www.helmikori.fi
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
- Taru Ilona
- Swarovski-kuumeessa
- Oikea käyttäjä:Olen
En löytänyt vielä Helmikorille omaa keskustelua, joten aloitan sellaisen esittämällä suurkiitokset erittäin nopeasta toimituksesta ja tilaajalahjasta! Tulen varmasti tilaamaan jatkossakin täältä, sillä muutamaa tuotetta en ole muilta kotimaisilta helmikaupoilta löytänyt ja tilauslahjat ovat tutustuttaneet aivan uusiin materiaaleihin!
- Satu_Maarit
- löytänyt aidot helmet
Re: www.helmikori.fi
Olen nyt kahden viikon sisällä tilannut 3 kertaa Helmikori-verkkopuodista helmiä ja tarvikkeita (ei muka muista yhdellä kerralla kaikkea ja ihanuuksia pitää tilata heti uudelleen, että eivät vaan pääse loppumaan
) ja joka ainoa näistä tilauksista on kolistellut postilaatikkoon tilausta seuraavana arkipäivänä.
Kiitos siis supernopeasta palvelusta ja jokaisen tilauksen yhteydessä tulleesta kiitospussukasta

Kiitos siis supernopeasta palvelusta ja jokaisen tilauksen yhteydessä tulleesta kiitospussukasta

Last edited by Satu_Maarit on Tue Jan 18, 2011 20:48, edited 1 time in total.
- Keijukeidas-Ninni
- lasihelmien lumoissa
Kiitos vinkistä! =) Vaikuttaa mielenkiintoiselta paikalta, pakko päästä tilailemaan 

"Sudenmorsiamen kyyneleillä peitelty on pitkä tie.Jos tahdot niin se kyllä kotiin asti vie. Ja vaikka tiedän että viereeni sut hetkeks vielä saan, pian saapuu yö ja aina se vie sut, vie sut vaan." JK
- Merituulia
- lasihelmien lumoissa
Minä löysin Helmikorin hiljattain netistä, ja taidanpa tilatakin sieltä koska valikoima näyttää hyvältä. 

Anova saa ja etsivä löytää. <3 Everyone who keeps asking will receive.
- Merituulia
- lasihelmien lumoissa
Tuo kuulostaa spesiaaliltaSatu_Maarit wrote:Olen nyt kahden viikon sisällä tilannut 3 kertaa Helmikori-verkkopuodista helmiä ja tarvikkeita (ei muka muista yhdellä kerralla kaikkea ja ihanuuksia pitää tilata heti uudelleen, että eivät vaan pääse loppumaan) ja joka ainoa näistä tilauksista on kolistellut postilaatikkoon tilausta seuraavana arkipäivänä.
Kiitos siis supernopeasta palvelusta ja jokaisen tilauksen yhteydessä tulleestaä kiitospussukasta

- Merituulia
- lasihelmien lumoissa
Itse olen tilannut nyt kahdesti Helmikorista ja postaus todella tulee perille kahdessa arkipäivässä.
Viimeksi tilasin perjantaina, tuli perille maanantaina.
Viimeksi tilasin perjantaina, tuli perille maanantaina.

- Pänisteri
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku:5
Minulla oli "hätätilanne" toissailtana, kun tukusta odottamani tuotteet eivät tulleet ajoissa. Laitoin illalla viestiä Helmikoriin, ja vastaus tuli samoin tein ja tuotteet sain heti kun ehdin ne hakemaan! Mahtavaa palvelua, kiitos! 

Harrastukset on väärät jos ei kaikki rahat mene...
Pakko oli tulla hehkuttamaan Helmikoria. Löysin sieltä aivan ihania helmiä ja laittelin tilauksen menemään maanantaina myöhään iltapäivällä ja jo tiistaina kopsahti helmilähetys postilaatikkoon. Hyvälaatuisia helmiä ja mikä palvelunopeus 10+. 

- kirsema
- Swarovski-kuumeessa
Jatketaan hehkuttamista, laitoin maanantaina tilauksen ja jo tänään tiistaina oli tavarat odottelemassa postin joukossa
. Olen aika paljonkin tilaillut Helmikorista tarvikkeita ja helmiä, eikä ole moittimisen sanaa ollut ja aina on joku pikkuinen kiitospussukkakin ollut mukana