huurrelilja

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
pikkukukka
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

huurrelilja

Post by pikkukukka » Wed Feb 16, 2011 17:48

Onko kyseinen kauppa ihan ok kauppa, itseäni alkaa hieman epäilyttämään koko kaupan toiminta, tilasin 17 päivää sitten muutamia korunosia ja viikko sitten laitoin meiliä, kun ei tavaraa oltu toimitettu ja silloin tuli vastaus , että postitettu on ja edelleenkään ei ole postia vaan kuulunut, vaikka viikko on jo ainakin postituksesta ja nyt ei vastata enää edes sähköposteihin ja kaupan sivuilla on lukenut jo päiviä päivitystauko...murrr...tietääkö kukaan?
Vikki
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: huurrelilja

Post by Vikki » Wed Feb 16, 2011 18:28

Samaa asiaa ihmettelen, ensimmäinen tilaus kyseisen helmikauppaan.

Tilasin tosin 5.2 enkä vielä ehtinyt huolestua. Mutta kyselyyn sähköpostitse en ole saanut vastausta joka hieman ihmetyttää.
Käsittelyssä näyttää olevan ja sivut eivät näytä toimivan.
"Onpa ihanan monta ihan tuntematonta!"
http://vikkityyli.blogspot.com/
Helmisusi

Post by Helmisusi » Wed Feb 16, 2011 19:24

Firman Facebook-sivulla on viimeisin päivitys vuoden takaa, hieman alkaa epäilyttää onko toimintaa enää ollenkaan.
Porin seudulla asuvat saattaisivat tietää, jos tuntevat omistajan. Toivottavasti olette maksaneet luottokortilla... :(
Piritta

Post by Piritta » Wed Feb 16, 2011 20:03

Huurreliljasta on palstalle kirjoitellut nimimerkki Katenka ja hän on viimeks käynyt täällä joulukuussa 2010...
rozalie
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by rozalie » Wed Feb 16, 2011 22:58

Huurrelilja oli ainakin esillä jokunen kuukausi sitten Hgin Messukeskuksen messuilla, joissa oli mm. eläinmessut ja ruokaakin oli edustettuna, en kuolemakseni muista messujen nimeä. Siellä oli myös joitain korukauppiaita kuten helmiliina tai omakoru. Huurrelilja esitteli kovasti hopeasavijuttuja ja vielä silloin kutsuttiin nettisivuille tekemään tilauksia.
Ahneella on .. ainakin paljon kiviä!
pikkukukka

Post by pikkukukka » Thu Feb 17, 2011 0:14

Maksettu on tilaus verkkopankin kautta, onneksi kyseessä ei ollut mikään suuri summa, mutta kuitenkin...samaan aikaan tilasin useammasta muustakin kaupasta ja kaikista niistä tilaus toimitettiin kolmen päivän sisällä tilauksesta. Harmi sinänsä, tarkoitus oli tilata tuolta jatkossa lisääkin, mutta jos toimitus tökkii näin pahasti, ei paljon ole kiinnostusta tilata sieltä enää, kun muualla homma toimii paljon paremmin.
pikkukukka

Post by pikkukukka » Thu Feb 17, 2011 11:17

Jo on outoa, etsin yrityksen puhelinnumeron ja soitin, nauhalta sanotaan jotakuinkin näin, valitsemaanne numeroon ei oteta puheluja tai jotain sinnepäin...taitaapi jäädä lähetys saamatta...
tiinasu

Post by tiinasu » Thu Feb 17, 2011 11:49

Nyt ei toimi enää nettisivutkaan: "Tällä sivustolla tehdään parhaillaan päivityksiä. Tervetuloa takaisin myöhemmin."
Meemu
Swarovski-kuumeessa

Post by Meemu » Thu Feb 17, 2011 12:23

YTJ:n (yritys- ja yhteisötietojärjestelmä) mukaan on aikakin kyseinen yritys ihan hengissä, toivottavasti asiat selkiää nopeasti. Itse en ollut tuollaista liikettä aiemmin huomannut, saati sitten että olis ihan kotipaikkakunnallani.
Suntsa

Post by Suntsa » Thu Feb 17, 2011 14:23

Itse olen tilannut tuolta monta kertaa, ja aina on homma pelannut hyvin. Aluksi oli hyvin virkeäkin firma, mutta viime aikoina sivut kovin hiljaiset. Viimeksi olen tilannut näköjään 2.1.2011, ja kyllä tavarat tulivat kohtuullisessa ajassa; ehkä hiukan hitaammin kuin alkuaikoina, tarkkaan en muista.
Vikki

Post by Vikki » Thu Feb 17, 2011 14:24

Paketti saapui tämän päivän postissa ja kaikki tilattu oli juuri sellaista kuin ajattelinkin.
Ehkä reagoin vähän liian nopeasti kun tilaus tosiaan oli tehty 5.2

Toivottavasti asia selviää omalta osaltasi, pikkukukka!
"Onpa ihanan monta ihan tuntematonta!"
http://vikkityyli.blogspot.com/
pikkukukka

Post by pikkukukka » Thu Feb 17, 2011 16:02

Lähetys saapui minullekin VIHDOINKIN tänään. Harkitsen kyllä kahdesti tilaanko ko kaupasta enää toiste, jos kotimaisen kaupan toimitusaika on näin pitkä. Kummastuttaa tosin, ettei puheluja oteta vastaan eikä sähköposteihin vastata.
pampuliina
korukivikasan keskellä

Post by pampuliina » Wed Feb 23, 2011 14:50

Minä tilasin täältä ja paketti tuli muutoin kohtuu opeaan, mutta osa tuotteista oli loppunut ja lupasivat lähettää myöhemmin perässä. No ei ole kuulunut vieläkän ja tästä on nyt ainankin 3kk aikaa, en tilaa kyseisestä puodista enää ikinä!
Post Reply