Kuvakirja

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
SatuPuu
suunnittelee Balin-matkaa
Lasku: 5

Kuvakirja

Post by SatuPuu » Fri Oct 01, 2010 13:32

Laitanpa vinkkinä tähän, jos ette enää keksi mhin koruilussa saa rahaa menemään :kieli:
No vaikka tekemällä omasta tuotannosta kuvakirjan! Kätevä napata mukaan missä haluaa esitellä aikaansaannoksiaan, muttei voi aina raahata koko koruvarastoa mukana ja miksei myynnin edistämiseen kans.
Ifolor esmes antaa ladata sivuiltaan ohjelman, jolla saa tehtyä mieleisensä kirjan/ kansion.
Alla pari kuvaa omastani , hintaa tuli vajaa 19 euroa postareineen (tarjous), kirja kova kantinen ja kuvia mahtuu paljon (96) muistelisin tossa olevan.
Laatu hyvä ja näytti valmiina tosi kivalta. Suosittelen :nod: :ooh: :ooh:

Image

Image
"Muut tekee mitä osaa, minä teen mitä haluan, jos en hyvin, niin parhaani olen ainakin yrittänyt:-)"
HLS
sijoittaa jalokivilaatuun

Re: Kuvakirja

Post by HLS » Fri Oct 01, 2010 13:41

Mä tein noin alkuvuonna sellasen pienen 10-kokoisen vihkosen korukuvistani ihan testimielessä. Ja tykkäsin! Ajatuksena on myös joskus tehdä vastaava isompana. :) Rahanmenoa ei voi estää :lol:
Virpi

Post by Virpi » Fri Oct 01, 2010 15:07

Ihanan aikaansaavaa, Satupuu! Mulla on taulukko tekemistäni töistä, sitä pitäisi muistaa päivittää. Joka korusta otan kyllä kuvan. Joskus leikittelen ajatukselle näyttelystä. Joistain vanhoista koruista tykkää yhä, vaikka uusia ja kenties taidokkaampia on syntynyt myöhemmin.
nekka

Post by nekka » Sat Oct 02, 2010 9:23

Joo tuollainen kuvakirja on tosi kätsy, itsekin vastaavan teettänyt joka vuodelta :D
Othel

Post by Othel » Sat Oct 02, 2010 15:34

Hieno! Pannaan ehdottomasti listalle "Asioita, jotka aion tehdä eläkkeellä".
Maikki

Post by Maikki » Sat Oct 02, 2010 20:54

Tosi hyvä idea!
Leikin tulella
riinay
lasihelmien lumoissa
Oikea käyttäjä: Olen

Post by riinay » Mon Oct 04, 2010 21:44

Jep, ideaa on! :wtg: Itse olen meinaan miettinyt ihan samaa temppua. Opiskelijalle tuppaavat olemaan vaan aikas kalliita kun muutenkin kaikki rahat menee helmeilyyn. :oops: Mutta kyllähän noita tarjouksia tulee aina silloin tällöin, ehkäpä tartun seuraavaan tilaisuuteen. :D
@nia

Post by @nia » Tue Oct 05, 2010 8:38

Kuvatkirjaksi.fi:ssä voi kuvakirjan tehdä myös omalla taitto-ohjelmalla, esim. InDesign, josko nuo valmiit pohjat eivät puhuttele: klik. Hintavertailuja en ole tehnyt.
- @nia -
Post Reply