Clio Beads

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Locked
Porkkana
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Clio Beads

Post by Porkkana » Mon Nov 08, 2010 17:07

Sain sähköpostin, jossa kerrottiin uudesta koruilijoiden turmasta. :D

Clio Beads ( http://www.cliobeads.com ) on Golden Lake Pearlsin ( www.goldenlakepearls.com ) toisen osakkaan, Jasonin, uusi oma firma. :)

Kannattaa tsekata. Ainakin GLP:ltä on nuo ostokset sujuvasti toimineet.... toivottavasti täältäkin. :)
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
Marissa

Re: Clio Beads

Post by Marissa » Mon Nov 08, 2010 17:56

Porkkana wrote:Sain sähköpostin, jossa kerrottiin uudesta koruilijoiden turmasta. :D

Clio Beads ( http://www.cliobeads.com ) on Golden Lake Pearlsin ( http://www.goldenlakepearls.com ) toisen osakkaan, Jasonin, uusi oma firma. :)

Kannattaa tsekata. Ainakin GLP:ltä on nuo ostokset sujuvasti toimineet.... toivottavasti täältäkin. :)

Varoitan tästä! Ainakin tuosta GLP:stä...ei todellakaan kannata! Nimim. kokemusta on ja rahat jäi saamatta(eikä mitkään pienet rahat)
Porkkana

Post by Porkkana » Mon Nov 08, 2010 18:16

....hmmm ....GLP:stä on tilattu monesti, tietääkseni ilman suurempia ongelmia.
Kaikesta "ongelmallisesta" on pystytty sopimaan, kun on vaan jaksettu olla sinne yhteydessä.
En miksikään huijarifirmaksi ja varottavaksi kohteeksi itse kyllä menis luetteloimaan.
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
Marissa

Post by Marissa » Mon Nov 08, 2010 18:22

Porkkana wrote:....hmmm ....GLP:stä on tilattu monesti, tietääkseni ilman suurempia ongelmia.
Kaikesta "ongelmallisesta" on pystytty sopimaan, kun on vaan jaksettu olla sinne yhteydessä.
En miksikään huijarifirmaksi ja varottavaksi kohteeksi itse kyllä menis luetteloimaan.

tää on tietysti ehkä kokemusperään pohjautuva, mä vaan en todellakaan ole ainut joten silläkin uskaltaudun sen sanomaan....Minulla ja monella muulla listalla se on siellä "Varokaa!"
Porkkana

Post by Porkkana » Mon Nov 08, 2010 18:31

....mutta tilaahan täälläkin moni sieltä ....joten, kai tästä olis ollu jo aikaisemmin varotuksia jos toiminta siinä firmassa olis muuttunut huonompaan suuntaan....??

www.vumanart.com
Jorisa

Post by Jorisa » Mon Nov 08, 2010 18:59

Marissa wrote:
Porkkana wrote:....hmmm ....GLP:stä on tilattu monesti, tietääkseni ilman suurempia ongelmia.

tää on tietysti ehkä kokemusperään pohjautuva, mä vaan en todellakaan ole ainut joten silläkin uskaltaudun sen sanomaan....Minulla ja monella muulla listalla se on siellä "Varokaa!"
Nyt mä en ymmärrä. Miten tää oo siellä varokaa listalla?

Varokaa, ettei turhan moni "muista helmeilijöistä" saa tietää tästä paikasta?
Varokaa, kun täällä on tosi edulliset helmet ja joku vois jopa tehdä ennemmin kimpan tänne ku ostaan Suomesta 6-7 kertasella hinnallà?

Vai ihanko rehellisesti varotatte muita että rahat voi jäädä sisään? hmm.... se vaara on aina....
Porukassa, mutta yksin.
Piita

