hartsi

Ne materiaalit ja tekniikat, joille ei ole omaa osastoa.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

yxope
Oikea käyttäjä: Olen

Re: hartsi

Post by yxope » Tue May 13, 2014 0:22

Hei, te harsien kanssa värkkäävät. Torniossa on Silcom niminen firma, jossa silikoni muottiaineita, olen kokeillut niitä hiukkasen joskus. Tässäpä nettiosoite, katsokaapa itse http://www.silcom.fi/
Bandita

Post by Bandita » Tue Mar 31, 2015 13:47

Moikka, nostellaas vähän tätä ketjua 8)

Löytyykö Suomesta jostain verkkokaupasta Easy Castin hartsia? Muutamassa nettikaupassa olen törmännyt Ice Resiniin, mutta olisin tosiaan kiinnostunut myös Easy Castin tuotteista.
Yritin Porissa kiertää kaikki nämä kaksi askartelukauppaa, mitkä täällä vielä (onneksi!) ovat voimissaan, eikä kummassakaan myyty mitään koruhartsia. Olin ihan, buu. :cry:
Piitu
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Piitu » Fri Jan 15, 2016 13:37

Minä taas haluaisin sekoittaa hartsiin sellaista jauhetta tms joka hohtaa pimeässä. Erityisesti sinistä.
Otin jo yhteyttä resinobsession.com puolen kauppaan mutta heidän jauhetta ei voi kai Suomeen tilata koska se sisältää fosforia.
Olen ymmärtänyt ettei tänne saa tuoda fosforia sisältävää maalia vai tietääkö joku paremmin?

Eli jos joku tietää miten hartsin saisi pimeässä hohtavaksi niin kiittelen etukäteen :)
Paras lahja jonka voit antaa on aika.
Basti
Lasku: 18

Post by Basti » Sun Aug 28, 2016 18:13

Pimeässä hohtava harsti kiinnosti myös minua ja päädyin tilaamaan briteistä (http://www.glowinthedarkshop.co.uk/powd ... -the-dark/) aqua-väristä jauhetta. Tuote on myrkytön, joten postituksessa ei ole ongelmia.

Kaiversin akryylillä pinnoitettua puuta ja täytin sen hartsilla. Kivasti näyttää toimivan, harmi vain ettei ole verrattavana muiden valmistajien jauheita.

Image
Post Reply