Half-drilled vuorikristallia?!
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
- paradise
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku: 5
Half-drilled vuorikristallia?!
Eli onko joku nähnyt vuorikristallisia pyöreitä puoliksi porattuja helmiä missään?! Vai eikö niitä ole olemassa? Pitäisi saada kaulakorulle kaveriksi vuorikristalliset klipsikorvakorut ja siihen melkein pitäisi olla puoliporatut kivet, vai onko olemassa jotain nättiä klipsipohjaa, johon saisi nätisti roikkuvan helmen?!
-
Re: Half-drilled vuorikristallia?!
http://www.stachurawholesalegemstones.com/view/204/
Muoks: näköjään tuolla ei ollutkaan enää kirkasta kvartsia. Mun mielestä sitä oli joskus...
Täysin poraamattomana sitä kyllä löytyy: http://www.stachurawholesalegemstones.com/view/205/ Tuollaiseen voisi ehkä tehdä langoista jonkinlaisen istutuksen, johon se pallo jää paikalleen.
Muoks: näköjään tuolla ei ollutkaan enää kirkasta kvartsia. Mun mielestä sitä oli joskus...
Täysin poraamattomana sitä kyllä löytyy: http://www.stachurawholesalegemstones.com/view/205/ Tuollaiseen voisi ehkä tehdä langoista jonkinlaisen istutuksen, johon se pallo jää paikalleen.
- paradise
Pitää katsella tuon firman tarjontaa, on mulle uusi tuttavuus..
* Käsityöläinen
* Itsenäinen Herbalife-jälleenmyyjä
* Oriflame-kauneuskonsultti
* Avon-kauneuskonsultti
* Itsenäinen ihonhoitokonsultti, Mary Kay (R)
* Avon-kauneuskonsultti
- Henna
- Moderaattori
- Oikea käyttäjä: Olen
Kuka nyt mitäkin nättinä pitää, mutta FMG:lläon ainakin ihan hyvä valikoima noita reijättömään korvaan sopivia klipsejä. Ovat kaikki tosin vaan hopeoituja tai kullattuja, ei hopeisia. Kaikkiin noihin saa helmen roikkumaan, tai yksi taisi olla sellainen reikälevyversio, johon saa siimalla kiinni enemmänkin helmiä.
- paradise
Joo, mä siellä surffailinkin kun sinne nyt järkkäilen kimppaa.. Oli siellä hopeisiakin, mutta ovat järkyn kalliita (siis montakymppiä) tai sitten sellaisia ruuvaus-systeemillä toimivia (eli ei klipsejä).. PItänee ostaa siis hopeoituja..Henna wrote:Kuka nyt mitäkin nättinä pitää, mutta FMG:lläon ainakin ihan hyvä valikoima noita reijättömään korvaan sopivia klipsejä. Ovat kaikki tosin vaan hopeoituja tai kullattuja, ei hopeisia. Kaikkiin noihin saa helmen roikkumaan, tai yksi taisi olla sellainen reikälevyversio, johon saa siimalla kiinni enemmänkin helmiä.
* Käsityöläinen
* Avon-kauneuskonsultti
* Avon-kauneuskonsultti