Gemshow online

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

@nia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Gemshow online

Post by @nia » Fri Jan 20, 2012 9:38

Olen tilannut Gemssulta vuosien varrella oikeasti monta kertaa, ja kaikki on aina hoitunut mallikkaasti ja nopeasti. Tilasin useita kertoja myös heidän syksyisessä ale-rytäkässään. Viimeisintä pikkutilaustani olen kuitenkin odottanut yli kaksi kuukautta, laittanut matkalla muutaman tiedusteluviestin ja nyt viimein pyytänyt rahat takaisin - tulossa ovat. Olen aina saanut Gemssulta vastauksen posteihini nopeasti. Tähän viimeisimpäänkin heti seuraavana päivänä.

Meille kaikille, jotka jäimme kaipaamaan tätä suosittua tarvikekauppaa:

"...I have exciting news: I have a new partner and we will be reopening the Gemshow website February 10th. We won't have all our products back in stock but we're already working on it."

Tätä odotellessa :wtg:
- @nia -
hopea

Post by hopea » Sat Jan 21, 2012 22:19

:nod: :wtg:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
Michli
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Michli » Wed Feb 08, 2012 22:48

Ei malttais oottaa että gemssu aukee... :huh:
Tiliantti
korukivikasan keskellä

Post by Tiliantti » Fri Feb 10, 2012 9:23

Jees, auki on taas :jippii:
Valikoima tosin vielä melko suppea, ja ovat nostaneet toimituskulujaan.
Rogue
aloittelee siemenhelmillä

Post by Rogue » Mon Feb 20, 2012 22:46

Mä tilasin tuolta nyt ekaa kertaa, kun niillä oli (ilmeisesti avaamisen jälkeen) ystävänpäivän tarjouksena -20% kaikesta. Tosi suppea valikoima tosiaan, mutta mä halusinkin vain korviskoukkuja ja niitä mä olen metsästänyt ympäriinsä. Tilasin nipinnapin alle tullirajan ja seuraavana päivänä kaverin osoitteeseen samanlaisen satsin. Kun sivuilla luki, että nykyään yhdistävät saman ihmisen tilauksen yhteen pakettiin eikä lähetä niitä enää jatkossa erikseen. Ja yli $50 tilauksista ei mee postareita.

Noh, tuli sitten seuraavana päivänä paypalilta meiliä, että tää firma on hyvittänyt mun tililleni summan x. Menin tsekkaamaan tilaukseni ja ne olivat mulle ilmoittamatta poistaneet yhden tuotteen ja korviksistakin tiputtaneet määrän kuudesta neljään. Tämän vuoksi jäi se tilaussummakin sitten alle sen viidenkympin niin olivat päräyttäneet vielä postaritkin siihen. Ja kaiken lisäksi tää oli se mun ensin tehty tilaukseni. Eli eivät olleet edes poistaneet tuotteita tilausjärjestyksessä tehdyistä tilauksista sillä se jälkimmäinen oli kyllä ok. Molemmat oli jo lähetetty.

Laitoin niille postia ja kysyin miksei siitä oltu laitettu mulle mitään infoa, kun olisin kyllä halunnut sitten muuttaa tai lisätä tilaukseeni tuotteita, kun kerta sieltä asti tilaan. Selitteli jotain siitä, että niillä on uutta henkilökuntaa jotka ei vielä oikein osaa hommiaan ja että olis kyllä joo pitänyt ottaa yhteyttä. Tää henkilö kyllä lupasi, että kun heille ensi viikolla saapuu uusi erä noita koukkuja niin jos haluan tilata lisää niin hän voi kyllä sendata ne ilman postareita. No ei paljon lämmitä, kun mä olen jo yhdet turhat postarit maksanu ja noi olis kuitenkin normihintaisia eikä niitä alennuksessa olevia. Mä luulen, että mun ei tarvi toiste tuolta tilata. Saas nyt nähdä onko ne koukutkaan sellaisia mitä piti.
Sakke
Swarovski-kuumeessa

Post by Sakke » Tue Feb 21, 2012 9:01

Siis ainahan voi olla niin ettei varastossa olekaan niin paljon alennustavaraa. Pyydä, että hyvittävät sulle postikulut, koska ei ole sinun virheesi.
Loulou

Post by Loulou » Wed Jul 09, 2014 17:43

Kääk! Ekaa kertaa Gemssun tilaus meni tulliin, enkä löydä puljun fyysistä osoitetta mistään. Osaisiko joku auttaa? :?

Edit. Ok, olin tilannut omalla nimellä enkä firman nimellä, joten ilmeisesti oli pakko tullata yksityishenkilönä - ja siinähän ei osoitetta tarvita. Eli homma hoidettu :).
Post Reply