www.helmikori.fi

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Taru Ilona
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

www.helmikori.fi

Post by Taru Ilona » Tue Dec 14, 2010 22:16

En löytänyt vielä Helmikorille omaa keskustelua, joten aloitan sellaisen esittämällä suurkiitokset erittäin nopeasta toimituksesta ja tilaajalahjasta! Tulen varmasti tilaamaan jatkossakin täältä, sillä muutamaa tuotetta en ole muilta kotimaisilta helmikaupoilta löytänyt ja tilauslahjat ovat tutustuttaneet aivan uusiin materiaaleihin!
Satu_Maarit
löytänyt aidot helmet

Re: www.helmikori.fi

Post by Satu_Maarit » Tue Jan 11, 2011 18:00

Olen nyt kahden viikon sisällä tilannut 3 kertaa Helmikori-verkkopuodista helmiä ja tarvikkeita (ei muka muista yhdellä kerralla kaikkea ja ihanuuksia pitää tilata heti uudelleen, että eivät vaan pääse loppumaan :D ) ja joka ainoa näistä tilauksista on kolistellut postilaatikkoon tilausta seuraavana arkipäivänä.

Kiitos siis supernopeasta palvelusta ja jokaisen tilauksen yhteydessä tulleesta kiitospussukasta :D
Last edited by Satu_Maarit on Tue Jan 18, 2011 20:48, edited 1 time in total.
Keijukeidas-Ninni
lasihelmien lumoissa

Post by Keijukeidas-Ninni » Tue Jan 18, 2011 10:07

Kiitos vinkistä! =) Vaikuttaa mielenkiintoiselta paikalta, pakko päästä tilailemaan :P
"Sudenmorsiamen kyyneleillä peitelty on pitkä tie.Jos tahdot niin se kyllä kotiin asti vie. Ja vaikka tiedän että viereeni sut hetkeks vielä saan, pian saapuu yö ja aina se vie sut, vie sut vaan." JK
Merituulia
lasihelmien lumoissa

Post by Merituulia » Tue Jan 18, 2011 19:06

Minä löysin Helmikorin hiljattain netistä, ja taidanpa tilatakin sieltä koska valikoima näyttää hyvältä. :nod:
Anova saa ja etsivä löytää. <3 Everyone who keeps asking will receive.
Merituulia
lasihelmien lumoissa

Post by Merituulia » Tue Jan 18, 2011 19:07

Satu_Maarit wrote:Olen nyt kahden viikon sisällä tilannut 3 kertaa Helmikori-verkkopuodista helmiä ja tarvikkeita (ei muka muista yhdellä kerralla kaikkea ja ihanuuksia pitää tilata heti uudelleen, että eivät vaan pääse loppumaan :D ) ja joka ainoa näistä tilauksista on kolistellut postilaatikkoon tilausta seuraavana arkipäivänä.

Kiitos siis supernopeasta palvelusta ja jokaisen tilauksen yhteydessä tulleestaä kiitospussukasta :D
Tuo kuulostaa spesiaalilta 8)
Merituulia
lasihelmien lumoissa

Post by Merituulia » Wed Feb 09, 2011 14:05

Itse olen tilannut nyt kahdesti Helmikorista ja postaus todella tulee perille kahdessa arkipäivässä.
Viimeksi tilasin perjantaina, tuli perille maanantaina. :jippii:
Pänisteri
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Pänisteri » Thu Apr 14, 2011 7:50

Minulla oli "hätätilanne" toissailtana, kun tukusta odottamani tuotteet eivät tulleet ajoissa. Laitoin illalla viestiä Helmikoriin, ja vastaus tuli samoin tein ja tuotteet sain heti kun ehdin ne hakemaan! Mahtavaa palvelua, kiitos! :jippii:
Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
nomppi

Post by nomppi » Wed Nov 16, 2011 12:41

Pakko oli tulla hehkuttamaan Helmikoria. Löysin sieltä aivan ihania helmiä ja laittelin tilauksen menemään maanantaina myöhään iltapäivällä ja jo tiistaina kopsahti helmilähetys postilaatikkoon. Hyvälaatuisia helmiä ja mikä palvelunopeus 10+. :jippii:
kirsema
Swarovski-kuumeessa

Post by kirsema » Tue Aug 14, 2012 17:25

Jatketaan hehkuttamista, laitoin maanantaina tilauksen ja jo tänään tiistaina oli tavarat odottelemassa postin joukossa :jippii: . Olen aika paljonkin tilaillut Helmikorista tarvikkeita ja helmiä, eikä ole moittimisen sanaa ollut ja aina on joku pikkuinen kiitospussukkakin ollut mukana :D
Post Reply