Helmiliina

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Polgara
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Helmiliina

Post by Polgara » Wed Aug 06, 2008 21:55

Tiedän ettei saisi täällä ostoksiaan suitsuttaa mutku ihan pakko!! Sanat eivät riitä kertomaan mitä löysin tänään postilaatikostani. Paperipussille olisi ollut käyttöä hyväksi toviksi. Niin ihania aarteita sieltä löytyi. Se hopeahelmiketju on todellisuudessa paljon upeampaa kuin kuvassa... :shokki: :wow: :wow: :ooh: :love: :drool: Ja ne mv-nugetit..aah..Kun vielä ehtis solmimaan.. :roll:

Ei niin saiskaan :tsk: ... joten jaoin tämän keskustelun omaksi aiheekseen pois Kaupallisista tiedotteista tänne Shoppailu-osastolle :D. Tämä osastohan on just sitä varten, että voi kommentoida näitä helmikauppoja ;)- t. Anne
Helmet ovat kaikkeus...
nebbi

Post by nebbi » Wed Aug 06, 2008 23:44

minäkin olen erittäin tyytyväinen helmiliinalta saamaan palveluun ja tuotteisiin. :ooh: :ooh: ja jatkossakin aion varmasti tilata lisää ihanuuksia
Vauva -
enkeli jonka siivet lyhenevät säärien pidetessä
Tinjami

Post by Tinjami » Thu Aug 07, 2008 7:36

Minunkin on pakko kiittää hyvästä palvelusta.

Helmet olivat kauniita ja kuljetuspalvelukin toimii. (saman paikkakunnan etuja) :roll:
Ei, en ole hidas.
Olen kroonisesti myöhässä...
Helmiliina

Post by Helmiliina » Fri Aug 08, 2008 9:36

Kiitos tyttäret.. :D
Ootte te ihanoita.. :wink:
Jup.. Helmiliinan kiesi kyllä kuskaa lähelle ja on mukava treffata..

pst.. Tinjami .. oli kiva nähdä pitkästä aikaa.. Sullakin kaikenlaista jännää tiedossa!! :D
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Wed Dec 10, 2008 11:10

Pitää vähän hehkuttaa :D Nopea toimitus taas, ja CZ-kristallit aivan henkeäsalpaavan upeita! WOW! :palvoo:
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
@nia

Post by @nia » Fri Dec 12, 2008 14:47

Onkos tämä nyt sallittu foorumi kiitellä Helmiliinaa? No, jalka on jo oven välissä, joten tulkoon loputkin: Sydämelliset kiitokset ihanista k a i k i s t a !
Vaikka tietää tilaavansa AAA-luokan boutiquesta, ihastus on kerta toisensa jälkeen luokkaa :shock: :love: :wow:. Kiitos Jaana.
Mistä saa ostaa lisää Nerik-laatikoita?
- @nia -
marjis

Post by marjis » Fri Dec 19, 2008 22:14

Kiitos taas Helmiliina! :love: Prehniitit olivat niin upeita, että henki salpautui. :love: Ja erityiskiitos nopeasta toimituksesta vielä näin jouluruuhkassakin. :)
You can bead the feeling. Image
mags

Re: Helmiliina

Post by mags » Wed Jan 21, 2009 13:05

:wtg: Tämäkin vuosi alkanut ihanasti Helmiliinan putiikin suosiollisella avulla!
Viimeisin villitys, nämä mahtavat isot purppura-akaattikolikot :shokki: http://kotisivukone.fi/files/helmiliina ... aattia.jpg
Sileitä, kiiltäviä, virheettömiä, MIELETTÖMIÄ kaunottaria :drool: :ooh: Pitääkö näitä tilata lisää :raaps: :lol:

Niin ja kysymys: Tuleeko näitä isoja lantteja muitakin??
Amalia
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Amalia » Wed Jan 21, 2009 13:34

Kompaan Magsia, mä tilasin mm. näitä; http://kotisivukone.fi/files/helmiliina ... lliset.jpg :love: ihanan ruttusia pikku rusinoita :love:
Ihanan kallista, mutta on kans erikoisen mallista :ooh:
-Mistään ei voi tehdä idioottivarmaa, sillä idiootit ovat erittäin kekseliäitä-
nekka

Post by nekka » Wed Jan 21, 2009 16:18

mags wrote::wtg: Tämäkin vuosi alkanut ihanasti Helmiliinan putiikin suosiollisella avulla!
Viimeisin villitys, nämä mahtavat isot purppura-akaattikolikot :shokki: http://kotisivukone.fi/files/helmiliina ... aattia.jpg
Sileitä, kiiltäviä, virheettömiä, MIELETTÖMIÄ kaunottaria :drool: :ooh:
Tänne saapui tänään myös noita I_H_A_N_I_A purppura-akaatteja sekä niitä I_H_A_N_I_A akaatti markiiseja !!! :ooh:
...on ne vaan ihania !!!
Helmiliinalle iso niiaus ja hatunnosto aina niin ystävällisestä ja henkilökohtaisesta palvelusta, erittäin laadukkaista tuotteista, sekä
äärettömän nopeasta toimituksesta !!
mags wrote:Niin ja kysymys: Tuleeko näitä isoja lantteja muitakin??
...tähän minäkin haluaisin mielellään vastauksen... :roll: ...kysyy nimim."sukua hamsterille"... :lol:
KIITOS !!! :love:
Sininen

