Helmiliina
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
Re: Helmiliina
Minulla on vain positiivista sanottavaa, vaikka vähän on hupskeikkaa välillä käynytkin
Palvelu oli kuitenkin ystävällistä ja nopeaa kun virhe huomattiin (paketti oli jäänyt odottamaan), ja kun itselläni ei ollut kiire kivien kanssa niin ongelmaa ei ollut. Kiitos ihanista kivistä ja hyvästä palvelusta, jaksamisia helmikaupan pitoon!

- oivamainio
- löytänyt aidot helmet
- Lasku: 5
Helmiliinalla oli makeita puuhelmiä Wanhan Sataman kädentaitomessuilla. Jo kotimatkalla tajusin, että niitä olisi pitänyt ostaa enemmän!
-
- sijoittaa jalokivilaatuun
Lämmin kiitos teille! 

-
- korukivikasan keskellä
Wou aivan ihania tuotteita
Nämä ovat vielä kauniimpia luonnossa kun kuvissa, jaha tietää mihin tilinsä tämän jälkeen tunkee

Nämä ovat vielä kauniimpia luonnossa kun kuvissa, jaha tietää mihin tilinsä tämän jälkeen tunkee

-
- korukivikasan keskellä
Kun alettiin kehumaan niin kehutaan vielä lisää
Toimitusta täytyy vielä kehua, se on todella nopeaa ja kun laitoin vielä erikseen viestin (illemmalla), että tarvitsen tuotteet mahd.nopsaan, oli tuotteet postitettu vielä saman illan aikana, kiitos!
Ja ne helmet

Ja ne helmet

Lämmin kiitos Helmiliinalle, taas sain niin erityisen kauniita helmiä.
Tästä kaupasta saa kyllä ihanaa palvelua ja mikä parasta, laadukkaita tuotteita mukavaan hintaan! Iso kiitos ---> ja eikun lisää tilaamaan..

Tästä kaupasta saa kyllä ihanaa palvelua ja mikä parasta, laadukkaita tuotteita mukavaan hintaan! Iso kiitos ---> ja eikun lisää tilaamaan..
-
- hamstraa hopeahelmiä
- Oikea käyttäjä: Olen
Minä tilasin maanantaina kahdesta paikasta kiviä.
Design Mimistä tuli helmet jo keskiviikkona, toisesta ei tullut vielä tänäänkään!
Design Mimistä tuli helmet jo keskiviikkona, toisesta ei tullut vielä tänäänkään!
-
- Swarovski-kuumeessa
Laitoin ystävällisen viestin merilasi helmistä, koska kyseiset tuotteet loppuivat ennen kuin edes ehdin edes sivuile, vaikka vierailen sivuilla lähes päivittäin. Sivuilla tuli nöyrä pyyntö ettei niitä varattaisi etukäteen. OK. hyvä niin. Asiakkaana tuntuu siltä, että onko tilauksia niin paljon, ettei häntä olematonta kannata palvella. Eikö voisi tilata tuotteita sen verran paljon, että ne riittäisi edes jonkin aikaan tai poistaa kyseinen tuote sivuilta, jos sitä ei ole saatavilla.
Myönnän, että Helmiliinalla on laadukkaita tuotteita ja ystävällistä palvelua, mutta jotenkin se ainainen tulevien kyttääminen alkaa käydä hermoille. Pikkuisen tuntuu, kun meitä pidettäisiin hölmöinä. Yritetään saada seuraamaan sivuja joka päivä. Ja hyvinhän siinä onnistuukin. Minä lopetan rasittavan kyttäilyn, ja tilaan sieltä, mistä saan ne tuotteet, mitä sivuilla on.
Myönnän, että Helmiliinalla on laadukkaita tuotteita ja ystävällistä palvelua, mutta jotenkin se ainainen tulevien kyttääminen alkaa käydä hermoille. Pikkuisen tuntuu, kun meitä pidettäisiin hölmöinä. Yritetään saada seuraamaan sivuja joka päivä. Ja hyvinhän siinä onnistuukin. Minä lopetan rasittavan kyttäilyn, ja tilaan sieltä, mistä saan ne tuotteet, mitä sivuilla on.
Tähän olen päätynyt jo ajat sitten, samoista syistä.Hamsteri wrote: Minä lopetan rasittavan kyttäilyn, ja tilaan sieltä, mistä saan ne tuotteet, mitä sivuilla on.
-
- sijoittaa jalokivilaatuun
kiitos viesteistä ja palautteesta..
litsi voisitko ystävällisesti laittaa minulle suoraan sähköpostia, jotta voin tarkistaa .. miksi ei kirje ole sinulle vielä tullut.
Näitä foorumin viestejä luen todellakin vain satunnaisesti..
Ja en myöskään tunnista foorumin nimimerkkiäsi..
Helmikaupan sähköpostin luen monta kertaa päivässä..
Laskin, että Turun messujen jälkeen lisätyistä 27 uudesta tuotteesta 3 on loppunut.. niistä siis 24 vielä jäljellä.. mielestäni on hyväkin, että uusia tulee ja vanhoja loppuu.. Olen pahoillani, jos en hankinnoissani oivalla hittituotteita.. Jos on kyse merilasista, niin en voi edes ottaa siitä ennakkovarauksia, kun minulla ei ole takeita että tulevat ovat samaa värisävyä tai laatua.. Olettaisin niiden saapuvan viimein ensi viikon lopulla...
Ja tiedoksi vielä kaikille, että tuoteissa loppuneet tuotteet eivät ole roikkuneet enää 1.6.2010 uudistuneessa kaupassa.. Uutisissa kerron uusista tuotteista, ja sinne myös loppuneet jäävät tavallaan historiana..
Hölmöinä en ole asiakkaita koskaan pitänyt.. vaan olen yrittänyt olla kaikille ystävällinen ja "käsitellä silkkihansikkain" .. ehkä me kauppiaat olemme hölmöjä ..
Kaikella ystävyydellä ja pahoittelut epäselvyyksistä!
t. Jaana
pst.. Espritin verkkokaupassa olen muutaman kerran jäänyt "rannelle ruikuttamaan" loppunutta tuotetta.. kun minun koossa oli jo punaiset ruksit..