Post by Piita » Mon Nov 08, 2010 21:32

Asiaa Jorisa! Kun olen nurissut huonoa tarjontaa kotimaisissa kaupoissa niin olen saanut useampiakin vastauksia että mikset tilaa tukuista... Jopa niin että osan näistä olen kokenut lievänä pottuiluna... ( eikä aina niin lievänäkään...) Ehkä niin ei ole tarkoitettu mutta koska tarkempaa vinkkiä ei ole suostuttu antamaan vaikka vihjaillaan niin sellainen kuva on jäänyt. :( Jos minulla ei olisi aikomustakaan auttaa helmikamua pulassa niin jättäisin vihjailun vähemmälle. Ainakin sellaisen että selkeästi odotetaan että "kysy nyt niin saan sanoa että jääköön salaisuudeksi..." Jos siitä saa jotenkin paremman mielen ja tyydytystä niin olkaa hyvä vaan mutta ei taida kovin pitkälle kantaa eikä sillä tavalla ainakaan itse apua saa silloin kun sitä kaipaisi. Mieluummin sitten pitää asian ihan omana tietonaan jos ei ole tarkoituskaan helpata. Nih! :lol:
No niin se piisaa tuosta aiheesta. Tulipahan sanottua ulos mikä on jurppinut.

Tarjonta tuolla näyttäis aika hyvältä ja ainakin ostoskoria voi täyttää muutamallakin nauhalla. Ihanko oikeesti ei ole pakko ottaa 10 nauhaa per tuote vai enkö vain löydä mainintaa siitä?
Vaikuttais aika hyvältä ja paypall on maksuvaihtoehtona. Ja jos maksaa paypallin kautta visalla niin eikö silloin luottokunnalta ole mahdollista saada rahojaan takaisin. vai olenko ymmärtänyt ihan päin prinkkalaa.
Ainahan tilauksissa on riskinsä. paketti voi eksyäö matkalla jne.
Kuitenkin näyttäisi muutamassa kaupassa olevan samoja kiviä, ilmeisesti tuolta GLP:stä niin en oikein huijarifirmaksi usko.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Marissa

Post by Marissa » Mon Nov 08, 2010 22:24

Porkkana wrote:....mutta tilaahan täälläkin moni sieltä ....joten, kai tästä olis ollu jo aikaisemmin varotuksia jos toiminta siinä firmassa olis muuttunut huonompaan suuntaan....??
Tähän ketjjunhan voi sitten kaikki ne onnistuneesti tilanneet laittaa ne ne positiiviset mielipiteensä, jos kerta täällä niitä monta on. Silloinhan minä jään yksin ainokaiseksi jolla huonoja kokemuksia ja minun ja muiden(helmetin ulkopuolisten) mielipiteet voi jättää omaan arvoonsa, eikö?
Porkkana

Post by Porkkana » Mon Nov 08, 2010 22:45

....ei tässä kenenkään mielipiteitä olla jättämässä omaan arvoonsa ....mutta toisaalta mainintasi 'varokaa tätä paikkaa', ilman sen tarkempia selittelyitä vaikuttaa oudolta, koska en ole itse kuullut mitään normaalia suurempia ongelmia GLP:n kanssa olleen.
....kantasi tuli varmasti kaikille selväksi ....ja jokainenhan tekee ostopäätöksensä loppujen lopuksi itse. :)

www.vumanart.com
Satu_Maarit
löytänyt aidot helmet
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Satu_Maarit » Mon Nov 08, 2010 23:41

Piita wrote: Tarjonta tuolla näyttäis aika hyvältä ja ainakin ostoskoria voi täyttää muutamallakin nauhalla. Ihanko oikeesti ei ole pakko ottaa 10 nauhaa per tuote vai enkö vain löydä mainintaa siitä?
Kävin tuota sivustoa kurkkimassa nyt minäkin :) ja siellä näytti olevan ainakin niiden helminauhojen kohdalla mihin minä eksyin, maininta, että "MOQ: 10 strands". En nyt ihan 100% varma tietysti voi olla mutta vahvasti epäilen, että tuo tarkoittaisi, että "Minimun order quantity" eli, että min. tilausmäärä olisi 10 nauhaa kys. tuotetta.
Voipi siis olla, että tuo maininta minimitilausmääristä on vielä uupumassa sivuilta sillä tuolla FAQ osuudessa näyttää olevan kysymyksiä ilman vastauksia eli sivut ovat varmaankin vielä vähän työn alla.

Ja saattaa tosiaan olla, että ostoskori sallii 1 kpl nauhan lisäämisen mutta jos "säännöt" on asetettu jo verkkokauppaan niin uskoisin, että kun tilausta vie eteenpäin "kassalle" niin luultavasti sitten herjaa tuosta minimitilausmäärästä. En tiedä siis mutta näin voisi ehkä olettaa.

