Satuhelmi

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

marjis
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by marjis » Mon Dec 01, 2008 11:47

Nyt huomasin, että eihän sivut toimi muutenkaan kunnolla, etusivulta ei pääse eteenpäin. No, toivotavasti kohta taas pääsee shoppaamaan. :D
You can bead the feeling. Image
Lauranen

Post by Lauranen » Mon Dec 01, 2008 12:45

Jeps... Yritän täällä saada asian korjaantumaan, mitä se ei ilmeisesti itsekseen tee ;)
Saunalahti päivitti php-versionsa ja kauppa lakkasi toimimasta. Mutta asia on siis tiedossa ja toivottavasti saan sen korjattua piakkoin.
"On niitä, jotka jäävät, ja toisia jotka lähtevät. Jokainen saa valita itse, mutta on valittava ajoissa eikä koskaan saa antaa periksi."
- Nuuskamuikkunen -
Kerttu

Post by Kerttu » Fri Dec 19, 2008 11:13

Kiitos Lauranen, paketti ennätti perille ajoissa ja lahjat pääsivät matkaan. Ihanaa! :love:
AnneKa

Post by AnneKa » Fri Dec 19, 2008 23:42

Olen kyllä yrittänyt olla kiltisti, mutta että ihan niin kiltisti että saan yllätyksen :shokki: :love: . Kaunis kiitos Image !
helise
silmäilee HillTribe-hopeaa

Re: Satuhelmi

Post by helise » Fri Jan 16, 2009 18:26

Eilen pakettini kotiutui ja olin taas aivan onnesta sekaisin! Ja aivan ihania Lucite(?)-helmiä kiitospussukassa! Tuleehan niitä myyntiinkin, tuleehan? Ostaisin heti... :love:
rosalii
suunnittelee Balin-matkaa

Post by rosalii » Thu Jan 22, 2009 20:44

Ihan pakko tulla kans kehumaan, kuinka hieno kiitos pussukka oli. Hlemiä oli ällistyttävän paljon ja väri mailma juuri samaa mitä olinkin tilannut. Aivan ihania. Kiitos Lauralle!
Lauranen

Post by Lauranen » Thu Jan 22, 2009 22:05

Täällähän on ollut elämää :D Kiitos muruset kauniista sanoistanne :love:
helise, nyt niitä lucite kukkasia on myynnissä, ja lisää on vielä vähän tulossa ;) Tämä aloituserä on aika pieni, mutta tein jo lisätilauksen.
"On niitä, jotka jäävät, ja toisia jotka lähtevät. Jokainen saa valita itse, mutta on valittava ajoissa eikä koskaan saa antaa periksi."
- Nuuskamuikkunen -
Terttu

Post by Terttu » Tue Mar 17, 2009 20:18

Oijoi! Kiitos Satuhelmen Lauraselle! Mietinkin, että mitenhän sitä aina saisi myös hyvät palautteensa perille mutta kas, kyllähän Helmetti hoitaa :)

Eli tietyistä syistä piti suosia suomalaista ja tilata kotimaiselta, toivoa saavansa priimaa tavaraa nopealla aikataululla.
Aivan kerrassaan nopea palvelu, la tilaus ja tänään posti jo toi. Ja ne tilatut tuotteet - mitä lie AAAA+++++ luokkaa!! :love: Kannatti siis vähän riskillä tilata, johtuen siis ihan vaan omasta tietämättömyydestä ja kyllä nyt kuulkaa kelpaa!
Kaupanpäällisethän saavat asiakkaan tietysti aina hyvälle tuulelle. Mutta se on ero kaupanpäällisellä ja Kaupanpäällisellä! Täältä kun tuli sellainen kylkiäinen, mikä oli varmaan vähän valikoitunut tilauksen sisällön perusteella ja muutenkin onnenhuumassa ollut tilaaja meni ihan sekaisin nähtyään mitä sai vielä kiitospussissa!
Huh.

