Avustuspyyntö vapaaehtoisille

Kauniit helmityöt syntyvät kauniista materiaaleista! Mitä ostit viimeksi? Jaa kokemuksiasi eri helmikaupoista muiden kanssa: kerro missä teit elämäsi kaupat tai minne ei kannata muiden mennä. Vertaillaan hintoja ja laatua :)

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä:Olen
Avustuspyyntö vapaaehtoisille

Post by Eowyn » Tue Nov 29, 2011 11:38

Heipä hei, helmettiläiset!

Alkaa olla käsillä taas se aika vuodesta, kun Helmetin palvelimen ylläpitäjä lähestyy minua vuotuisella "joulutervehdyksellään" eli laskulla. Helmetti on ollut kaikki toimintavuotensa käyttäjilleen täysin maksuton ja on sitä vastaisuudessakin, mutta tänä vuonna allekirjoittanut elää kituuttaa pääasiassa kotihoidontuella (huikeat 250e kuussa) ja vähän ankeasti juuri joulun alla tuleva Helmetin lasku tekee aika ison loven siihen kotihoidontukeen. Siksi ottaisin mielelläni vastaan vapaaehtoisia lahjoituksia niiltä, jotka haluavat kuluihin osallistua. Ketään en velvoita osallistumaan, enkä kanna kaunaa kenellekään, joka ei halua osallistua, mutta olen kiitollinen, jos joku haluaa :) Ja isoista summista ei todellakaan ole kyse, vaan jos joku haluaa osallistua, niin esimerkiksi 2e on vallan mainio lahjoitus.

Mikäli olet helmi/korualan yrittäjä, ja koet Helmetin hyödylliseksi mainostuskanavaksi yrityksellesi, voit halutessasi lahjoittaa enemmänkin, esimerkiksi 5-10e. En kuitenkaan tule pitämään minkäänlaista naughty / nice -tonttukirjanpitoa siitä, kuka on osallistunut ja kuka ei, vaan myös yrittäjälle osallistuminen on vapaaehtoista. Edelleenkään suunnitelmissa ei ole tehdä foorumin ammatinharjoittajille suunnatusta osiosta millään tavalla maksullista, vaikka sitä on välillä ehdotettu. Voi kuitenkin olla, että vuoden päästä näihin aikoihin lähestyn foorumilaisia samanlaisella viestillä, mikäli yhä kitkutan kotihoidontuen varassa ;)

Lahjoitukset voi osoittaa Nordean tilille FI27 2096 2000 0248 90 /Outi Jalkanen. Viestiksi esimerkiksi "Helmetti" ja oma käyttäjätunnuksesi, jos haluat minun sen tietävän. Harvan oikea nimi on minulle niin tuttu, että sen perusteella tietäisin kenestä on kyse. Mutta kuten sanottu, en aio mitään kirjaa pitää siitä, kuka jotakin lahjoittaa ja kuka ei, vaan homma on täysin vapaaehtoista, joten ei se käyttäjätunnus ole millään tavalla tarpeen.

Mukavaa joulunodotusta kaikille foorumilaisille
toivottaa Outi (jonka lahjetta pitkin kiivetään juuri seisomaan vielä horjuville jaloille :love: )
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku:5

Re: Avustuspyyntö vapaaehtoisille

Post by Nunnuli » Tue Nov 29, 2011 16:23

Monena vuonna ollaan yritetty, että saatais osallistua kuluihin. Ihanaa, että tulit "järkiisi" :nod:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Tue Nov 29, 2011 20:18

No niin olette :love: Ei ole ollut tarvetta aiemmin, varsinkaan kun yleensähän myös kauppa ja blogi ovat tuoneet palvelimelle aika paljon liikennettä. Tänä vuonna blogi ja kauppa ovat olleet hiljaa lokakuuhun asti, ja suurimmaksi osaksi palvelimen liikenne on ollut foorumin tuomaa, joten ajattelin, että ehkä nyt sitten rohkaistun kysymään :oops:

Ihanat ihmiset :D :ooh:
Karneoli

Post by Karneoli » Tue Nov 29, 2011 23:04

Minäkin olen sellaista namiskaa tai tietoja etsinyt mistä voisi osallistua, joka monella foorumilla on ollut. Mutta hyvä että tiedot löytyy täältä nyt :)
adatodesing.blogspot.com
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Wed Nov 30, 2011 0:42

Niin joo, niitä on sellaisia PayPalin Donate-nappuloita, olen nähnytkin :D Eipä sellaiselle ole täällä ollut tarvetta, kun paikasta tulee lasku vain kerran vuodessa eikä muuna aikana ole kuluja, onneksi :nod:
helmiähelmiä
löytänyt aidot helmet

Post by helmiähelmiä » Mon Dec 05, 2011 10:10

Mukana talkoissa ehdottomasti - onhan tämä foorumi mielettömän hieno juttu meille helmihulluille; oppia, vinkkejä, iloa ja kimppatoiminta.....
Lämpimät kiitokset ylläpidolle! :nod:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Mon Dec 05, 2011 22:03

Kiitos kullanmurut! Summa on kasassa joten valtavan isot kiitokset kaikille osallistuneille. Olette ihan parhaita :love: :palvoo:
rozalie
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by rozalie » Mon Dec 05, 2011 23:46

:jippii:
Ahneella on .. ainakin paljon kiviä!
Hämis

Post by Hämis » Tue Dec 06, 2011 23:22

:jippii:toivottavasti palaat samoissa merkeissä asiaan myös seuraavan Helmettilaskun kopsahtaessa postiluukusta :wtg: Kiitos, että olemme saaneet olla vuosikaudet vierainasi.
hopea

Post by hopea » Wed Dec 07, 2011 16:39

Hämis wrote::jippii:toivottavasti palaat samoissa merkeissä asiaan myös seuraavan Helmettilaskun kopsahtaessa postiluukusta :wtg: Kiitos, että olemme saaneet olla vuosikaudet vierainasi.
Just näin :nod: :ooh:
Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Thu Dec 08, 2011 19:26

Awww, että te olette ihania :love:

Lasku tipahti tänään sähköpostiin ja on nyt maksettu saman tien. Taas on turvattu koti Helmetille vuodeksi :jippii:
marzena
löytänyt aidot helmet

Post by marzena » Thu Dec 08, 2011 23:47

Laitetaanpa oma korsi kekoon, saapuu tilille ensi viikon alussa. Ja kiitokset hienosta työstä!
T. Marzena
Maani

Post by Maani » Sat Dec 10, 2011 19:53

Eihän tässä ehtinyt hitaampi edes mukaan. Kiitos kaikille osallistuneille!
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Sat Dec 10, 2011 21:09

Heheh, et olisi tunnustanut :lol: En minä niin tarkkaan katsonut, kuka maksoi. Totesin vain liikuttuneena, että helmettiläiset ovat ihan mielettömän avuliaita ja anteliaita ihmisiä :love:
Porkkana

Post by Porkkana » Thu Dec 29, 2011 18:36

:grrr: ....en ole käyny täällä aikoihin ....ja jäi tällaset huomaamatta. nyt kyllä ketuttaa....!! ....oisit voinu vihjasta....!! :|
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
Post Reply