Gemshow online

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Tiuski
löytänyt aidot helmet
Lasku: 5

Re: Gemshow online

Post by Tiuski » Mon Apr 20, 2009 15:22

Mahtaneekohan täällä käydä maksuvälineenä Visa Electron? Monissa paikoissahan kun electron menee normi Visasta... Himottais hirveästi tilata täältä :drool:
Motivaatio on sitä, että unelmien ylle vedetään työhaalarit. -Parkes Robinson
nasu
Swarovski-kuumeessa

Post by nasu » Mon Apr 20, 2009 15:57

Ainakin Nordean Electron on kevannut :wink:
Selmis
korukivikasan keskellä

Post by Selmis » Tue Apr 28, 2009 16:00

Mie hain tullista viime perjantaina sen joulukuun paketin, eli kyllä he pitivät lupauksensa. Mutta nyt oli tosi ihme juttu, tilasin paketin viime torstai- iltana ja nyt se oli jo postilaatikossa... Itellakin alkaa jäädä toiseksi tuolla vauhdilla :kieli: Odottelin vasta ensi viikon lopulla saapuvaksi, mutta tosi iloinen yllätys, kun tuli jo tänään. Lukot olivat aivan loppu, nyt niitä taas on.
Gilda
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Gilda » Fri May 01, 2009 21:51

Tähän kauppaan käy MYÖS VisaElectron PayPal - ominaisuudessa. (lysy pankistasi, jos et tiedä miten se laitetaan toimimaan---PayPal on siis suora maksu tililtä) Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tässä kaupassa. Jos jotain tilauksestani on puuttunut jotain tai toimitettu väärä tuote, niin yhteydenoton jälkeen on pika-pikaa korjattu tilaus ja/tai toimitettu oikea tuote tms. SUOSITTELEN tätä kauppaa, sorry vaan suomalaiset kauppiaat, mutta hopea on täs liikkeessä niin paljon EDULLISEMPAA kuin Suomen liikkeissä. Postimaksuja ei mene, jos tilaus ylittää 25 doll. :D
Tavarat ovat lisäksi kotonasi alle aikayksikön, eli siis nopea toimitus.
Miinus on se, että voisivat pikkuhiljaa UUSIA esim. hopealukkovalikoimaansa yms. Nimittäin pysynyt samana us. VUODEN.... :?:
kompiainen

Post by kompiainen » Fri May 01, 2009 23:36

Olen tilannut GSO:lta reilut 3 vuotta ja eipä siellä paljon uutuuksia sinä aikana ole ollut. Lukkovalikoima on tuttua, samoin riipukset. Kuparijutut sinne on tainnut uutuutena tulla jokunen vuosi sitten ja Swarovskit poistuneet valikoimista. Houkuttaisihan se tilaamaan useammin, jos valikoimaan tulisi uusia juttuja, toisaalta paikka on minulle lähinnä peruspalikoiden tilaamista varten. Vaijeria, kiinnityshelmiä, päällyshelmiä, pieniä hopeahelmiä jne.

Koskaan en ole kauppaan pettynyt. Kerran oli liian vähän jotakin helmeä mukana ja lähettivät ne, kun viestiä laitoin. Nopsaan saa tavarat, alle viikossakin.
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
liia
Swarovski-kuumeessa

Post by liia » Tue May 12, 2009 19:36

Kauheaa, minä pessimistinä valitsin sen kalliin International postituksen :shock: Täytyypä tulevaisuudessa tehdä oikein monta tilausta että keskimääräinen tilaushinta alkaa lähestyä nollaa.
Koru Corner blogini: http://korucorner.blogspot.com/
evele
lasihelmien lumoissa

Post by evele » Thu May 14, 2009 12:40

Onkohan joku sattunut tilaamaan Gemshow onlinesta tossa 24. huhtikuuta tienoilla? Onko paketit jo tulleet perille? Itse tilasin juurikin 24. päivä, eikä ole pakettia vielä näkynyt. Gemshow:lla oli kyllä silloin se äitienpäivä-ale ja mainittiin, että toimitus saattaa olla hitaampi, kuin yleensä, enkä siksi ole vielä viitsinyt sinne päin alkaa mutkuttamaan. Mutta olen aina saanut tuolta paketit todella nopeasti ja sen takia vähän nyt huolestuttaa, että ei kai mun kuori ole hukkunut jonnekin.
amikko
hamstraa hopeahelmiä

Post by amikko » Thu May 14, 2009 12:41

Mie tilasin juurikin samana päivänä ja paketti tuli ihan normaalissa ajassa eli noin viikossa perille.
Piritta

Post by Piritta » Thu May 14, 2009 12:44

Mä tilasin 1.5. ja sain pakettini tämän viikon tiistaina.
Niltsi
Swarovski-kuumeessa

Post by Niltsi » Fri May 15, 2009 11:56

Mä tilasin 2.5., eikä paketti ole vieläkään tullut... alan huolestua, kun toimitus on yleensä ollut nopeaa. Ja puhumattakaan siitä, että lahjakorun materiaalit lojuvat nyt jossain postissa, enkä pääse aloittamaan hommia.

P.S. Sitä paitsi Gemssun nettisivuilla näyttää edelleen olevan se äitienpäivätarjous, miksiköhän sitäkään ei ole päivitetty...
Sininen

Post by Sininen » Fri May 15, 2009 15:10

Juu, tuota äitienpäivätarjousta minäkin ihmettelin, kun pistin eilen tilauksen menemään. Saa nähdä tulevatko ja millä hinnalla :)
Tiukkis
Swarovski-kuumeessa

Post by Tiukkis » Fri May 15, 2009 16:04

Mä tilasin 24.4. eikä pakettia vieläkään näy :roll: Täytyypä laitella kohta viestiä...
Terttu

Post by Terttu » Fri May 15, 2009 16:30

Mä tilasin 28.4. ja paketti tuli aikataululla, että en kiinnittänyt siihen enempi huomioita, ehkä lähinnä että se oli oikeasti nopeaa. Eli koska muisti pätkii, väittäisin että siinä kesti sitä 7vrk luokkaa mitä normaalistikin sieltä tilatessa.
Saara
hamstraa hopeahelmiä

Post by Saara » Fri May 15, 2009 20:48

Mulla kesti viimesimmän tilauksen tulo 2 viikkoa, siitä puuttui yksi tuote, laitoin meiliä enkä ole tässä 4 päivän sisään saanut vielä vastausta. Onkohan siellä kauhea kaaos meneillään tai jotain :?
Othel

Post by Othel » Sat May 16, 2009 22:31

Vanhalla kyynikolla kävi jo alkuvuodesta mielessä, onko lempparikauppamme menossa nurin, kun näitä aiemmin harvoin nähtyjä -25% -tarjouksia alkoi tulla suorastaan usein. Eikä tuommoisen tarjouksen roikkuminen yliaikaisena viikkotolkulla oikein hyvältä näytä...
Post Reply