Sylillinen virtuaalisia ruusuja sinne ja takuulla ensimmäinen tilaukseni ei jäänyt viimeiseksi! :wtg:
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Sat Mar 28, 2009 21:01

Sain alkuviikosta pakettini ja mitä ihanimman kiitoslahjan taas, niin huolella valittuja aarteita! Laura osaa todella ilahduttaa tilaajaansa :love: :love:
oivamainio
löytänyt aidot helmet

Post by oivamainio » Thu Apr 02, 2009 17:28

Kuinka kauan teillä on kestänyt Satuhelmen tilauksissa yleensä? En jaksaisi enää odotella :?
Lauranen

Post by Lauranen » Thu Apr 02, 2009 18:10

oivamainio wrote:Kuinka kauan teillä on kestänyt Satuhelmen tilauksissa yleensä? En jaksaisi enää odotella :?
Viimeistään kolmantena päivänä maksun saapumisesta olen postitellut, mutta yleensä samana tai seuraavana päivänä. Nyt on mennyt kyllä viimeiset pari viikkoa tuo kolme päivää hetkittäin, kun on kaikenlaista sähellystä. :?
Laitatko sähköpostia jos olet maksanut kauan sitten eikä ole mitään kuulunut.

Ja IIISO kiitos rinsessalle ja piiskulle ;)
- Nuuskamuikkunen -
piki
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by piki » Fri Apr 03, 2009 9:59

Tilasin viime viikon tiistaina ja paketti tuli eilen. Välillä tuo välimatka on pitempi kuin toisinaan. :D

Piki
oivamainio
löytänyt aidot helmet

Post by oivamainio » Sun Apr 19, 2009 14:17

oivamainio wrote:Kuinka kauan teillä on kestänyt Satuhelmen tilauksissa yleensä? En jaksaisi enää odotella :?
Pitää tulla korjaamaan, ettei kenellekään jää väärää kuvaa Satuhelmestä. Tilauksen kestossa oli syynä oma mokani -olin jättänyt maksamatta koko laskun. Ja sitten kun sain asian hoidetuksi, tilaus toimi moitteetta. Kiitos Satuhelmeen siis!

Sen verran voin kuitenkin antaa palautetta, että vahvistusviesti (jossa laskun tiedot) voisi olla vielä selkeämpi. Eli siis maksutiedot heti alkuun ja ISOLLA. Koska minä ainakin olin vain nopeasti katsonut mailista, että jahas tilaus on mennyt perille. Oletin siis laskun olevan vasta paketissa mukana. Mutta onneksi kaikki ei varmaan ole näin ajatuksettomia kuin minä :D
Piita

Post by Piita » Mon Apr 20, 2009 16:48

Kun Satuhelmessä tekee tilausta niin siellä ilmoitetaan selkeästi että tilaus lähetetään kun maksusuoritus on tilillä. Ja että saa tilausvahvistuksen ja maksu tiedot sähköpostiin. Samanlainen käytäntö on kaikilla helmikaupoilla joilla on ennakkomaksu ilman pankki painiketta. Satuhelmellä on lisäksi vielä Paypall maksumahdollisuus.
Kauppaohjelmaan todennäköisesti liittyy tilausvahvistus ja maksutiedot viesti. Sitä voi olla vaikea muuttaa.
Minun mielestäni viestit ja maksutiedot ovat olleet kyllä selkeät ja käytäntö on sama kuin monessa muussakin helmikaupassa.
Joskus tulee kyllä itsekin kiireessä lukaistua postit liian vauhdilla, mutta tilausvahvistukset kannattaa kyllä aina lukea tarkkaan, vaikka ihan vaan tarkistaakseen että kaikki on niinkuin pitääkin. :wink:
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
aikku
suunnittelee Balin-matkaa

Post by aikku » Fri Jul 03, 2009 14:20

Olen aina saanut Satuhelmessä loistavaa palvelua :ooh: Viimeisin tilaus lähti keskiviikkona illalla ja tänä aamuna oli paketti kotona. Eikä mulla ole valittamista muistakaan kaupoista joista olen tilannut :D Ja se kiitospussukka... :love:
Post Reply