Gemshow online

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Piritta
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Gemshow online

Post by Piritta » Fri May 22, 2009 20:45

Firman sivut päivitetty eilen, eli vois kuvitella että toiminta jatkuu.... tai toivotaan niin :)
muusa

Post by muusa » Sat May 23, 2009 22:18

HUH! Nyt putosi kivi sydämeltä! Onneksi on Helmetti, puskaradio toimii. :lol:
Othel

Post by Othel » Sat May 23, 2009 22:22

Jipii!
Gemshow on ehdottomasti minunkin hovihankkijani, ehkä juuri siksi menin tekemään liian hätäisiä johtopäätöksiä. Onhan monessa muussakin amerikkalaisessa kaupassa nykyään tosi usein tarjouksia, ehkä lama puree siellä harrastajiin enemmänkin kuin meillä.
milli
suunnittelee Balin-matkaa

Post by milli » Mon May 25, 2009 11:56

Hei! Tilasin 1.5 ja tänään 25.5 tuli lähetys. Kuori oli puoliksi repeytynyt, mutta kaikki tilamaani tuotteet olivat tallella. Kuori oli lähetetty 15.5 - hiukan hidasta, mutta jos tilaukset ovat pahasti ruuhkautuneet...niin ymmärtäähän tuon.
Jokaisessa meissä asuu pieni lapsi, joka haluaa silloin tällöin käyttäytyä lapsellisesti!
muusa

Post by muusa » Wed May 27, 2009 9:59

Tilasin 14.5. ja paketti tuli eilen. Ei sen kauemmin onneksi kestänytkään. Olin varautunut odottelemaan vielä pari viikkoa. :roll:
Piritta

Post by Piritta » Wed May 27, 2009 10:58

Mulle tuli eilen 12.5. tekemäni tlaus, joten ihan hyvältä vaikuttaa. Nyt on kaikki kolme toukokuun alkupuolella tekemääni tilausta kotiutuneet. Mutta mitä ihmettä teen noilla kaikilla tikkareilla?? :shock: :lol:
Tiukkis
Swarovski-kuumeessa

Post by Tiukkis » Wed May 27, 2009 12:18

Tiukkis wrote:Mä tilasin 24.4. eikä pakettia vieläkään näy :roll: Täytyypä laitella kohta viestiä...
Ja tästä ei ole kuulunut mitään, ei edes sähköpostiin ole vastattu. Täytyy vielä tsekata onko veloitettu... Kurjaa... :(
Niltsi
Swarovski-kuumeessa

Post by Niltsi » Wed May 27, 2009 14:45

Piritta wrote: Mutta mitä ihmettä teen noilla kaikilla tikkareilla?? :shock: :lol:
Ne tikkarit on niiiiin parhaita :drool:
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Wed May 27, 2009 17:48

Piritta wrote:Mutta mitä ihmettä teen noilla kaikilla tikkareilla?? :shock: :lol:
Mä annoin joskus ylimääräisiä virpojille ja mies jakoi niitä koulussa oppilaille palkinnoksi jostain :roll:
Mun mielestä ne ei oo erityisen hyviä :mrgreen:
AnneKa

Post by AnneKa » Wed May 27, 2009 21:40

Mä en ole vielä koskaan maistanut, vaikka niitä on kymmeniä jostain tullu :whistle: . Neiti on kyllä useimmat pistellyt poskeensa, mutta lapsille useimmiten kaikki kelpaa kunhan maistuu sokerilta.
muusa

Post by muusa » Thu May 28, 2009 10:12

Tiukkis wrote:
Tiukkis wrote:Mä tilasin 24.4. eikä pakettia vieläkään näy :roll: Täytyypä laitella kohta viestiä...
Ja tästä ei ole kuulunut mitään, ei edes sähköpostiin ole vastattu. Täytyy vielä tsekata onko veloitettu... Kurjaa... :(
No huh, onpas kestänyt. Niiden koneet pamahti, joten jos se tilaus olis vielä jossain kiven alla. Laita ihmeessä meilillä kyselyä ja liitä tilausvahvistus mukaan, jos sulla on se tallessa. Mun meiliin ne ainakin vastasi heti seuraavana päivänä. Toivottavasti saa aarteet pian! :wtg:
Sininen

Post by Sininen » Thu May 28, 2009 19:27

Minullekin tuli tuo kaipaamani paketti ja siis paljon Tiukkiksen tilausta myöhemmin tehty. Minä alkaisin tuossa kohtaa jo epäillä, että paketti on kadonnut postiin. Omat kokemukseni kotimaan postista ovat sen verran huonot, että epäilisin sitä ensimmäisenä... Tosin Gemshown paketit ovat yleensä ainakin minulla sen verran pieniä, että isommat maksikirjeet jo etukäteen suosiolla postikonttoriin jättävä jakajammekin kantaa ne kotiin mukisematta.
liia
Swarovski-kuumeessa

Post by liia » Fri May 29, 2009 21:14

Minä sain 11.5. tehdyn tilauksen tänään. Yksi tuote oli loppu, ja yhdet salpalukot olivat mokomat unohtaneet. Sinänsä itse tavaraan kyllä olen ihan tyytyväinen, tämä oli ensimmäinen tilaukseni täältä.
Koru Corner blogini: http://korucorner.blogspot.com/
Tiukkis
Swarovski-kuumeessa

Post by Tiukkis » Tue Jun 02, 2009 11:07

Gemshow:n alemeilistä kopioitu:

"As many of you know my husband Glenn and I founded Gemshow-Online almost ten years ago. I had bead business and accounting experience; Glenn knew databases and computers inside and out. We made an outstanding team and built a wonderful business together. We pioneered many online practices which are routine and commonplace now but were unheard of in our early years. Sadly Glenn passed away on Saturday and I am left with the challenge of learning more about the computer end of this business than I ever expected. I do so appreciate your patience!"
Karneoli

Post by Karneoli » Wed Jun 03, 2009 18:56

Juu minulle tuli tuo myös...eli tuo on varmaan ollut syynä hidasteluun sekä netin puolella, että lähetysten kanssa...nähtävästi siis konkurssista ei ollutkaan kyse :D
adatodesing.blogspot.com
Post Reply