helmikauppa

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
karkati
Oikea käyttäjä: Olen

helmikauppa

Post by karkati » Tue Nov 23, 2010 8:50

hei, onko kellään kokemusta tästä verkkokaupasta www.bohemiadesign.fi, eivät vastaa tuotekyselyihin - uskaltaako täältä ostaa mitään?
@nia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: helmikauppa

Post by @nia » Tue Nov 23, 2010 8:56

Katsopa täältä! Minulla vain hyvää sanottavaa.
- @nia -
Penny

Post by Penny » Tue Nov 23, 2010 10:07

Bohemiadesign on mielestäni Suomen helmikauppojen parhaimmistoa, käyn heidän liikkeessään täällä Tampereella vähän väliä. Omistaja Taina on tosi mukava ihminen, mutta hänellä on pikkuisen vaikeuksia suomen kielen kanssa, koska on muuttanut ulkomaille lapsena ja vasta nyt aikuisena palannut Suomeen. Hän vähän varovaisesti vastailee sähköposteihin, koska arastelee kielitaitoaan (joka on oikeasti erinomainen). Kannattaa soittaa, jos joku asia jää epäselväksi.
Meiju
löytänyt aidot helmet

Post by Meiju » Tue Nov 23, 2010 13:37

Penny wrote:Bohemiadesign on mielestäni Suomen helmikauppojen parhaimmistoa, käyn heidän liikkeessään täällä Tampereella vähän väliä. Omistaja Taina on tosi mukava ihminen, mutta hänellä on pikkuisen vaikeuksia suomen kielen kanssa, koska on muuttanut ulkomaille lapsena ja vasta nyt aikuisena palannut Suomeen. Hän vähän varovaisesti vastailee sähköposteihin, koska arastelee kielitaitoaan (joka on oikeasti erinomainen). Kannattaa soittaa, jos joku asia jää epäselväksi.
Allekirjoitan ihan täysin! Ihana liike ja todella ystävällistä palvelua, kun kesällä Tampereen vierailulla poikkesin.
karkati

Post by karkati » Fri Nov 26, 2010 8:48

ihan vaan viimeisenä tähän totean, että tilasin
- ihania helmiä, - hyvä laatu, - hyvä ja nopea palvelu, - kirjeenvaihtokin sujui sitten kun vaihtoi englantiin
Sundance

Post by Sundance » Fri Nov 26, 2010 17:58

Bohemia on todellakin paras helmikauppa Tampereella, olen käynyt paljon, ja sinne menen kun helmiä tarvitsen . Palvelu on aina ollut todella ystävällistä, ja tietoakin saa kiitettävästi eri helmistä ja vaikka mistä . Omistajat ovat todella mukava pariskunta , joiden kanssa asioi mielellään . Minulla ei ole kuin pelkkää hyvää sanottavaa Bohemiasta :love:
Muikku
Moderaattori
Lasku: 5

Post by Muikku » Fri Nov 26, 2010 18:25

Bohemialle onkin jo olemassa oma ketju joten jatkettaisiinko keskustelua siellä, kiitos?
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Post Reply