Parhaat helmikaupat Tampereen seudulla

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

omena
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Post by omena » Sun May 20, 2007 23:19

Taiju wrote:Lempäälässä IdeaParkin MiniManissa on Farnian helmipusseja myynnissä (ainakin siemenhelmiä). Joitakin lukkoja yms. korujuttuja myös sekä aika kivasti muutakin askartelukamaa.

(Siis en edes hintoja katsonut :oops: (oli viimeinen kauppa, jossa poikettiin (rahat loppu, visaa vingutettu ja kauppa menossa kiinni ja kotiinkin piti jaksaa vielä ajaa))
Ideaparkissa on muuten myös Sinelli, josta saa jotain helmiä, nauhoja ja korunosia :D .
meeri
hamstraa hopeahelmiä

Post by meeri » Mon May 21, 2007 1:12

Othel wrote:Ensiksi: kiitos tiedosta, tulipa taas jokin syy käydä Tampereella. Helmimeren nettisivut kun ovat minusta niin pystyyn kuolleen näköiset, että olen jo luullut koko yrityksen olevan jäissä.
En tiedä kummalla sivulla olet käynyt, mutta uudemmat sivut pikkuhiljaa etenee, www.helmimeri.net, siellä on myös osoitetiedot
Penny
sijoittaa jalokivilaatuun
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Parhaat helmikaupat Tampereen seudulla

Post by Penny » Fri Jul 10, 2009 16:45

Päivitetääs Tampereen helmikauppatilannetta:

Lempäälän Ideaparkissa Sinellin lisäksi helmiä jonkun verran myös Vanhassa kaupungissa pienessä putiikissa, mahdollisesti nimeltään Kivikauppa Qii. Olen käynyt pari kertaa. Valikoima suppeahko, hopeisia korviskoukkuja lähnnä olen ostanut.

Omakorun ( http://www.omakoru.net/contact_us.php?o ... da4b03a9c5 ) varastomyymälä Takahuhdinkatu 102 on auki vain torstaisin ja perjantaisin iltapäivällä. Ei maailman halvin, mutta mahtavat valikoimat mv-helmiä, erilaisia kivihelmiä, helmiäistä ja lasiakin korvaa kyllä sen. Ihana päästä itse hipelöimään helmiä! On vähän kaukana keskustasta mutta bussilla pääsee melkein ovelle. Varaa käteistä mukaan, kortti ei kelpaa!
hopea

Post by hopea » Fri Jul 10, 2009 18:43

HelmiQuulla on just avattu kauppa Ylöjärvellä. :nod: http://www.helmiq.fi/verkkokauppa/index.php
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
NuTtYbEaD

Post by NuTtYbEaD » Sat Oct 17, 2009 9:38

Tietääkö kukaan niitten kauppojen nimiä, jotka o lähellä Koskikeskusta? Ne kaupat o kylki kyljessä ja toisen nimi tais olla joku Bohemia? Ja toisesta muistan vain et se oli joku lasihelmien erikoiskauppa tai joku muu vastaava. Kukaan kuullut? :?:
En ole täydellinen. Olen täyteläinen.

http://suppai-chan.deviantart.com
amorosa

Post by amorosa » Sat Oct 17, 2009 10:03

NuTtYbEaD: Menepä shoppailuosiossa vähän alaspäin niin löydät kuvauksen tuosta kaupasta. Otsikkonakin on Swarovskeja Bohemiasta tai sinnepäin. :D Myös sivujen ylälaidasta löydät hakuruudun, johon voit kirjoitta hakusanoja ja etsiä foorumilta jutskuja.
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
ahe
aloittelee siemenhelmillä

Post by ahe » Fri Oct 30, 2009 16:58

Laadukas helmikauppa Tampereella on Otavalankadulla Helmimeren vieressä nimeltään BOHEMIA. Liike on toiminut n. 2kk ja omistaja pariskunta Taina ja Anthony ovat alansa osaavia mukavia ihmisiä. Liikkeessä on aivan upeita Svarowskin kristalleja ja helmiä, löytyy myös Tsekkiläistä kristallia, upeita värejä. Korunosia on myös ja nyt on tulossa n. kahden viikon kuluttua hopealankaa myyntiin. Hellä on paljon mallikirjoja joita saa selata ja kaupassa vierähtääkin helposti aikaa.
Hinnat ovat mielestäni edullisia ja tuotteet laadukkaita. Heiltä saa myös valmiita koruja joita ovat itse tehneet.

