Tampereella uusi ihana Swarovski-kauppa Bohemia

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

urahara
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Tampereella uusi ihana Swarovski-kauppa Bohemia

Post by urahara » Sat Sep 19, 2009 14:58

Tampereelle on avattu tällä viikolla uusi ihana helmikauppa Bohemia, jossa myydään mm. erilaisia Swarovskin kristalleja. Biconeista heillä on saatavissa melkein kaikki värit, ja peruskristallien lisäksi tarjolla on myös erikoisempia muotoja, kuten graphic, polycone, rondellit, sydämet, cosmic ringit, cubet jne. Tilaavat mielellään lisää, kun saavat asiakkailta toiveita. Lisäksi valikoimissa näytti olevan makeanvedenhelmiä, ja jatkossa on kuulemma tulossa myös kivihelmiä, ja ilmeisesti jonkin verran sterlinghopeisia korutarvikkeita. Tarkkaa osoitetta en tiedä, mutta liike sijaitsee Otavalankadulla Helmimeren vieressä (Helmimeren osoite on Otavalankatu 6). Mukavat myyjät ja ihania helmiä, ja kauppaan on helppo löytää, koska se sijaitsee ihan keskustassa! :D
Karneoli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Tampereella uusi ihana Swarovski-kauppa Bohemia

Post by Karneoli » Sat Sep 19, 2009 16:10

Minkäslainen hintataso siellä oli?
adatodesing.blogspot.com
urahara
Swarovski-kuumeessa

Post by urahara » Sat Sep 19, 2009 18:42

Ei mitään superhalpaa, mutta ei kai nyt ihan sikakallistakaan. Valikoimat oli tosi hyvät. Ostin 4 mm:n biconeita, jotka maksoivat 0,12 e/kpl, 8 mm:n rondelleja, jotka olivat muistaakseni 1,20/kpl, 12 mm:n polygoneja 3,60/pari, 6 mm:n cubeja 2,70/pari, 11 mm:n brioletteja 3,60/pari, 12 mm:n graphiceja 4,60/pari. Mv-helmien hintoja en katsonut.
Penny

Post by Penny » Sat Sep 19, 2009 19:09

Kiitos vihjeestä, täytyypä käydä tarkistamassa!
näprääjä

Post by näprääjä » Sat Sep 26, 2009 18:10

Tuo kauppa kiinnostaa kovin. Tiedättekö onko liikkeellä kotisivuja? Myyvätkö netin kautta?
Penny

Post by Penny » Mon Oct 12, 2009 16:06

Kävin hätäisesti katsastamassa kaupan viime viikolla. Valitettavasti oli kiire joten en ehtinyt kuin vilkaista valikoimaa. Swarovskeja oli tosi hyvä valikoima värejä ja malleja, myös esim linkkejä ja riipuksia.
Juttelin omistajan kanssa ja hän kertoi että nettikauppaa ei ole eikä vielä kotisivujakaan. Hän kertoi palanneensa Suomeen Etelä-Afrikasta monen vuoden jälkeen ja myyvänsä kristallien lisäksi myös Etelä-Afrikkassa valmistettuja metalliosia, esim harmony ball-tyyppisiä riipuksia. Ne mitä katsoin olivat joko vermeiliä tai kultadubleeta, tosi nättejä. Hinta ei ollut vielä tiedossa.
Menen ehdottomasti uudelleen kun vain ehdin. Paikka on ihan Helmimeren vieressä, valikoima liikkeillä aivan erilainen joten kannattaa käydä molemmissa.
Virpi

Post by Virpi » Tue Oct 13, 2009 12:56

Minäkin olen pyörähtänyt viehättävässä pikkupuodissa. Omistajarouva kertoi, että valikoima laajenee kristallien ja mv-helmien ohella kivihelmiin, kuten Urahara jo kertoikin, kunhan saa kaiken esille (odottavat jo varastossa). Bohemiassa myydään paitsi tarvikkeita, myös valmiita koruja, joita hänen miehensä kokoaa. Valikoimaan kuuluvat metallit ovat pääosin hopeaoituja ja yllä mainittuja kullattuja, puhdasta jalometallia ei ollut tarjolla. Valikoimaan kuuluu myös kellotauluja, korulinkkejä ja lukkoja.
ahe
aloittelee siemenhelmillä

Post by ahe » Sat Oct 31, 2009 0:31

Bohemia kauppa Tampereella.

Parin viikon kuluttua saa Bohemia helmikaupasta myös hopealankaa. Kävin juuri tänään, jälleen kerran siellä ostoksilla ja muutenkin juttelemassa, kun omistajat ovat tosi mukavia ihmisiä. Taina omistaja kertoi, että hopealankaa on :D tilattu ja sen pitäisi tulla n. kahden viikon kuluttua.