litsi voisitko ystävällisesti laittaa minulle suoraan sähköpostia, jotta voin tarkistaa .. miksi ei kirje ole sinulle vielä tullut.

Helmikaupan sähköpostin luen monta kertaa päivässä..
Laskin, että Turun messujen jälkeen lisätyistä 27 uudesta tuotteesta 3 on loppunut.. niistä siis 24 vielä jäljellä.. mielestäni on hyväkin, että uusia tulee ja vanhoja loppuu.. Olen pahoillani, jos en hankinnoissani oivalla hittituotteita.. Jos on kyse merilasista, niin en voi edes ottaa siitä ennakkovarauksia, kun minulla ei ole takeita että tulevat ovat samaa värisävyä tai laatua.. Olettaisin niiden saapuvan viimein ensi viikon lopulla...
Ja tiedoksi vielä kaikille, että tuoteissa loppuneet tuotteet eivät ole roikkuneet enää 1.6.2010 uudistuneessa kaupassa.. Uutisissa kerron uusista tuotteista, ja sinne myös loppuneet jäävät tavallaan historiana..
Hölmöinä en ole asiakkaita koskaan pitänyt.. vaan olen yrittänyt olla kaikille ystävällinen ja "käsitellä silkkihansikkain" .. ehkä me kauppiaat olemme hölmöjä ..

Kaikella ystävyydellä ja pahoittelut epäselvyyksistä!
t. Jaana

pst.. Espritin verkkokaupassa olen muutaman kerran jäänyt "rannelle ruikuttamaan" loppunutta tuotetta.. kun minun koossa oli jo punaiset ruksit..
-
- hamstraa hopeahelmiä
Minä laitan tulemaan yv:tä.
- Puulii
- aloittelee siemenhelmillä
Minulla on vain positiivista palautetta: valehtelematta ihanimmat aarteeni olen Helmiliinalta ostanut. <3 Toimitus on ollut aina nopeaa, ja palvelu ystävällistä. Ja mikä tärkeintä, ostamani kivet ovat aina olleet huippulaatua! Ja kiitos vielä niistä nettisivujen ISOISTA ja tarkoista kuvista, monesti harmittelen kun helmikauppojen sivuilla on niin pikkiriikkisiä kuvia... Jatka samaan malliin, Jaana! 

- spray
- löytänyt aidot helmet
Minäkin olen ollut vain tyytyväinen, sekä tuotteisiin, että aivan ihanaan palveluun...
Kiitoksia vielä niistä musta/vihreistä isoista akaateista
...korukin on jo valmiina siitä 
Jatkossakin aion kyllä täältä ostaa, kivien ja muidenkin korunosien laatu on todella hyvää
...ja valikoimasta löytyy ihanasti kaikkea erilaista 
Kiitoksia vielä niistä musta/vihreistä isoista akaateista

Jatkossakin aion kyllä täältä ostaa, kivien ja muidenkin korunosien laatu on todella hyvää

Aina kehitteillä jotain uutta ja uniikkia...
http://korusuunnitteluhennak.kotisivuja.org/
http://korusuunnitteluhennak.kotisivuja.org/