Beadreaming

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Raiisa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5
Beadreaming

Post by Raiisa » Sat Jan 28, 2006 22:30

Löysinpäs saksalaisen helmikaupan, jossa on sivut ymmärrettävällä kielellä, ja valikoimassa löytyy melkoisesti ja no.. hinnat nyt sitten vilkaiskaapa itsehttp://www.beadreaming.com/
Ulla

Re: Beadreaming

Post by Ulla » Sat Jan 28, 2006 22:46

Raiisa wrote:sivut ymmärrettävällä kielellä
Aika omaperäisellä sellaisella! :wink:
Siru

Post by Siru » Sat Jan 28, 2006 23:33

Joo, saksalaisten enkku on vähän kankeeta... Ja joissain helmissä oli aivan väärän värinen kuva (esim. sininen) ja väri oli tekstissä joku keltaisen sävy... tai jotain. :lol:

Mutta aivan ihania lukkoja, Neumannin lukot on sitä (tietääkseni) parasta lajia! Hinnatkin olivat kohtuullisen ok, vaikka 10 egee hopealukosta saattaa tuntua pahalta, niin en ole näitä ko. lukkoja ainakaan paljon halvemmalla mistään saanut. Mut on ne hienoja... minun mielestäni... :nod:
Wear your HELMET with pride!
Raiisa

Post by Raiisa » Sun Jan 29, 2006 12:45

No juu saksalaisten englanti nyt on sitten mitä on :D , mutta onneks edes ovat yrittäneet kääntää ne englanniks. Tulis kyllä äiti mieleen jos pitäis peruskoulu saksalla noita sivuja kahlaamaan läpi :oops: . Oli noi neumannin lukot kyllä hienoja, niitä itsekin siellä ihailin.
Isa
korukivikasan keskellä

Post by Isa » Sun Jan 29, 2006 21:39

Täältä olen kerran tilannut, siitä mainitsinkin täällä

http://helmetti.oikosulku.net/foorumi/v ... c.php?t=78

Kuvien värit ovat jonnin verran vinksallaan. Kaikki tilaamani helmet ovat luonnossa vähemmän sinisävyisiä kuin kaupan kuvissa. Helmen värin nimi antaa tarkempaa osviittaa oikeasta sävystä.
Marja
löytänyt aidot helmet

Post by Marja » Sun Jan 29, 2006 22:21

Minä olen tilannut tuolta pari kertaa reilu vuosi sitten (lähinnä ennen kuin tiesin Sayilasta ja jenkkikaupoista). Paketti tuli n. kahden viikon päästä tilauksesta. Pitkähkö toimitusaika johtui ehkä siitä, että maksoin EU-maksulla. Muuten palvelu oli ihan ok.
Othel

Post by Othel » Tue Jan 31, 2006 14:27

Minulla ei ole luottokorttia, kun ne jotenkin pelottavat (joku tyhjentää tilini!), niin Beadreaming on lempparikauppani. Muistakin eurooppalaisista kaupoista olen tilannut. Jo eurojen käyttäminen ja netissä maksaminen tuntuu minusta käsittämättömän ihmeelliseltä... Eikö USAn tilausten hintoihin pitäisi rehellisyyden nimissä laskea myös luottokortin kulut mukaan? Sellaisen pitäminen ei taida olla ihan ilmaista?

Beadreamingissä on minusta jotakin kotikutoisen sympaattista, ja siemenhelmiä on toden totta vaikka minkä värisenä. Huomatkaa myös kauniit japanilaiset neliöt ja pikkupisarat.

Sitäpaitsi minusta on ihanaa, kun muutkaan eivät osaa täydellistä englantia...
Anne

Post by Anne » Tue Jan 31, 2006 18:06

Ei kannata Othel pelätä luottokortteja - ne on ihan kilttejä muovin palasia :D Käytännössä voisin väittää että esimerkiksi Visalla ostosten tekeminen internetissä on turvallisempaa kuin esimerkiksi tavaroiden maksu etukäteen myyjän tilille. Esimerkiksi jos tilaamaasi tavaraa ei toimitetakaan kohtuullisen ajan kuluessa voit tehdä reklamaation suoraan Luottokuntaan (jonne voit asioida näppärästi suomen kielellä) ja saada rahasi takaisin. Sen sijaan, jos olet maksanut tavarat myyjän tilille on todella työlästä yrittää saada rahojaan takaisin ongelmatilanteissa, jos tavaraa ei kuulu.
Tokihan tuo visakortti maksaa, mutta nykään nuo pankit rahastavat jo peruspankkikortistakin :evil: . Esimerkiksi Osuuspankissa taitaa tällähetkellä olla Visakortin kuukausimaksu 2,5 euroa. Itse tulee tilailtua harrastuksiini liittyvää tavaraa ja kirjoja aika paljon ulkomailta, sillä kaikkea ei edes Suomesta ole saatavilla tai hinnat ovat Suomessa jopa kaksinkertaisia. Ei tarvitse siis tehdä montaakaan ostosta kun visakortti on "maksanut" itsensä takaisin. Lisäksi Visa on kyllä ihan näppärä olla olemassa myös ulkomaan reissuja varten.
Post Reply