Mutta kaiketi parhaiten asia selvinnee ko. puodista kysäisemällä :)
Aadia
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Aadia » Tue Nov 09, 2010 0:16

Porkkana wrote:....mutta tilaahan täälläkin moni sieltä ....joten, kai tästä olis ollu jo aikaisemmin varotuksia jos toiminta siinä firmassa olis muuttunut huonompaan suuntaan....??
Mä kyl ny ihmettelen miks näist tai toisesta (joka ilmeisesti on ollu kauan olemas) ei ole ollu ketjua jo aiemmin jos ovat hyviä kauppoja. Alus ny ainaki näyttää ihan hurjan hyvältä, luulis tosiaan tän tulleen esiin moneenki kertaan, shoppailus, kimpois, yleisesti muuten vaan. Muistakin hyvistä kokemuksista ja ostopaikoista on ollut puhetta. Tai just kimppoja.

Et totatoinoi... Vähä kyl ny kummastelen, ilmeisen pieniä sisäpiirejä ja juur tota et ihanko oikeesti pidetään piilossa muilta?! Vai onko sit niin et totuus ei voi olla ihan noin hyvä ja käy vaan kurjasti.
Kummin tahansa, ei hyvä.

Eikä mulla siitä muuta. Ihmetyttää. Mut mä vien ihmetykseni ja nenäni ja tungen molemmat johonki kivaan.

muoks kirjotusvirheet
Image Image
Piita

Post by Piita » Tue Nov 09, 2010 9:27

Ainakin antoi yksillä nauhoilla mennä tilaajan tietojaen täyttämiseen asti. Vielä en täytellyt tietoja. :D Pitää kokeilla kun saan messut ohi ja ehtii paneutua asiaan. meneepi joulukuun puolelle ja sitten pitää miettiä että kannattaako tilata ennen vuodenvaihdetta kun tulee inventaario... :D
Mutta ehdottomasti pitää kokeilla. Keshihelmissä ja ja turkooseissa näkyi olevan yksikkönä kilo. Muissa näkyi olevan yksikkönä nauha.
Golden lakessa ilmoitetaan selkeästi että minimi 10 nauhaa.
Tiedätkö, olen jonkinlaisella matkalla. Matkustan omaan maailmaani, sisimpääni.
Näen mitä olen, avullasi opin hyväksymään mitä näen. -Piita-
Pape

Post by Pape » Tue Nov 09, 2010 21:19

Tukku tämäkin ja 10 nauhaa minimi, viittäkin kyllä tarjosivat, kun utelin.

GLP:ltä olen kerran tilannut, eikä valittamista. Toimituskulut ainakin glp:llä on sitten useampia kymmeniä euroja ja selviävät vasta,
kun sieltä päästä kuittaavat tilauksen ja laittavat maksutietoja.
HeiLau
korukivikasan keskellä

Post by HeiLau » Thu Nov 25, 2010 11:11

Onko täältä nyt kukaan tilannut? Itse olen vaihtanut sähköpostia heidän kanssaan ja ovat oikein ystävällisiä ja avuliaita :) Viittä nauhaa saa näin uutena asiakkaana tilata, ja noin kahen kilon paketti DHL:n kautta maksaa 29 dollaria. En tiedä sitten kuinka paljon kulut tuosta pompsahtaa mitä painavempaan pakettiin mennään... Että onko samanlainen kimppatilauksen paikka kuin Fmg kulujensa puolesta... :?

Kovasti haluttaisi tilata täältä... :nod:
Päkä
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Päkä » Fri Nov 26, 2010 14:00

Tilasin.
Noin seitsemän kilon paketille postikuluja 123 dollaria DHL:n kautta.
Osan tuotteista tilasin viidellä nauhalla, mutta loppulaskussa laskutettu 10 nauhaa ja muutettu toimitettava määrä.
En nyt kyllä oikein ymmärrä noita postikuluja. Aikaisemmin Kiinasta mulle toimitettu UPS:n kautta, ja se on ollut vieläkin kalliimpi.
(viimeksi Kiinasta DHL:n kautta tuli 1,5 kg:n paketti Topear:lta, postitus maksoi 38 dollaria)
Locked