HelmiQ, suomalainen nettihelmikauppa

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Mon Oct 08, 2007 16:20

Ehdottomasti palautetta kauppaan. Se on sekä asiakkaan, että kauppiaan etu, että kaikki on oikein.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Jorisa

Post by Jorisa » Mon Oct 08, 2007 16:24

Mä oon kyllä samaa mieltä. Nyt on pialla käynyt joku laskuvirhe... pistä emailia vaan. Voi tulla vaikka joku hyvitys.

Mullekin tuli tänään paketti kyseisestä kaupasta....mutta sit sieltä tuli kyllä öhöm...vähän ei niin kivat kiitoshelmet.... :oops: :oops:
Porukassa, mutta yksin.
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Mon Oct 08, 2007 16:30

Nanso wrote:Nimittäin toisaalta, milläs todistat että jotakin puuttuu...
Jokainen kunnon kauppias (jollainen HelmiQ:n Pia ehdottomasti on) uskoo kyllä tällaisessa tapauksessa asiakasta. HelmiQ:ssa on aivan ihana palvelu aina, joten pistä ihmeessä sinne postia asiasta!
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Nanso
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Nanso » Mon Oct 08, 2007 16:39

Postia lähti Pialle. Kiitosta vaan kehottaneille, mä olen tällaisten suhteen vähän "no emmää nyt viitti" -tyyppiä. :D
Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen.
Tilia

Post by Tilia » Mon Oct 08, 2007 16:56

Itse olen joskus laittanut palautetta, kun tuli pussilllinen vääriä mv-helmiä (pienempiä kuin tilatut). Sain ystävällisellä palvelulla ja nopeasti oikeat tuotteet, ja vääriä ei tarvinnut palauttaa. Olin varsin tyytyväinen palveluun.
Nanso

Post by Nanso » Wed Oct 10, 2007 20:35

Tänään tuli HelmiQ:lta kirje, josta löytyi puuttuvat helmet sekä muutama tosi nätti sileä lasihelmi. Täytyy laittaa isot kiitokset. :)
Jorisa

Post by Jorisa » Sat Oct 13, 2007 14:41

Laitoinpa tänään itse asiassa kaksi tilausta menemään. Pialla on ollut se hyvä puoli, että jos on jotakin unohtanut, niin siihen on sitten voinut lisäillä jotakin pientä, ja ne on tulleet samoilla postareilla. Mutta nyt syksyn mittaan hänelle tulee sinne sitten pankki- JA luottokorttipainikkeet sinne suoraan sivuille, jotenka, sitten ei enää tilaillakaan niin vaan lisää.

Mutta tää luottokorttimaksumahdollisuus on monelle varmasti hyvä uutinen.... :)
Porukassa, mutta yksin.
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sat Oct 13, 2007 15:07

Jorisa,
onko sinulle tullut maksutiedot nyt tilauksesi jälkeen? Itse tein tilauksen viime viikolla ja sain asiaa kuuluvasti vahvistuksen, mutta nyt en ole saanutkaan maksutietoja lainkaan. Laitoin asiasta HelmiQ:un meiliä, mutten ole saanut vielä mitään vastausta. Omituista, kun kaikki asiat on tähän mennessä hoituneet uskomattoman joutuisasti.
Jorisa

Post by Jorisa » Sat Oct 13, 2007 15:11

juu, tuli ihan normaalisti ninku aina ennenkin. Mä kyllä sinuna soittaisin että mihin se tilaus oikein on joutunut.

Heti kun mä olin laittanut sen lisätilauksen niin tuli tilausvahvistus, jossa oli toi tieto että lisätilausmahdollisuus poistuu syksynmittaan koska tulee noi pankki ja luottonappulat sinne kaupan sivuille.
Porukassa, mutta yksin.
Nokkoska

Post by Nokkoska » Sat Oct 13, 2007 15:13

Pitääpä palata arkena asiaan. Kiitos sinulle :-)
Jorisa

Post by Jorisa » Tue Nov 06, 2007 15:00

Jaahas, Pia on sitten nostanut kiinteitä postikulujaan. Onkohan tää nyt sitten meidän vika, kun ollaan tilattu liian isoja paketteja ja liian usein, niin on mennyt miinuksen puolelle hänelle tää postittaminen? :aijaa: :raaps: :rofl: :shrug:
Porukassa, mutta yksin.
Nanso

Post by Nanso » Tue Nov 06, 2007 15:17

Näin mä vähän veikkaisin käyneen. :lol:
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Tue Nov 06, 2007 16:30

Tuolla postikulujen nostamisella saatetaan pyrkiä myös osaltaan tasoittamaan verkkomaksupainikkeista koituvia kuluja - ne ovat meinaan kallista lystiä. Vaan maksan kyllä mielelläni vähän korkeammat postikulut, kun saatan jatkossa saada tilaukseni nopeammin noiden verkkomaksupainikkeiden ansiosta :D
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
@nu

Post by @nu » Tue Nov 06, 2007 17:16

Eikä noi postikulut nyt vielä pahat oo...minustakin on kivempi, että voi maksaa tilauksen saman tien kuin että pitää odottaa maksutietoja sähköpostiin (tosin ainahan ne on nopsasti tulleet, mutta nyt jää sekin turha vaihe väliin).

HelmiQ:hun oli minusta tullut paljon kivoja uutuuksia.
Nanso

Post by Nanso » Thu Nov 22, 2007 9:23

Tuleekos tuolta Helmi Q:sta nykyään vielä tilausvahvistus sähköpostiin?
Heti kun on pari päivää tilauksesta kulunut, niin rupeaa miettimään, että joku on varmasti vialla... :oops: :lol:
Post Reply