ny sattuu jo vattastaki
En mä siis teitä sillai naura ku sillai. Mä näin nyt vuorostani huolestuneen harrastajan joka on ihan pihalla ja pelästyy olevansa keskellä ja varoen sieltä kurkistaa et "mutku mää vaa ja sit pyysi joku alennusta ja emmää..." ja sit sieltä nousee iso kamala kauhea paskis marissa joka suoristaa et "mää se olin ei hätää" kun on ensin viel tarkentanu et ei niinku jokaista kirppismyyjää ole tähtäämässä ja nii ettespäi. En mä tiä tajusko kukaa mut tuli ihan oikee reps.
Ja samaan syssyy ku alotin ni avaan päätäni mäki et joo, suoraselkäsyyttä kyl odottais niiltä joilta sitä vois odottaa, mut kas, monta kertaa ollu puhetta ja fiuuuuh, sinne meni. Toki mä ymmärrän et et jokaisella on syynsä, yksi on sairas, toisella on kiire, kolmas helisee lasten kanssa (eiks sulla ole marissa niitä kolme, ja oot yh, pistätkös sen piikkiin vai otatko ite vastuun

) ja seittämäs haluu olla muutevaa vittupää (yes!), mut - äh, olkoot, ei noi ikin selvii mihkää suuntaa.[/quote]

Täällä kanssa. Ja oon kiits toi seittemäs. Ja juu yleistin KAIKKI kirppismyyjät vaikka kaikki ei tätä kuitenkaan harrasta mutta liian moni. Enkä tarkottanut pelästyttää uusia.
Ja joo, ei mun ole pakko edelleenkään ostaa kirppikseltä yhtään mitään eikä mun napaa pitäs kaivaa toisten ostokset tai myymiset mutta tungen ne muuten vaan ne herneenvarsot syvälle, tässä paremman puutteessa vaikka. Yleinen epäoikeudenmukaisuus ja räikee tietämättöminen linssiin kusetus vaan ottaa aivoon-ei voi mitään. Varsinkin kun se sallitaan osalta, on sallittu jo ihan liian kauan.
Pitäs olla sitten yleisesti kaikille tiedossa , että "Osa tämän Helmetin käyttäjistä kusee varsinkin uusia ostajia pahasti linssiin ja tulee rahastamaan heiltä viattomilta ylimääräistä ihan vaan maksaakseen omat kulunsa shoppailusta, esittäin superihania ja ystävällisiä"
Aadia. Toi sun viimeinen lause-_toivon_, että oisit väärässä
Hävetkää. Siis TE, ei Aadia