Kuopion helmikaupat

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Juulia
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Kuopion helmikaupat

Post by Juulia » Wed Aug 05, 2009 22:25

Olen suuntaamassa Kuopioon loppuviikosta, joten pitäisi saada tietää vähän ko. kaupungin helmitarjonnasta eikä haulla ei vastaavaa keskustelua löytynyt.
Onko Kuopion keskustassa mitään hyvää liikettä? Kävelymatkaa kauemmas en pysty juurikaan suuntaamaan.. :(
pikkupuu
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Kuopion helmikaupat

Post by pikkupuu » Wed Aug 05, 2009 22:54

Tervetuloa oekeitten immeisten pariin. Helmiliikkeitä tiedän oikeastaan vain kaksi: Sinooperi Kauppakeskus MInnan 2. krs:ssa (torilta Haapaniemenkatua yksi kortteli etelään eli alaspäin) ja Askartelukulma (torilta pari korttelia Puijonkatua pohjoiseen eli rautatieasemalle päin). Molemmissa lähinnä lasi- ja puuhelmiä ym. tarvikkeita.
Valmiita tuotteita myynnissä esim. Pikku-Pietarin torikujalla http://www.pikkupietarintorikuja.net/ ja Pieni Enkelipuodissa (Tikrunmami sallinee mainoksen??)
http://kalenteri.kuopio.fi/php/selaus/i ... 3&id=12787.
Toivottavasti linkit toimivat ja vihjeistä oli jotain hyötyä. Kuulisin kyllä itsekin mielelläni jos helmiliikkeitä on muitakin...
"Olin järkevä - sitten heräsin."
Tikrunmami
suunnittelee Balin-matkaa
Lasku: 5

Post by Tikrunmami » Thu Aug 06, 2009 11:28

Tervetuloa Savon syämmeen!

Tosiaankin, täällä ei ole kunnon helmikauppoja :(.

Tokihan mie sallin mainoksen :wink: , on Pienessä Enkelipuodissa muidenkin paikallisten tuotteita kuin minun. Myös TaitoShopissa lähellä toria on paikallisten tuotteita myynnissä.
nasu
Swarovski-kuumeessa

Post by nasu » Thu Aug 06, 2009 21:52

Sinisessä sillassa kannattaa myös käydä, ainakin ihastelemassa :) Sieltä löytyy paljon koruja ja muita käsin tehtyjä juttuja.
Post Reply