Gemshow online

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Sister Bliss
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Sister Bliss » Wed Aug 22, 2007 12:58

Mä laitan myytävät korut niihin pusseihin. Kera tulosteen, jossa on korun nimi, mun yhteystiedot ja koruun käytetyt materiaalit. Ja hinta jos tiedossa. :)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Anne

Post by Anne » Wed Aug 22, 2007 13:05

Alva wrote:Se on vaan harmi etten mä oikein osaa käyttää näin isoja pusseja mihinkään, ne tuppaa jäädä laatikonpohjia koristamaan :?
Puolet pienempinä vielä sopisivat helmien säilytykseen.
Äitini sanoisi tuohon että "ei se laitojaan itke" ;). Nuo pussithan on sitäpaitsi ihan hyviä kokonaisten helminauhojen ja valmiiden korujen säilytykseen.
Alva
Swarovski-kuumeessa

Post by Alva » Wed Aug 22, 2007 13:52

Mä olen vaan niin omituinen tapaus että tykkään siitä kun pussit on juuri passelin kokoisia, ei liian isoja (eikä tietenkään liian pieniä tai edes juuri ja juuri sopivia), ja mun korut on yleensä niin hentosia tai siroja että ne hukkuu isoihin pusseihin :roll:

No jaa, kukapa sitä sanoo että näissä pitäisi vain korutarvikkeita tai valmiita tuotoksia säilyttää, ehkä kotoa löytyy muitakin minigrippejä kaipaavia juttuja ;)
amikko
hamstraa hopeahelmiä

missä se viipyyyyyyyy

Post by amikko » Tue Sep 04, 2007 16:53

Aijai heti alkaa stressaamaan kun on paketti jo kaksi päivää yli viikon ollut matkalla... yleensä on tullut niin särmästi tasan viikossa. Toivottavasti ei nyt oo kadonnu mihkään tai joutunu tulliin, ei kyllä ollu kun jotain 40$ se tilaus. Oonkohan mie vähän kärsimätön.. :oops:
amikko
hamstraa hopeahelmiä

Re: missä se viipyyyyyyyy

Post by amikko » Thu Sep 06, 2007 12:31

amikko wrote:Aijai heti alkaa stressaamaan kun on paketti jo kaksi päivää yli viikon ollut matkalla... yleensä on tullut niin särmästi tasan viikossa. Toivottavasti ei nyt oo kadonnu mihkään tai joutunu tulliin, ei kyllä ollu kun jotain 40$ se tilaus. Oonkohan mie vähän kärsimätön.. :oops:
Noniin, tullissahan se :evil: Soitin sinne ja täti vähän ihmetteli miksi se on heille mennyt, kun on noin pieni tilaus. Mutta onhan se silti sieltä lähdettävä hakemaan, toiselta puolen pitäjää, jes.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Sep 06, 2007 12:35

Varsin hassua. Koskakohan mulle tulee eka tullikeikka..? :hui:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
severina
Swarovski-kuumeessa

Post by severina » Thu Sep 06, 2007 16:16

Onkos Gemssu tuplannut kansainväliset postikulunsa? Yritän tilausta tehdä, mutta valikossa on aina vain "International $11", eli ei ollenkaan tuota reilua viittä dollaria mitä se ennen on ollut. Onko kellään tietoa miksi se mahtaa noin nyt näyttää, varsinkin kun FAQ -osiossa lukee se $5.25?
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Thu Sep 06, 2007 16:25

severina wrote:Onkos Gemssu tuplannut kansainväliset postikulunsa? Yritän tilausta tehdä, mutta valikossa on aina vain "International $11", eli ei ollenkaan tuota reilua viittä dollaria mitä se ennen on ollut. Onko kellään tietoa miksi se mahtaa noin nyt näyttää, varsinkin kun FAQ -osiossa lukee se $5.25?
itte asiassa yli $25 tilaukset tulee postimaksuitta, eli valitaan valikosta lähetystavaksi standard! :)
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
Sakke
Swarovski-kuumeessa

Post by Sakke » Thu Sep 06, 2007 16:28

Päinvastoin! Postikulut ovat laskeneet!
11$ maksaa silloin, jos haluaa paketilleen seurantakoodin kun se lähtee USA:sta. Muuten valitaan postikuluiksi standard, jolloin postikulut on 1$ alle 25$ tilauksissa ja ilmaiset jos tilaus yli 25$.

Ai eivät ole korjanneet sitä FAQ-osiosta vieläkään :? ...huomautin asiasta pari viikkoa sitten, että uudet postikulut eivät lue siellä oikein.
severina
Swarovski-kuumeessa

Post by severina » Thu Sep 06, 2007 18:18

Ooh, kiitoksia immeiset kovasti infosta! Laitoin sinne kyselynkin asiasta, mutta uskaltanen tehdä tilaukseni odottamatta heidän vastaustaan. Jeeeee!
:D

Muoks. Ja sieltä se vastauskin pullahti, tyyliin tunti sen jälkeen kun kysymykseni laitoin! Eli ilmaista on jos tilaa yli 25 dolskuu ja euron jos jää alle. Ihanaa palvelua!
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Sep 30, 2007 10:05

Mä laitoin ihan ekan tilauksen just menemään. Mistään en löytänyt sellasta paikkaan missä sais kirjauduttua sisälle, mutta aloin vaan tyynesti näpytteleen tilaamiani tavaroita kortille ja lopussa vaan pyydettiin täyttämään yhteystiedot.

En uskaltanut tilata nyt vaan kuin alle 50$ kun sitten tuli pk:t jotka oli 11$ ja laskulle tuli pelkästään hopeatarvikkeita, mutta jahka tää setti on himassa niin tilailen sitten kiviä yms. ja makselen tullit kiltisti. Nyt kun on toi visakin tyhjänä vaihteeks niin voi sitä rauhassa vingutella :lol: :wink:

Kuinkahan kauan se paketti sieltä matkustelee...
Porukassa, mutta yksin.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Sep 30, 2007 10:19

Matkaan menee siinä viikosta kymmeneen päivään.. about. Muistathan jatkossa, että postikulut tulee mukaan siihen paketin kokonaisarvoon laskettaessa meneekö paketti tulliin vai ei. Tuo nyt tuskin vielä menee, mutta alkaa olla jo aika lähellä.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Sep 30, 2007 10:28

niin ja olis kannattanut lukee tää ketju ENNEN tilausta!!! :oops: :oops: :oops: Toi paketti olis tullut mulle pk:tta.... :wall: mutta kun ihminen sellanen että tekee ensin, ja sitten vasta lukee ohjeet :shock:
Porukassa, mutta yksin.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Sun Sep 30, 2007 10:38

Aivan.. siis tuo mun antama aika-arvio on paketille ilman pk:ta. Kuinka nopeasti tai hitaasti tuo tulee, ei harmainta hajua. Saat siihen varmaan sen seurantakoodin, niin pystyt jännäämään paketin matkaa.. 11 dollarin huvi.. kannattaa käyttää.
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Sep 30, 2007 10:44

Niin, voishan sen hullumminkin käyttää :lol: :lol:
Porukassa, mutta yksin.
Post Reply