Parhaat helmikaupat Tampereen seudulla

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Tätsä
löytänyt aidot helmet
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Parhaat helmikaupat Tampereen seudulla

Post by Tätsä » Fri Jul 15, 2011 19:35

Taisi olla juurikin tuo paikka, mitä etsiskelin viime kesänä Noksussa. Muutamaan kertaan ajelin ohi, mutta ei sattunut liiketila silmiin sitten millään. Jatkoin sitten Ylöjärvelle tuhlaamaan rahani :oops:
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Sat Jul 16, 2011 12:33

Tätsä wrote:Taisi olla juurikin tuo paikka, mitä etsiskelin viime kesänä Noksussa. Muutamaan kertaan ajelin ohi, mutta ei sattunut liiketila silmiin sitten millään. Jatkoin sitten Ylöjärvelle tuhlaamaan rahani :oops:
Eilen kattelin tuota Google Mapsistä streetview:lla. Näyttäis että se on jossain kerrostalon kivijalassa enemmänkin asuntokadulla kuin missään liiketilakorttelissa. Kohta tuo varmaan selviää kun ajattelin tänään vielä ehtiä sinne katsomaan (toivottavasti on auki lauantaisin näin heinäkuussa, ainakaan nettisivut eivät sanoneet mitään poikkeusaukioloajoista).
Live and let live.
kikkaster

Post by kikkaster » Tue Jul 19, 2011 12:48

Nimril wrote:
Tätsä wrote:Taisi olla juurikin tuo paikka, mitä etsiskelin viime kesänä Noksussa. Muutamaan kertaan ajelin ohi, mutta ei sattunut liiketila silmiin sitten millään. Jatkoin sitten Ylöjärvelle tuhlaamaan rahani :oops:
Eilen kattelin tuota Google Mapsistä streetview:lla. Näyttäis että se on jossain kerrostalon kivijalassa enemmänkin asuntokadulla kuin missään liiketilakorttelissa. Kohta tuo varmaan selviää kun ajattelin tänään vielä ehtiä sinne katsomaan (toivottavasti on auki lauantaisin näin heinäkuussa, ainakaan nettisivut eivät sanoneet mitään poikkeusaukioloajoista).

Juurkin näin eli kun ajat Poutuntietä löydät liiketilan parhaiten kun huomaat vekaraparturin joka on liikkeen vieressä(tämäkin helmikauppa on kerrostalon alakerran liiketilassa ) olevan kerrostalon alakerrassa tulikohan tämä kauhean sekavasti selitettyä ja soittakaa kaupan numeroon kyllä sieltä joku vastaa, kauppa on auki lauantaisin klo 10-14 ja arkisin klo 11-17 .Sit eiku vaan shoppailemaan ! :D
Tiuski
löytänyt aidot helmet
Lasku: 5

Post by Tiuski » Mon May 28, 2012 12:44

Onko Tampereen seudulla mitään paikkaa mistä saisi kultasepän tarvikkeita? Skamolexlevy, hopeajuote, juotosvesi, sahanterät ja kiillotusvaha muunmuassa hakusessa.
Penny
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Penny » Mon May 28, 2012 20:38

Tiuski wrote:Onko Tampereen seudulla mitään paikkaa mistä saisi kultasepän tarvikkeita? Skamolexlevy, hopeajuote, juotosvesi, sahanterät ja kiillotusvaha muunmuassa hakusessa.
Jos löydät, niin kerro minullekin! Eli en usko. Hopeakurssin opettajalta olen ostanut tai sitten messuilta tai postimyynnistä. Harrasteesta en ole katsonut, siellä on välillä tosi odottamattomiakin tavaroita.
Katikoivu

Post by Katikoivu » Sun Jan 06, 2013 13:24

Kävin joulun ala Taitoisan kaupassa Tampereella. Kaveri asuu siinä lähellä ja poikkesin uteliaana sisään. Oli kuulemma avattu vähän aikaa sitten, ja oli vielä keskeneräisen näköistäkin. Siellä oli puuhelmiä, nauhoja ja korviskoukkuja ja muita tarvikkeita. Ei kivi- tai lasihelmiä eikä hopeaosia. Olisin tarvinnut lasihelmiä, myyjä (omistaja?) neuvoi Helmimereen.
Ostin puuvillanyöriä, sitä oli monen väristä, ja jäin miettimään puuhelmiä kun niitä oli niin hyvä valikoima. Hinnat on mielestäni edulliset, ainakin tarvikkeissa, puuhelmistä en tiedä kun en niistä ole (vielä) paljon tehnyt.
Se kauppa on Teiskontiellä Kalevassa lähellä ABC-asemaa. Nettikauppakin on, mutta taidan käydä ostamassa sieltä kaupasta kun valokuvat ei ole kovin hyviä (ainakaan puuhelmissä).
Onko muut käyneet siellä?
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Mon Feb 11, 2013 22:09

En ole Taitoisan liikkeeseen vielä ehtinyt mutta messuilta olen heiltä ostanut tavaraa ja ihan tyytyväinen olen ollut. Heillä on kyllä tosiaankin ylivertainen valikoima puuhelmiä. Heidän myymälänsä oli ennen jossain muualla ja ovat vasta muuttaneet tuonne Kalevaan.
Live and let live.
Post Reply