Helmiliina

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

riksu
suunnittelee Balin-matkaa
Lasku: 5

Re: Helmiliina

Post by riksu » Wed Mar 03, 2010 16:16

Minulla on vain positiivista sanottavaa, vaikka vähän on hupskeikkaa välillä käynytkin :) Palvelu oli kuitenkin ystävällistä ja nopeaa kun virhe huomattiin (paketti oli jäänyt odottamaan), ja kun itselläni ei ollut kiire kivien kanssa niin ongelmaa ei ollut. Kiitos ihanista kivistä ja hyvästä palvelusta, jaksamisia helmikaupan pitoon!
Image Image
oivamainio
löytänyt aidot helmet

Post by oivamainio » Sat Mar 13, 2010 16:38

Helmiliinalla oli makeita puuhelmiä Wanhan Sataman kädentaitomessuilla. Jo kotimatkalla tajusin, että niitä olisi pitänyt ostaa enemmän!
Helmiliina
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Helmiliina » Sun Mar 14, 2010 13:19

Lämmin kiitos teille! :love:
pampuliina
korukivikasan keskellä

Post by pampuliina » Thu Jul 08, 2010 14:57

Wou aivan ihania tuotteita :ooh:
Nämä ovat vielä kauniimpia luonnossa kun kuvissa, jaha tietää mihin tilinsä tämän jälkeen tunkee :mrgreen:
pampuliina
korukivikasan keskellä

Post by pampuliina » Mon Jul 12, 2010 12:18

Kun alettiin kehumaan niin kehutaan vielä lisää :mrgreen: Toimitusta täytyy vielä kehua, se on todella nopeaa ja kun laitoin vielä erikseen viestin (illemmalla), että tarvitsen tuotteet mahd.nopsaan, oli tuotteet postitettu vielä saman illan aikana, kiitos!
Ja ne helmet :ooh:
Emilia
Swarovski-kuumeessa

Post by Emilia » Fri Apr 08, 2011 17:58

Lämmin kiitos Helmiliinalle, taas sain niin erityisen kauniita helmiä. :love:
Tästä kaupasta saa kyllä ihanaa palvelua ja mikä parasta, laadukkaita tuotteita mukavaan hintaan! Iso kiitos ---> ja eikun lisää tilaamaan..
litsi
hamstraa hopeahelmiä
Oikea käyttäjä: Olen

Post by litsi » Fri Apr 08, 2011 22:35

Minä tilasin maanantaina kahdesta paikasta kiviä.
Design Mimistä tuli helmet jo keskiviikkona, toisesta ei tullut vielä tänäänkään!
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa

Post by Hamsteri » Fri Apr 08, 2011 23:28

Laitoin ystävällisen viestin merilasi helmistä, koska kyseiset tuotteet loppuivat ennen kuin edes ehdin edes sivuile, vaikka vierailen sivuilla lähes päivittäin. Sivuilla tuli nöyrä pyyntö ettei niitä varattaisi etukäteen. OK. hyvä niin. Asiakkaana tuntuu siltä, että onko tilauksia niin paljon, ettei häntä olematonta kannata palvella. Eikö voisi tilata tuotteita sen verran paljon, että ne riittäisi edes jonkin aikaan tai poistaa kyseinen tuote sivuilta, jos sitä ei ole saatavilla.
Myönnän, että Helmiliinalla on laadukkaita tuotteita ja ystävällistä palvelua, mutta jotenkin se ainainen tulevien kyttääminen alkaa käydä hermoille. Pikkuisen tuntuu, kun meitä pidettäisiin hölmöinä. Yritetään saada seuraamaan sivuja joka päivä. Ja hyvinhän siinä onnistuukin. Minä lopetan rasittavan kyttäilyn, ja tilaan sieltä, mistä saan ne tuotteet, mitä sivuilla on.
@nu

Post by @nu » Sat Apr 09, 2011 8:59

Hamsteri wrote: Minä lopetan rasittavan kyttäilyn, ja tilaan sieltä, mistä saan ne tuotteet, mitä sivuilla on.
Tähän olen päätynyt jo ajat sitten, samoista syistä.
Helmiliina

Post by Helmiliina » Sat Apr 09, 2011 16:53

kiitos viesteistä ja palautteesta.. :D
litsi voisitko ystävällisesti laittaa minulle suoraan sähköpostia, jotta voin tarkistaa .. miksi ei kirje ole sinulle vielä tullut. :D Näitä foorumin viestejä luen todellakin vain satunnaisesti.. :D Ja en myöskään tunnista foorumin nimimerkkiäsi..
Helmikaupan sähköpostin luen monta kertaa päivässä..

Laskin, että Turun messujen jälkeen lisätyistä 27 uudesta tuotteesta 3 on loppunut.. niistä siis 24 vielä jäljellä.. mielestäni on hyväkin, että uusia tulee ja vanhoja loppuu.. Olen pahoillani, jos en hankinnoissani oivalla hittituotteita.. Jos on kyse merilasista, niin en voi edes ottaa siitä ennakkovarauksia, kun minulla ei ole takeita että tulevat ovat samaa värisävyä tai laatua.. Olettaisin niiden saapuvan viimein ensi viikon lopulla...

Ja tiedoksi vielä kaikille, että tuoteissa loppuneet tuotteet eivät ole roikkuneet enää 1.6.2010 uudistuneessa kaupassa.. Uutisissa kerron uusista tuotteista, ja sinne myös loppuneet jäävät tavallaan historiana..
Hölmöinä en ole asiakkaita koskaan pitänyt.. vaan olen yrittänyt olla kaikille ystävällinen ja "käsitellä silkkihansikkain" .. ehkä me kauppiaat olemme hölmöjä .. :D

Kaikella ystävyydellä ja pahoittelut epäselvyyksistä!
t. Jaana :D

pst.. Espritin verkkokaupassa olen muutaman kerran jäänyt "rannelle ruikuttamaan" loppunutta tuotetta.. kun minun koossa oli jo punaiset ruksit..
litsi
hamstraa hopeahelmiä

Post by litsi » Sat Apr 09, 2011 17:12

Minä laitan tulemaan yv:tä.
Puulii
aloittelee siemenhelmillä

Post by Puulii » Sun Apr 10, 2011 20:32

Minulla on vain positiivista palautetta: valehtelematta ihanimmat aarteeni olen Helmiliinalta ostanut. <3 Toimitus on ollut aina nopeaa, ja palvelu ystävällistä. Ja mikä tärkeintä, ostamani kivet ovat aina olleet huippulaatua! Ja kiitos vielä niistä nettisivujen ISOISTA ja tarkoista kuvista, monesti harmittelen kun helmikauppojen sivuilla on niin pikkiriikkisiä kuvia... Jatka samaan malliin, Jaana! :)
spray
löytänyt aidot helmet

Post by spray » Sun Apr 10, 2011 20:37

Minäkin olen ollut vain tyytyväinen, sekä tuotteisiin, että aivan ihanaan palveluun...
Kiitoksia vielä niistä musta/vihreistä isoista akaateista ;) ...korukin on jo valmiina siitä :)
Jatkossakin aion kyllä täältä ostaa, kivien ja muidenkin korunosien laatu on todella hyvää :) ...ja valikoimasta löytyy ihanasti kaikkea erilaista :)
Aina kehitteillä jotain uutta ja uniikkia...
http://korusuunnitteluhennak.kotisivuja.org/
Post Reply