postiin voit tilausvahvistuksen lähettää, niin odottaa sitten valmiina sinua, kun tulliin menet. :D
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
Miilia

Post by Miilia » Tue Oct 13, 2009 18:55

No mutta kiitos, eipä tullut tuollainen ratkaisu mieleenkään :jippii:
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
teppana
suunnittelee Balin-matkaa

Post by teppana » Sat Oct 17, 2009 21:11

Kun olette tilanneet täältä, niin minkä laivaustavan olette valinneet. Jotenkin tuntuu, ettei oikein FedExiä kannata valita.
Miilia

Post by Miilia » Sat Oct 17, 2009 23:16

Siellä taitaa olla sellainen vaihtoehto kuin "halvin mahdollinen", jolloin he siellä katsovat mitenkä paketti tulee perille edullisimmin, painon mukaanhan nuo taitavat mennä. Minun kuitissani lukee 12,95$, josta on jollain mystisellä laskukaavalla lähtenyt pois 5,99$, eli eipä tuo niin kauhen kalliiksi jäänyt, paketilla oli kuitenkin painoa ihan kivasti kun noihin lasihelmiin hurahdin jälleen, mitä ei tuon kaupan kohdalla voi näemmä välttää...
Flickr
teppana
suunnittelee Balin-matkaa

Post by teppana » Sun Oct 18, 2009 16:44

Miilia. Miten sinun tullaus toimi. Saitko tullattua sillä sähköpostilla?
Miilia

Post by Miilia » Sun Oct 18, 2009 17:21

Paketin sisällä on kuittia jos jonkinlaista, sähköpostia ei siis varsinaisesti tarvittu. Mies kävi tullaamassa, ja jostain kumman syystä aina kun hän on tiskillä, ne pistävät kaiken yhdellä koodilla ja homma sillä selvä, niin kävi nytkin, vaikka näin kauhean vaivan etsiessäni kaikki mahdolliset taricit mitkä löysin...
Flickr
Sassenach

Post by Sassenach » Sun Oct 18, 2009 17:34

Oliko tilauksen arvo alle 150 e? Silloinhan ei tullia mene, eikä nimikkeitä tarvita.
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
Miilia

Post by Miilia » Sun Oct 18, 2009 17:52

Oli toki, mutta niin on ollut aiemminkin kun olen viettänyt hetken jos toisenkin siinä tiskillä miettien että mikähän tuokin on ja mihin se kuuluu... Nyt oli kyllä porukka pikkuisen väsynyttä, heillä oli koneet nurin tunnin verran ja kello lähenteli viittä, ei varmastikaan pitkän päivän päätteeksi enää kiinnostanut tehdä turhaa työtä.
Flickr
Post Reply