Maarian korupajalle kiitos!

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Siru
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Maarian korupajalle kiitos!

Post by Siru » Tue Aug 30, 2005 17:10

Sain minäkin tänään tuliaisia - kotiintuliaiaisia siis. Paketti Ullalta Maarian Korupajasta odotti töistä palaajaa... Kiitos!!!

Kirjoitan kiittääkseni erittäin nopeasta toimituksesta sekä siitä että tilaamani Swarowskit olivat juuri sen värisiä kun olin niiden olettanutkin olevan eli kuvat netissä on tosi hyvät. Suosittelen! :lol:

Ja Marian Korupajahan löytyy siis tuolta: http://www.pp.htv.fi/ustrombe/
- Anne
Wear your HELMET with pride!
Ulla

Post by Ulla » Tue Aug 30, 2005 19:24

Lämpimät kiitokset, Siru! Positiivinen palaute on aina mukavaa! :D

Muuten, jos ihmettelette korupajani nimeä, niin Maaria on toinen nimeni - jotenkin Ulla ei tuntunut tähän istuvan! :lol:
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Wed Nov 02, 2005 11:42

Jeps, minäkin sain eilen paketin. Kiitos siitä! Ja samassa viestissä kiitos Päiville, jonka cloisonne-paketti tuli samassa postissa.Image

Kiitos Päiville myös ylläristä, joka oli muuten erittäin mukava, mutta sen johdosta oli "pakko" tilata mustaa metallilankaa ja kirkkaita lehtihelmiä Villihelmestä... Tää on loputon kierre: yksi helmi johtaa toiseen, joka taas johtaa jonnekin Image No, lopputuloksen tulette näkemään joskus.

Villihelmen tilaussysteemi on todellakin parantunut. Ensinnäkin pääsin 1.5 euron postikuluilla, which is nice, ja toiseksi tilausnumerolla pääsee seuraamaan tilauksen etenemistä. Tein tilauksen eilen ennen puoltä yötä, ja nyt aamukymmenen aikaan tilausseurannassa luki, että tilaus postitetaan tänään :shock: Palvelu vaan nopeutuu!
s.sammalisto
lasihelmien lumoissa

Post by s.sammalisto » Wed Nov 02, 2005 14:18

Minä myös, tänään sain tilaukseni Ullalta ja aivan upeita helmiä olikin. Täällä hypistelen onnellisena :D Ullalle jälleen kerran kiitokset.
Sari
Ulla

Post by Ulla » Wed Nov 02, 2005 14:31

Kiitokset taas kaikista kiitoksista! :D

Olen ollut viime aikoina kirjoittamatta, koska stressi ja kaaos on aikamoinen: flunssaa, kuumeilua, kovia työkiireitä ja ahdistusta, kun ei millään ehdi saada läheskään kaikkea tehtyä ensi viikonlopun messuja varten. :cry:
Pia

Post by Pia » Wed Nov 02, 2005 14:57

Ahh. mun pitäsis tilata vähän hopea lankaa mutta olen pa... :( mull on vieläkin sairasloma mutta ei mitään tekemist...ja koht on joulu ja haluaisin tehä vaikka kui paljon ja kaikki mun makeaveden helmet on loppu.... :wall:

Mäkin suosittelen Ullaa, nopea toimitus, hienot helmet y.m.
Älä Löi, En Ole Hurrit
Porkkana

Post by Porkkana » Tue Aug 29, 2006 19:04

....ulla on laittanut 'poistonurkan' ....ihan vaan kurkkasin ....melkein en tilannut.... 8)
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
santtu

Post by santtu » Tue Aug 29, 2006 19:51

Porkkana wrote:....ulla on laittanut 'poistonurkan' ....ihan vaan kurkkasin ....melkein en tilannut.... 8)
Senkin mokoma Porkkana :tsk: Pistitpä pahan. En ole huomannutkaan...
Melkeen voisin tarvita muutaman svaron noille uusille makeanvedenhelmille kaveriksi ;) :viuh:
Elämässä pitää olla HYRSKÄYTYKSIÄ :D
Ulla

Post by Ulla » Tue Aug 29, 2006 20:21

Niin no, laitoin sen vihdoin verkkoon viime yönä, kun taas löysin ne piiloon menneet AB-Swarovskit! :lol:
ninnike
löytänyt aidot helmet

Post by ninnike » Wed Aug 30, 2006 8:33

Minäkin haluan lausua kiitoksen sanan. Olen äärimmäien tyytyväinen asiakas! Kiitos!
sobrina
lasihelmien lumoissa

Post by sobrina » Wed Aug 30, 2006 13:59

Myös minä olen hyvin tyytyväinen asiakas :)

Poistonurkkaa en uskalla edes mennä katsomaan, muuten menee ensi kuun tilistäkin Ullalle rahaa ;)
Ulla

Post by Ulla » Wed Aug 30, 2006 14:08

Kiitokset taas kiitoksista! Vielä kun taas tietäisi, keitä te olette! :raaps: :D
@nu

Post by @nu » Thu Aug 31, 2006 8:41

Täällä myös yksi tyytyväinen asiakas :D

Mutta koskas ehdit laittaa lisää kuvia sivustolle - olisi kiva nähdä, kuinka vihreitä nuo serpentiinisirut ovat kun googlettamalla löytyy vaikka minkälaisia :wink:
kompiainen

Post by kompiainen » Fri Sep 01, 2006 18:43

Kiitokset Ullalle! Paketti tulikin jo tänään, vaikka aiemmin oli puhe ensi viikosta. Oikeen iso kiitos! kiireestä huolimatta vähän liiankin hyvää palvelua. :)
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
Michli
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Michli » Wed Sep 13, 2006 22:39

Noh,,tämä on jo hieman noloa mutta mie oon miettiny vaikka miten kauan miten tuolta Ullalta tilataan, mutta en ole vieläkään käsittänyt (olenko vain hölmö?) Voisko joku selventää että saisin ehkä tilaustakin tehtyä, kiitos :D
Post Reply