Page 1 of 1

Nimilaatasta..

Posted: Tue May 21, 2013 8:30
by PiituLiina
Moiii,

Täällä yksi uusi korujen värkkääjä ja foorumin käyttäjä kyselee tyhmiä..... :oops:

Olisin niin kiinnostunut väsäämään erilaisia nimikoruja... mutta hiukan epäilyttää se , että miten saisin niistä siistejä.
Eikös laatta, johon kirjaimet / numerot stanssataan, mene "epäsiistiksi" ?
Miten te muut olette tämän tehneet? Olisin erittäin kiitollinen kaikista neuvoista :lol:

PiituLiina

Re: Nimilaatasta..

Posted: Tue May 21, 2013 12:09
by hunski
Mitäköhän tarkoitat tuolla "epäsiistillä"? Minä olen vasta kerran punsselointia kokeillut

Re: Nimilaatasta..

Posted: Tue May 21, 2013 13:35
by PiituLiina
no ehkä epäsiisti on väärä sana :?
tarkotan lähinnä että laatta menettää muotoansa, taipuilee stanssin iskusta.. ompas vaikeeta selittää :|
Saako sitä sen jälkeen enää siistiksi? ja miten ?

Sori mun tyhmät kysymykset...

Re: Nimilaatasta..

Posted: Tue May 21, 2013 17:25
by hunski
Siis kyllähän se laatta stanssatessa/punsseloitaessa vähän taipuu. Ei muuta kun laatta alasimen päälle nurinpäin ja tasapäisellä koruvasaralla muutama napakka isku, niin on taas suora.

Re: Nimilaatasta..

Posted: Wed May 22, 2013 8:34
by PiituLiina
Kiitos teille :P

Re: Nimilaatasta..

Posted: Wed Oct 30, 2013 9:43
by sandrela
Ehdottomasti. Jos vielä myynnissä, pois markkinoilta, jos taas kyse ihan tarkoituksellisesta huijauksesta niin lievä petoshan tuo jo hinnankin puolesta alkaa olla.. :/