Suosittelen kaikille koruista pitäville ja koruntekijöille.
T.Anne
Sundance

Post by Sundance » Fri Dec 04, 2009 14:44

Kävin tänään sisareni kanssa sekä Bohemiassa, että HelmiQ:n myymälässä. Bohemia on oikea swarotaivas :love: . Ystävällinen palvelu ja ihanat swarot vievät minut sinne kyllä uudelleen. Samoin tykkäsin hirmusti HelmiQ:n myymälästä, siisti ja valoisa. Tuotteet kauniisti esillä ja hyvä palvelu. Omakoru on tuttu jo pidemmältä aikaa .
jaku
lasihelmien lumoissa

Post by jaku » Fri Dec 04, 2009 15:04

NuTtYbEaD wrote:Tietääkö kukaan niitten kauppojen nimiä, jotka o lähellä Koskikeskusta? Ne kaupat o kylki kyljessä ja toisen nimi tais olla joku Bohemia? Ja toisesta muistan vain et se oli joku lasihelmien erikoiskauppa tai joku muu vastaava. Kukaan kuullut? :?:
Se toinen on Helmimeri. Helmimeri ja Bohemia.

Bohemiassa on tullut käytyä viime aikoina melkein pari kertaa viikossa. Tarvikkeiden lisäksi sieltä saa aina myös hyviä neuvoja, tarvittaessa ihan esimerkin kanssa.
kanelipipari
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by kanelipipari » Fri Dec 04, 2009 16:53

Kävin viikko sitten Bohemiassa ja ostin Swarowskin helmiäiskristallihelmiä. En ole näitä ennen käyttänyt, enkä ole edes nähnyt kuin kuvissa. Nyt olen ihan koukussa. Äkkiä täytyisi saada näitä lisää ja joka sortin väriä ja kokoa. Oikein kiva liike tämä, vaikka pieneen kauppaan ei valtava valikoima mahdukaan.
Helmimeressä kävin myös ja kiva kauppa sekin, vaikka itselläni ei lasihelmille oikein ole tällä hetkellä tarvetta. Pieni pussi swaroja lähti kuitenkin sieltäkin matkaan sekä muutama lamppuhelmi.
Mopoa on vaan niin vaikea hallita.
Tarja K

Post by Tarja K » Fri Dec 04, 2009 19:06

Mie en ala. Kotkassa ei ole enimmäistäkään helmikauppaa ja lähin on Hesassa....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Uusi elämä on aloitettava juuri näin: myrskylyhty palaa maston huipussa, rantaviiva katoaa takana pimeyteen, koko maailma nukkuu."
-Muumipappa-
Blogi http://tarjabon.blogspot.com/
Tilia

Post by Tilia » Mon Dec 28, 2009 21:23

Tiedoksi Pirkanmaalaisille, jos ette ole huomanneet, HelmiQ:n Ylöjärven myymälässä on 28.-30.12. - 30% alennusmyynti. Koskee siis vain myymälää, ei nettikauppaa. Kävin tänään ja mukaan tarttui mm. mv-helmiä.
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Fri Jul 15, 2011 13:08

Omakorun liike Takahuhdissa on nykyään auki joka arkipäivä (paitsi nyt kesällä tais olla heinäkuun perjantait kiinni) 12-17:30.

Olen kuullut parikin kertaa sivusta keskustelussa jostain helmikaupasta Nokian kaupungissa. Yrityksistäni huolimatta en ole kuitenkaan ko. putiikkia täältä Helmetin kautta tai googlaamalla löytänyt. Osaiskohan joku sanoa mistä kaupasta on kysymys ja onko se oikeasti hyvä?
Live and let live.
Penny

Post by Penny » Fri Jul 15, 2011 14:31

Nimril wrote:Omakorun liike Takahuhdissa on nykyään auki joka arkipäivä (paitsi nyt kesällä tais olla heinäkuun perjantait kiinni) 12-17:30.

Olen kuullut parikin kertaa sivusta keskustelussa jostain helmikaupasta Nokian kaupungissa. Yrityksistäni huolimatta en ole kuitenkaan ko. putiikkia täältä Helmetin kautta tai googlaamalla löytänyt. Osaiskohan joku sanoa mistä kaupasta on kysymys ja onko se oikeasti hyvä?
Tarkoitat varmaan tätä http://www.korutaivas.com/index.php En osaa sanoa kaupan tasosta, kun ei ole tullut käytyä, vaikka työpaikka on ihan lähellä
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Fri Jul 15, 2011 18:47

Penny wrote: Tarkoitat varmaan tätä http://www.korutaivas.com/index.php En osaa sanoa kaupan tasosta, kun ei ole tullut käytyä, vaikka työpaikka on ihan lähellä
Kiitos. Tuo se varmaan on. Pitäisköhän pistäytyä jossain välissä. Vaikka elokuussa, kun taisin jo käyttää heinäkuun koruilurahaston. :shake:
Live and let live.
Post Reply