Lempiliikkeenne Suomessa? Edullisin??

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

amorosa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5
Re: Lempiliikkeenne Suomessa? Edullisin??

Post by amorosa » Tue Aug 25, 2009 23:24

Pakko jakaa tietoa muillekin pääkaupunkiseudulla liikkuville. Nimittäin Thuja Desing Hesan Lauttasaaressa on aivan ehdoton paikka käydä katsastamassa helmet ja hopeatarvekalut +tietysti hopiat. Tuijalla on paljon laajemmat valikoimat putiikissa kuin netissä esim. helmien suhteen. Viime viikollakin löysin sieltä mm. aivan ihania viistehiottuja ruusukvartsirondelleja, minä, joka en vaaleanpunaista osta! Mutta nyt ostin ,kun olivat niiiin kauniita! Muutenkin helmissä löytyy erikoisia muotoja ja kokoja ja Tuija auttaa aina ja neuvoo jos tarvis. :love:
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Lila
korukivikasan keskellä
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Lila » Sat Sep 05, 2009 14:18

Jos tykkää lasihelmistä, minun kokemukseni mukaan edullisimmat kotimaiset ovat tätä nykyä Okoru.fi ja Helmikeskus.net.
serja
korukivikasan keskellä

Post by serja » Sat Sep 05, 2009 18:47

Aluksi ostin sinellistä kaikki ennen kuin sitten rupesin täällä lukemaan noita juttuja ja tajusin että siellä on kallista ja ei löydy mitään ihanaa.Nyt olen eniten ostanut Villihelmestä kun sattuu olee tuossa melkein naapurissa ja tänään messuilla ihastuin Helmiliinan tarjontaan joten sinne sitten seuraavaa tilausta menemään :jippii:
Jorisa

Post by Jorisa » Fri Sep 18, 2009 13:52

mä alottelin helmiQ:sta ja sitten tilasin muutaman kerran Villihelmestä, sit joku muukin suomalainen, ja Astalta, Maikilt ja Ullakin on saanut omansa, kunnes nykysin mun rahani menee tukkuihin. :oops: Mä oon aina tykänny löytää sellasta mitä muilla ei oo, ja siks mä usein hilloon helmiäni, että ne sit varmasti alkaa oleen sen verta uniikkeja, että mä voin alkaa niitä käyttään.

Mulle kelpaa ihan tavallinen perusvaijeriviritelmäkin, nyt tosin linkittäminen kaikessa yksinkertasuudessaan on saanut mut ihastumaan.

Työkalut on mulle hirveen tärkee kriteeri. Ne tarttee olla viimisen päälle. Yks onnettomuus riitti mulle. :D
Porukassa, mutta yksin.
Zaida
aloittelee siemenhelmillä

Post by Zaida » Sat Mar 06, 2010 19:43

Oon tilannut ainakin Villihelmestä, Helmi q:sta ja Helmiputiikista ja oon ollut kaikkien palveluun tyytyväinen :jippii:
pinni
lasihelmien lumoissa

Post by pinni » Fri Apr 09, 2010 22:03

Helmikeskuksesta jäi vähän paha maku, tilauksessani oli yksi väärä artikkeli ja muutaman tuotteen laatu ei vastannut kuvausta. Laitoin firman sivujen kautta palautetta, vastausta en ole kuulunut. Kyseessä ei ole kuin muutaman euron tuotteet eli tappio ei ole suuri, mutta jäi mun osalta ainoaksi tilaukseksi.
kokeilija

Post by kokeilija » Fri Apr 09, 2010 22:32

Etkä ilmeisesti ole ainoa pettynyt ,mikäli olen oikein ymmärtänyt niin palveluun pettyneitä riittää....
elli
hamstraa hopeahelmiä

Post by elli » Fri Apr 09, 2010 22:35

Menee vähän Ot, mutta tilasin hiljan Helmikeskuksesta ja sama paha maku jäi mullekin. Toimitus kesti yli viikon, mikä on kyllä mielestäni melko kauan Suomalaiselta kaupalta (juu, lukihan sielä tilausehdoissa 2-7 päivää, kun jälkeenpäin lueskelin) Mutta en tuotteisiin tai palveluunkaan ollut kovin ihastunut, en saanut myöskään mitään vastausta viestiini.. Ihme asiakaspalvelua tuommoinen, että ei asiakkaan palautteeseen vastata :???:

Mutta onneksi kaikille muille Suomalaisille helmikaupoille joihin olen ehtinyt tutustumaan on lähetettävä vain ruusuja :ooh: Näitä ovat Villihelmi (ihanan nopea toimitus :wtg:), Kirjohelmi ja Helmeliini. Ja varmasti on tulossa monia ihania tuttavuuksia lisää. Esimeriksi helmiliinan aarteita olen kuolannut tähän mennessä vain näppäimistön takaa, mutta jonakin päivänä vielä.... :wink:
Päivi

Post by Päivi » Mon Apr 12, 2010 21:14

Mä taas olen saanut Helmikeskuksesta aina vastauksen kyselyihini ja tuotteet on olleet ihan ok.
AnneKaisa
aloittelee siemenhelmillä

Post by AnneKaisa » Mon Nov 08, 2010 10:50

Moi!

Haluamme lisätä mukaan yhden uuden nettikaupan, jossa hinnat kohdallaan. http://Www.helmiluukku.net :love:

Tervetuloa tutustumaan. Toimimme Turussa, keskustassa. Myös tilauksen haku onnistuu, mutta pari päivää pitää kuitenkin varata käsittelyyn.

terveisin, Kaisa ja Anne Helmiluukusta
Piita

Post by Piita » Mon Nov 08, 2010 13:18

Tämä ketju on lähinnä asiakkaiden kokemuksiin perustuvaa infoa. Helmikauppiaat voivat mainostaa omissa ketjuissaan ajankohtaista ammatinharjoittajilta. Joten jos jätetään mainosviestit tästä ketjusta pois. :D Pointtina on että jaetaan tässä omakohtaisia kokemuksia kaupoista, asiakkailta toisille siis.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Post Reply