Post by Sininen » Wed Jan 21, 2009 22:37

Allekirjoitan Nekan kommentit - taidettiin olla samoilla apajilla :) Kauniitahan nuo olivat kuvissakin, mutta livenä vasta uskoi, miten kauniita ne ovat. Sormet alkoivat syyhytä heti, kun avasin paketin eilen. Harmillisesti on vain niin kiire viikko, että aikaisintaan viikonloppuna pääsee oikeasti työstämään noista jotain...
Helmiliina

Post by Helmiliina » Thu Jan 22, 2009 16:53

Voi teitä.. kaunis kiitos.. :love:
Ja minä huomasin nämä vasta.. joten antekee anteeksi, että vastaan vasta..
Kaikkia "kadonneita" on tulossa lisää.. kuten akaattimarkiiseja.. ja tulihan siihen pakettiin muutakin, aivan uusia juttuja.. :wink: :wink:
Kivihelmikät kotiutuvat ensi viikon alussa .. joten malttakaa vielä..
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Sat Mar 28, 2009 21:09

Helmiliinan helmet ovat täydellisiä sulottaria kautta linjan :kieli: Tietää varmasti saavansa laatua koko rahalla kun tilaa. Harmi, kun ahneus tahtoo iskeä aina kun sivuille menee, vaikka edellisetkin ovat laatikossa avaamaattomina, mutta onhan ne kauniita ihan vain katsellakin!
Piritta

Post by Piritta » Sat Oct 31, 2009 23:21

Valitettavasti itse joudun antamaan kyseiselle kaupalla vain negatiivista palautetta. Olen tilannut tuolta kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla sain odottaa tilaustani puolitoista viikkoa ja kun lopulta sain tilauksen olivat helmet sellaisia, joista lähti tosi paljon väriä (lilan väriset akaatit). Tästä tiedosta kiitän erästä helmisiskoa, joka minua asiasta informoi. Helmet olisivat voineet sotkea todella pahasti vaaleita vaatteita ja väri lähti helmistä niin että niiden ulkonäkö on aika toisenlainen kuin tullessa. Toisen tilauksen tein viikko sitten viikonloppuna ja vasta torstaina minulle ilmoitettiin, että yksi tilaamistani tuotteista onkin loppu ja saan tilaukseni alkuviikosta, eli toimitusaika jälleen yli viikon. Sikäli pitkä aika, että esim HelmiQ ja Villihelmi toimittaa jo seuraavaksi päiväksi ja Kirjohelmi ja KiviPekat, joissa samanlainen ennakkomaksusysteemi kuin Helmiliinassa, parissa kolmessa päivässä.

Harmittaa sikäli, että Helmiliinalla on kauniita värikkäitä kivihelmiä, mutta kovin luotettavaa tuollainen ei vain ole, ja tuon varaan en tilaustöitä voi laskea, joten pitää alkaa metsästää noita kiviä muualta.... :(
HLS

Post by HLS » Sun Nov 01, 2009 12:13

Helmiliina taitaa tehdä korukivikauppaa päivätyön ohessa, eli minusta aika ymmärrettävää ettei paketti odota seuraavana päivänä postilaatikossa. HelmiQssa ja Villihelmessä on kokopäiväisiä työntekijöitä palvelemassa asiakkaita.

Itsellä ei ole ollut toimitusaikojen suhteen mitään valittamista. Tosin en ole koskaan odottanutkaan pikalähetystä. Jos joku koru odottaisi kiviä pikapikaa niin tällaisesta asiasta voisi varmaan kaupan kanssa sopia erikseen. Uskoisin Helmiliinalta löytyvän tämän kaltaista joustavuutta.

Itselläni oli myös noita liloja akaatteja joistä lähti väriä reikien sisältä, mutta en huomannut kivien ulkoisen värisävyn tästä muuttuvan, eli olin niihinkin erittäin tyytyväinen. Tosin olisihan ollut mukavaa tietää tämä värjäämisominaisuus ennen veijeriin pujottamista :) Mutta onnistui se pesu jälkeenkin päin. Ja nämä kivet on ainoa pieni miinus jonka olen kokenut Helmiliinalla asioidessani. Kaikki muu on aina ollut priimaa!

Helmiliina ja Satuhelmi toimivat jatkossakin minulla kivihankintojen pääostopaikkana :love:
HelmiQ ja Villihelmi erilaisten koruosien toimittajana ja Maarian Korupaja hopeaosien toimittajana
Luminukastakin olen kerran tilannut kuparia ym ja olin tyytyväinen :)
Ja joskus harvoin lähtee tilaus ulkomaille :)
Post Reply