omakoru.net

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

sinikka
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5

omakoru.net

Post by sinikka » Wed Aug 06, 2008 11:18

Onko joku tilannut kyseisestä putiikista? Tilasin 25.7. ja maksoin laskuni 27.7. eikä vielä tänäänkään ole tullut mitään postilaatikkoon. Yritin soittaa, ei vastata, laitoin sähköpostia, ei ole vielä vastattu. Onko tämä heille tyypillistä? Harmittaa todella, tuskin toisten erehdyn tilaamaan.
Rauni
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Rauni » Wed Aug 06, 2008 12:53

Olen tilannut myös täältä, ja kaikki tuli ajallaan. Olisivatko kesälomalla tai jotain?
Amalia
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Amalia » Wed Aug 06, 2008 13:03

Oon tilannut täältä kerran, ja nopesti tuli paketti. Myös kiitoslahja oli kohdillaan :wink: Toivottavasti saat pakettisi pian, mikään ei oo tuskasempaa kuin odottaa helmilähetystä, jota ei näy eikä kuulu :evil:
-Mistään ei voi tehdä idioottivarmaa, sillä idiootit ovat erittäin kekseliäitä-
Sundance

Post by Sundance » Wed Aug 06, 2008 13:43

Myös minä olen tilannut Tampereen Omakorusta, ja ainakin tilaukset tähän asti on tulleet nopeasti, vahvistus sähköpostiin jne. Tosin asun suht lähellä ko. liikettä, matkaa noin 16 km. Harmillista on se että liike on vain lauantaisin auki..
Toivottavasti asia selviää, Omakorun sivuilla on muistaakseni email, eli kysäise asiaa sieltä vielä.... kurjaa kun homma ei toimi, ja saa tilaustaan odotella... :cry:
sinikka

Omakoru

Post by sinikka » Thu Aug 07, 2008 12:37

Minun töppäilyjä, olin maksaessa hukannut yhden numeron tilinumerosta ja maksu seikkaili pankeissa. Nyt asia on hoidettu. Nolottaa.
muusa

Post by muusa » Thu Oct 02, 2008 21:37

Mulla ei nyt mennyt ihan putkeen omakorun kanssa. Ensin kesti tosi kauan, että tavara ylipäätään tuli ja sitten kun vihdoin sain paketin, sain yhden laadun helmet väärän värisenä! :evil:
Kyseessä oli juurikin ne helmet, mitä odotin kiireellisimpänä, kun menevät tilauskoruun, jonka lupasin valmiiksi ennen viikonloppua. Nyt se ei onnistu mitenkään.
Eikä kyllä paketissa ollut mitään kiitospussukkaakaan, vaikka ihan hyvällä summalla tilasin...

Vahinkoja sattuu, mutta inhottavalta tuntuu. Ei ole minkään muun puljun kanssa ollut aiemmin mitään ongelmia. :?
annie

Post by annie » Thu Oct 02, 2008 22:25

oivoi. toivottavasti mun tilaus löytää perille.. oon niin tottunut muiden helmikauppojen nopsaan toimintaan, että kyllä sitä pikaiseen tavaroitaan haluaisi.. monta päivää sitten maksettu tilaus ei vieläkään näy omissa tiedoissa maksettuna, täytyy toivoa että firmassa on vaan joku hidas päivittäjä..
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
muusa

Post by muusa » Thu Oct 02, 2008 22:37

Voin kertoa että se mun jo toimitettu tilaus näkyy edelleen tilassa "vastaanotettu", kuin mitään muuta ei olisi sen jälkeen tapahtunut... Kannattais varmaan hieman tuota sivustoa korjailla, kerran se on niin hienoksi muuten tehty...
annie

Post by annie » Thu Oct 02, 2008 22:47

okei, kiitos tiedosta. sit onkin turha huolestua.. aina vaan jotenkin mietteliäs jos ei rahat oo moneen päivään muka menneet tilille..
Through the gates of insanity
On the edge of humanity
She's gonna make her dreams come true

http://annanaarteet.blogspot.com/
muusa

Post by muusa » Fri Oct 03, 2008 13:19

Voi pirulainen! :evil: :evil: :evil:

Pistin kyselyä niistä vääristä helmistä jotka tuli lähetyksessä, niin 12mm punaiset foliolasihelmet on kuulemma loppu, siksi korvasivat toisella värillä. Itseasiassa aika hölmösti tehty, kysyä kuitenkin voisi ennenkun lähtee korvaamaan tuotetta toisella vastaavanlaisella... :grrr:

Auttakaa rakkaat kolleegat!
Osaisiko joku sanoa mistä ihmeestä 12mm punaisia foliolasisydämiä löytyisi? Oon ihan pulassa, kun asiakas odottaa jo kovasti settiään ja ihan ehdottomasti korviksiin pitäisi saada kaksi kappaletta niitä!
Ovatkohan liian jouluisia tai jotain, kun ei missään ole??

Tää nyt on ehkä väärä ketju avautua, mut en mä talipää löydä mitään muutakaan. HELP!
:'(
Siru

Post by Siru » Fri Oct 03, 2008 13:29

Katsopas täältä. Minullakin on jotain vastaavia 6 kpl joista kaksi oranssimpaa ja neljä kuvan värisiä (foliosisus hohtaa kellertävänä paikoin) - voin luopua jos tahdot, mutta laatu ei näillä ole ihan paras mahdollinen. :lol:
Wear your HELMET with pride!
muusa

Post by muusa » Fri Oct 03, 2008 13:33

Oi kiitoskiitoskiitos Siru!! Pelasit mun päivän! :jippii:

Silloin kun pari viikkoa sitten tilauksen tein, kävin läpi kaikki mahdolliset suomalaiset kaupat, Kirjohelmenkin. Joko multa meni pahasti ohi, tai sit niitä ei ollut silloin siellä. :aijaa:

Olisin muuten voinut ottaa ne sinun sydämetkin, mutta siinä setissä ne sydämet on vissiin noita tummempia!

Kiitos vielä tuhannesti! Nyt tilaamaan... :viuh:
Siru

Post by Siru » Fri Oct 03, 2008 13:34

:wtg: Aina ei itse näe vaikka kuinka hakisi! Samaa vikaa toisinaan täälläkin... :wink:
Wear your HELMET with pride!
muusa

Post by muusa » Tue Dec 09, 2008 19:20

Nyt täytyy kyllä perua rumat puheeni omakorusta. :whistle:
Se edellinen foliolasisydän töppäily, joka teki minusta jokseenkin tyytymättömän asiakkaan, annettakoon anteeksi. Meinaan tänään tuli (vaikkakin näin pitkän ajan jälkeen) kirjekuoressa 4 12mm punaista sydäntä ja yksi iiiso folilasisydän!!! :shock:
Olisivatkohan nyt saaneet vasta niitä ja muistivat mut jotenkin ja pistivät hyvityksenä viimeisestä postia. :shrug:

Olin kyllä ihan puulla päähän lyöty. Olipas se HYVÄÄ asiakaspalvelua! Nyt laitan kiitokset sinne myös sähköpostilla. :viuh:
Othel

Re: omakoru.net

Post by Othel » Thu Aug 06, 2009 9:30

No kylläpäs on omituinen tilausproseduuri! Piti mennä kokeilemaan, sillä valikoima näyttää mielenkiintoiselta ja mukavan monipuoliselta. Lisää kokemuksia kellään?
Post Reply