Shipwreck beads

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Miilia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5
Re: Shipwreck beads

Post by Miilia » Mon Oct 19, 2009 1:26

Teppana tuossa jo kyseli edullisimmasta postituksesta ja siihen vastasinkin jo. Koska edellinen tilaukseni oli yli sadan dollarin ja maksoin postimaksut, väittäisin etteivät toimita ilmaiseksi vaikka tilaisi kuinka.
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Penny
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Penny » Mon Oct 19, 2009 11:12

Olen myös katsellut Shipwreck Beadsin sivuja ja miettinyt tilaamista. Niillä oli kansainvälisten tilausten toimituskuluista tällainen ( http://www.shipwreckbeads.com/support/docs/ShippingInfo )

BETTER THAN FREE SHIPPING!
Get 5% of the value of your order applied toward the shipping method of your choice! If the 5% earned exceeds actual shipping costs, the remainder is applied to your beads!

Eli postituskuluista vähennetään 5% tuotetilauksen hinnasta. Jos 5% tuotteitten hinnasta on enemmän kuin toimituskulut, loput alennuksesta vähennetään tuotteitten hinnasta ja silloin siis saa postituksen ilmaiseksi.
Miilia

Post by Miilia » Mon Oct 19, 2009 12:15

No mutta, tuo pykälä ei olekaan koskaan ihan auennut minulle... Jos postikulut olisivat sen 12,95, ne saisi siis ilmaiseksi sellaisella vaatimattomalla 259$ tilauksella, eikös? :wink:
Ja sen kun puhuisin mikä minut/todella saa surulliseksi,/eipä minulla olisi näitäkään ystäviä -Jarkko Laine-
Flickr
Penny

Post by Penny » Mon Oct 19, 2009 13:04

Niin kai se olisi mutta taitaa olla toimituskulut kuitenkin aika paljon korkeammat, jos noin ison tilauksen tekee. Tietty riippuu tilauksen painosta. Harmi kun ei sivustolla kerrota mitään postituskuluista, neuvotaan vain kysymään FedExiltä sun muilta.
Lea
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Lea » Tue Oct 20, 2009 1:14

Tässä just haaveilen noista helmistä tuolla.
Siemenhelmet on suht halpoja,mutta Delicat sen siaan on kalliita muihin verrattuna.
Tilaisin tuolta mutta ei tota visaa löydy.
Miilia

Post by Miilia » Tue Oct 20, 2009 1:26

Ei tarvia visaa, electron riittää ihan mainiosti.
Flickr
Lea
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Lea » Tue Oct 20, 2009 1:33

Tuolta kun tota maksuväline listaa kattelin niin siellä oli maininta visasta mutta ei kuitenkaan mitään visa electronista joka kyllä löytyy mutta ilman tota ulkomaan maksu systeemiä. Täytynee huomenna mennä käymään pankissa.
Miilia

Post by Miilia » Tue Oct 20, 2009 1:52

Kuten monesti mainittu, lähes joka kaupassa jossa käy visa, käy myös electron, oli siellä maksuvälinelistalla sitten erikseen mainittu ne debit kortit tahi ei. Itse olen maksanut tuolla electronilla ja kaikki toimi ihan hyvin, joten siitä vaan :wtg:
Flickr
peikko

Post by peikko » Sun Jan 02, 2011 23:51

Minä kyselisin vielä noide postituksesta... :oops: Onko niillä ihan tavallinen posti (USPS) vaihtoehtona, vai pelkästään FedEx ja UPS?
Tärkeintä on oikea lääkitys.

Peikko ja Keijukainen - kotisivut
Peikonpesä - blogi
kuukivi
hamstraa hopeahelmiä

Post by kuukivi » Mon Jan 24, 2011 0:50

Tilasin aika pienellä summalla tuossa joskus viime marraskuulla ja ihan postilla tuli luukusta, noin 50 dollarin edestä. Postikulu oli mielestäni kumminkin aika suuri, jotain siinä 12-13 dollarin välillä. Siellä on se tilaamisessa oleva vaihtoehto ja laitoin vielä sinne viestiä, että halvin mahdollinen postitus. Olin kumminkin valinnut itse väärin ja tuli sähköpostilla ilmoitus, että korjaavat halvempaan mahdolliseen postitukseen.
Post Reply