Ihana kauppa se Bohemia, heillä on upeita mallikirjoja joita saa rauhassa katsella. Neuvoja saa myös aina. Valikoima on lisääntynyt kovasti sitten alku aikojen. Kivihelmiä oli tullut kovasti ja Tsekkiläisiä kristalleja, upeat värit ja laatu!
Käykäähän katsomassa.
T.Anne
Karneoli

Post by Karneoli » Sat Oct 31, 2009 4:27

Itsekkin kävin kurkkaamassa ja omistaja oli todella mukava kun kyselin chili pepper rondellien perään. Lupasi tilata niitä mikäli tahdon kun ei ole ottanut niitä myyntiin koska ovat erikoiskäsittelynsä takia muita värejä kalliimpia, joka taas aiheuttaa sen että ihmiset kysele miksi tämä yksi väri on tän hintanen :D Liike on kaunis ja siisti, enemmänkin galleria kuin helmiliike :nod: Hinnat eivät myöskään ole hirveät jos juuri jonkun tuotteen tarvitsee, eikä jaksa ruveta isoja tilauksia tehdä ulkomaille :D
adatodesing.blogspot.com
Penny

Post by Penny » Mon Mar 01, 2010 20:18

Kävin Bohemiassa tänään ja sinne oli tullut Preciosan kristallihelmiä, ei tosin vielä kovin monta väriä, mutta lisää on kuulemma tulossa. Laadultaan nämä näyttävät oikein mukavilta ja hinta oli vielä mukavampi. 48kpl 4mm biconeja värissä blue zircon 2.60 euroa. En minä kyllä niitä mennyt ostamaan, mutta mukaan taas tarttui...
ahe
aloittelee siemenhelmillä

Post by ahe » Mon Mar 29, 2010 22:39

Monet luulevat, että kaikki korutarvikeliikkeet ovat ensi lauantaina kiinni. Bohemia Tampereella on ainakin auki ihan normaalisti. Se onkin hyvä juttu sillä useat ihmiset tuleva lomailemaan esim. Tampereelle ja haluavat tehdä samalla ostoksia.posting.php?mode=reply&f=2&t=7401&sid=b ... 1e6ee6ab0c#
Sundance

Post by Sundance » Mon Mar 29, 2010 22:55

Jep, Bohemia on auki. Mulla ei matkaa paljon ole. Mutta yksi kaikkien aikojen parhaita kauppoja Tampereella, tykkään käydä siellä, hinta ja laatu on kohdallaan, palvelu aina ystävällistä ja osaavaa . Sinne kait olis suunta tästä naapurikaupungistakin lauantaina :nod:
Penny

Post by Penny » Tue Mar 30, 2010 10:02

Kävin Bohemiassa eilen ja löysin kaipaamaani Swarovskin Provence lavenderia. Aivan ihana väri! :love: :love: :love:
Kauppa on laajentunut takahuoneen puolelle ja valikoimaa tulossa lisää. Paitsi sitä Preciosan kristallia, myös japanilaisia siemenhelmiä ja uusia kivihelmiä. Verkkokauppakin on kuulemma luvassa lähiaikoina.
kompiainen

Post by kompiainen » Fri Dec 03, 2010 23:38

Kokeilin ekaa kertaa Bohemina nettikauppaa. Oikeen kauniita helmiä kolahtikin postilaatikkoon vajaa 2 vuorokautta tilaamisen jälkeen. Ainut mitkä eivät ihan 100% vakuuttanut, olivat hopeiset tappikorvispohjat, sellaiset mihin liimataan helmi kiinni. Aivan siistit, mutta olen tottunut tukevampaa tekoa oleviin. Käytettyä ne tulee joka tapauksessa.

Nopea palvelu ja laadukkaat helmet, eli tulen tilaamaan toistekin.
~Kun itse tekee, saa sellaisen kun sattuu tulemaan~
mimi
löytänyt aidot helmet

Post by mimi » Tue Aug 02, 2011 23:07

Minä olen kanssa Bohemian vakioasiakas. Tamperelaisena poikkean ihan kauppaan, enkä nettitilausta tee, kun minusta on ihanaa nähdä tuotteet livenä. Ihanan siisti kauppa - kaikki kauniisti esillä ja ennen kaikkea minusta on ihanaa, että joka tuotteessa on lappu, josta näkee, mitä se on - siis helmissä nimi, koko ja määrä (alussa ainakin tuppasi unohtumaan, mitä mikin helmi on). Omistajat ovat todella mukavia ja neuvoja saa korujuttuihin, jos tarvitsee. Omistajat panostavat laatuun, mutta silti minusta hintataso on kohtuullinen verrattuna moneen muuhun helmikauppaan Suomessa.
Post Reply