Satuhelmi
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
Satuhelmi
Tilasin Satuhelmestä (http://www.satuhelmi.fi/) helmiä keskiviikkona ja tänään tulivat. Postitus oli siis todella nopea. Sain vielä tilaajalahjaksi 10 läpinäkyvää lasista helmeä. Postikulut ovat aina 2€. Siellä on suhtkoht halpoja helmiä, ainakin minusta. Suosittelen tuota putiikkia. 

Älä unelmoi elämästäsi, elä unelmaasi.
- Lauranen
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku: 5
Re: Satuhelmi
Kiitos Kirsi tilauksesta ja kehuistaKirsi wrote:Tilasin Satuhelmestä (http://www.satuhelmi.fi/) helmiä keskiviikkona ja tänään tulivat. Postitus oli siis todella nopea. Sain vielä tilaajalahjaksi 10 läpinäkyvää lasista helmeä. Postikulut ovat aina 2€. Siellä on suhtkoht halpoja helmiä, ainakin minusta. Suosittelen tuota putiikkia.

-
Kiitos Lauraselle!
Nyt kuopuspoikani saa äidin tekemän kaulakorun, kun edelliset ovat hävinneet.
Miten ihmeessä muistit, että olin haikaillut sen Pietersiitin kuvan perään? Inkku ystävällisenä lähetti mulle sitten yksärinä sen kuvan, mutta sinä lähetit tilaajalahjana niitä, vaikka mun tilaus oli tosi pieni. Ne ovat vielä kauniinpia livenä kuin kuvassa. Saanpahan minäkin (ruskeafanina) niistä jotain itselleni.
Mistäs sitä aikaa ottaisi, että saisi itsellenikin koruja tehtyä?
Siihen on aikaa, mihin on motivaatiota.
Syysterveisin
Nyt kuopuspoikani saa äidin tekemän kaulakorun, kun edelliset ovat hävinneet.
Miten ihmeessä muistit, että olin haikaillut sen Pietersiitin kuvan perään? Inkku ystävällisenä lähetti mulle sitten yksärinä sen kuvan, mutta sinä lähetit tilaajalahjana niitä, vaikka mun tilaus oli tosi pieni. Ne ovat vielä kauniinpia livenä kuin kuvassa. Saanpahan minäkin (ruskeafanina) niistä jotain itselleni.
Mistäs sitä aikaa ottaisi, että saisi itsellenikin koruja tehtyä?
Siihen on aikaa, mihin on motivaatiota.
Syysterveisin
- Lauranen
Kiitos Tuija!!

Kyllä pienestäkin tilauksesta pitää saada lahjuksia
Mulla on tapana muistaa kaikkea epäoleellista, ja unohtaa kaikki tärkeä... En tiedä miksi, mutta näin se meneeThuja Design wrote:Miten ihmeessä muistit, että olin haikaillut sen Pietersiitin kuvan perään? Inkku ystävällisenä lähetti mulle sitten yksärinä sen kuvan, mutta sinä lähetit tilaajalahjana niitä, vaikka mun tilaus oli tosi pieni. Ne ovat vielä kauniinpia livenä kuin kuvassa. Saanpahan minäkin (ruskeafanina) niistä jotain itselleni.

Kyllä pienestäkin tilauksesta pitää saada lahjuksia

Jos keksit niin kerro...Thuja Design wrote:Mistäs sitä aikaa ottaisi, että saisi itsellenikin koruja tehtyä?
Tämähän oli se risut ja ruusut -ketju, eikö vaan?
Mää lähetän täältä Lauraselle kuusmiljoonaa kukkaa ja ties mitä muuta elävää!
Kiitos nopeasta palvelusta hädän hetkellä ja kun ostaja ei tajunnut mitään ilmaisuuksia ostoskoriin klikkailla, niin myyjä silti ystävällisesti huolehti näistä! Ilo on taas ylimmillään!

Mää lähetän täältä Lauraselle kuusmiljoonaa kukkaa ja ties mitä muuta elävää!
Kiitos nopeasta palvelusta hädän hetkellä ja kun ostaja ei tajunnut mitään ilmaisuuksia ostoskoriin klikkailla, niin myyjä silti ystävällisesti huolehti näistä! Ilo on taas ylimmillään!

Lattialta ei voi pudota.