Kuningatarketjua..

korujen valmistus hopeasta ja muista metalleista; tekniikat, materiaalit ja työvälineet.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Hilima
lasihelmien lumoissa
Oikea käyttäjä: Olen

Kuningatarketjua..

Post by Hilima » Fri Jan 04, 2013 15:54

Voi kökkö; kansalaisopistolta tul viesti että hopeakurssi jatkuuki vasta 5.2 kun piti ens tiistaina jo olla.. se on vaan jatkettava ohjeitten ehtiminen netistä; aamulla YouTuben videon opastamana kalanruotoketjun sain alulle ja nyt etin ohjetta kuningatarketjuun, tämmösen löysin http://www.kouluelektroniikka.fi/koruoh ... tjusta.pdf mutta mielestäni tuo on kiningasketjun ohje ja kuvassa kuningatarta.. kertokee viisaammat oonko minä vai tuo ohje hakoteillä?? :???: :???:
Hilima
lasihelmien lumoissa

Re: Kuningatarketjua..

Post by Hilima » Fri Jan 04, 2013 16:07

No nii, YouTubesta jälleen selkeetä ohjetta, vissiin käsitin väärin tuon lopun tekstin että lisätään vielä 2+2 lenkkiä jolloin siinä olisi 3 paria niinkuin kuningasketjua tehessä, tässä niitä tarvitaan vain 2 paria! Eli varsin heleppo tehä! :jippii:
Hilima
lasihelmien lumoissa

Post by Hilima » Fri Jan 04, 2013 17:52

Vielä mietin että mikä lenkkikoko 1mm:n langalle kun kokeilin 3,5 niin on tiukkaa, tuossa listassa missä kerrotaan lenkkikoot kullekin ketjumallille on kuningatarverkolle 4 ja kuningasketjulle 3,5 muttei kerrota kuningatarKETJUN lenkkikokoa? :???:
Mimme
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Mimme » Fri Jan 04, 2013 18:10

Tsekkaappas tämä Pätkän viestiketju.
Siitä löytyy linkki myös kuningatarketjun ohjeeseen sekä tarvittavat tiedot lenkeille.

viewtopic.php?f=23&t=6461
Post Reply