Nimikoru hopealevystä

korujen valmistus hopeasta ja muista metalleista; tekniikat, materiaalit ja työvälineet.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nokkoska
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Nokkoska » Wed Mar 26, 2008 14:19

Parahin Sister: kiitän vastauksestanne ja jään pohtimaan punsselisarjan hankintaa :-D
- Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä. - Rolf Arnkil
Raiisa

Post by Raiisa » Mon Mar 31, 2008 19:37

Te jotka ootte punsselisarjan ostaneet Ohlssonilta, niin millä ihmeen nimellä se löytyy kuvastosta?* Plarannu kuvastoa täällä ja ei löydy ei * :shrug:
Image
Pinjami

Post by Pinjami » Mon Mar 31, 2008 20:26

Raiisa wrote:Te jotka ootte punsselisarjan ostaneet Ohlssonilta, niin millä ihmeen nimellä se löytyy kuvastosta?* Plarannu kuvastoa täällä ja ei löydy ei * :shrug:
Kirjainleimasin. Pieni punainen rasia
:wink:
Luota pinkkiin.
Raiisa

Post by Raiisa » Mon Mar 31, 2008 20:38

Noh juu, ei tullu leimasin kyllä mieleen :lol: , pitääpäs laittaa isäntä huomenna työmatkalla asialle Ohlssonille, menee kumminkin siitä ohi :mrgreen:
Image
AnneKa

Post by AnneKa » Mon Mar 31, 2008 21:40

Jos on Tampereelle menossa, niin piti hakea alakerrassa sieltä nurkasta palvelutiskiltä. Ne siis ei ole ihan hyllystä otettavissa.
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Mon Mar 31, 2008 21:57

Sama juttu Lappeenrannassa. Ja myyjä etsi jonkin aikaa varastosta ennen kuin löysi :D
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Sassenach

Post by Sassenach » Mon Mar 31, 2008 21:58

ja sama täällä! Käy suoraan kysymässä palvelutiskiltä, niin hakevat varastosta :D
Dracōnem dormientem nunquam tītillandus.
hunski
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Nimikoru hopealevystä

Post by hunski » Thu Apr 04, 2013 10:42

Täällä joku mainitsi että punsseloiden tekstin sais suoraan kun piirtää apuviivaan punsseloitavaan osaan... Joo tämän idean keksin itsekin ja kokeilin kerran, mut suoraan sanottuna meni ihan päin p*****tä. Tekstit meni ihan minne sattuu ylemmäs tai alemmas. Mä haluaisin päästä punsseloimaan, mutta jotenkin meni usko kun ekan kerran koitin, oisko jollakulla vielä parempia neuvoja miten saisin tekstit suoraan? Ettei osa kirjaimista oo sentin korkeammalla kuin muut :???:
~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~*~@~
Käsintehtyjä koruja, Handmade Jewellery:
Kotisivut http://www.hohtava.fi/
Blogi http://hohtava-korut.blogspot.fi
Facebook http://www.facebook.com/Hohtava
Thuja Design

Post by Thuja Design » Thu Apr 04, 2013 20:20

Kannattaa harjoitella ensin kuparilevylle ja lyödä yksi kova ja napakka lyönti kirjainta kohden.Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa.t
Piritta

Post by Piritta » Thu Apr 04, 2013 20:38

hunski: Jaan tuskasi ja itse olenkin tyytynyt siihen, että ihan suoraan noita ei saa ikinä (tai siis mä en saa... :shock: ). Olen kokeillut viivat ja teipit ja ei se koskaan ole aivan suorassa... Yksi keino on käyttää hopeaa peilinä ja koittaa peilata sitä kirjaimen paikkaa siihen ennen kuin asettaa sen punsselin paikalleen. Tai sitten tekee niinkuin minä, että luovuttaa kokonaan ja nakkailee kirjaimet miten sattuu. Nyt viimeksi tein sanoja kahdella eri kokoisilla punsseleilla ja annoin kirjainten mennä just niinkuin sattui. Kuvia tuosta on mun blogissa :) Eli joskus mielestäni voi tulla ihan hauskankin näköistä, kun ei edes yritä saada niitä kirjaimia ihan suoraan, vaan antaa niiden suosilla olla sikin sokin.
Post Reply