Le gemstonebeads

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Le gemstonebeads

Post by Hamsteri » Tue Jul 20, 2010 19:11

Hei!

Onko kukaan ostanut täältä: http://www.legemstonebeads.com, ilmeisesti majailee Hong Kongissa. Tilasin sieltä perjantaina kivihelmiä, maksoin PayPalilla, ja sain tilausvahvistuksen ja myös ilmoituksen, että lähetys on toimitettu. Nyt kun yritän käydä sivuilla Google väittää, ettei sivut ole käytettävissä. Sama viesti tulee, kun yritän seurata sähköpostin linkistä toimituksen tilaa! :???: :huh: :???: Pikkuisen pelottaa mitenkähän käy ???? :shock: Ei tilaus ollut euroissa kuin 42 €, mutta rahaa se on sekin....
Yritin katsoa Helmetin haulla, mutten löytänyt mainitaa kyseisestä firmasta... :oops:
Mitähän olen mennyt tekemään? :?
Last edited by Hamsteri on Mon Jul 26, 2010 21:46, edited 1 time in total.
mikael0k
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Le gemstonebead

Post by mikael0k » Tue Jul 20, 2010 20:20

Ainahan on tietenkin mahdollista että sinua on huijattu, mutta nyt voi silti olla kyse vain siitä että yritys on unohtanut uusia web sivu sopimuksensa ja sen sivut on suljettu palvelun tarjoajan toimesta.....
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa

Re: Le gemstonebead

Post by Hamsteri » Tue Jul 20, 2010 20:40

Voi itku....täytyy vaan odotella ja katsoa mitä tapahtuu.... :shock: Niillä oli kyllä paljon kivihelmiä myynnissä, ihan kohtuu hintaisia....Odotellaan..... :huh:
Niin ja ei se olekaan Hong Kongissa vaan Pekingissä.....HUI! :huh: Taidanpa jättää idän ostokset tästä lähtien väliin! :oops:
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa

Re: Le gemstonebeads

Post by Hamsteri » Wed Aug 04, 2010 20:33

Voi hyvät hyssykät! :roll: Kävin tänään hakemassa paketin postista. Tilasin seitsemän nauhaa kivihelmiä, joista minun luottokorttiani veloitettiin paypalin kautta. Noh, kolme jäi tulematta! :wall: :wall: :wall: :evil: :twisted:
Sain viime viikolla meiliä, jossa sanottiin, että yhdestä nauhasta palautetaan rahat....eipä ole kuulunut. Olen laittanut kolme meiliä, joista yhteenkään ei ole vastattu! :twisted: Kiukuttaa niin vietävästi! Ihan varmasti en osta tuolta kuunaan päivänä, enkä taida uskaltaa muualtakaan Kiinasta tilata! prrrrrrr....
Tämä on minulle ensimmäinen kerta, kun näin käy. Olen ostanut paljonkin netin kautta ja maksanut paypalilla. Pääasiassa jenkeistä, mutta olen minä Thaimaasta hopeita ostanut, ja kaikki on mennyt aina niin kun on pitänyt.
No,oppia ikä kaikki! :huh:
DIS
löytänyt aidot helmet

Post by DIS » Wed Aug 04, 2010 20:42

Jätä asia Paypalin hoidettavaksi! Laita vaan kaikki mahdollinen tieto (tilauslistat yms) heille ja pyydä hoitamaan.
- dis -
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa

Post by Hamsteri » Wed Aug 04, 2010 20:54

Täytyy yrittää! Tämä oli ensimmäinen toimitus, jossa ei ollut edes lähetyslistaa. :???: Mutta on minulla tallessa lasku ja näkyyhän paypalissa paljonko on veloitettu.
kuukivi
hamstraa hopeahelmiä

Post by kuukivi » Fri Aug 06, 2010 11:00

Nyt nuo sivut näyttäisivät taas olevan toiminnassa. Menisiköhän sinne nyt sähköpostikin perille? Aiemmin minäkin koitin käydä ko. firmassa ja eivät sivut toimineet, kuten mainitsitkin. Olisiko ollut ( toivottavasti ) jokin tilapäinen katko ? Toivotaan, että saat asian järjestymään. :nod:
Hamsteri
Swarovski-kuumeessa

Post by Hamsteri » Mon Aug 09, 2010 19:53

Olen laittanut sinne nyt kolme sähköpostiviestiä, eikä minkään valtakunnan vastausta! :grrr: Laitoin viestiä Paypaille ja he kehoittivat ottamaan yhteyttä myyjään, jos se ei auta, sitten tulikin pitkä selitys mitä pitää tehdä..... :raaps: En tiedä viitsinkö nähdä moista vaivaa mokoman summan takia. Mutta varma on etten enää tuolta mitään osta! :shake: :shake:
Post Reply