Kiitos kaikki, ihana kuulla että ovat herkullisia kaikki

.
Kerran vielä vähän vanhaa. Katsoin, että muillakin ihmisillä on galleriassaan kuvia muistakin tekeleistä kuin koruista, joten tässä siis minun omiani:

Rakentelen siis minisilintereitä. Tämä ruusu-silinteri on oma lempparini kaikista tekeleistäni tähän asti. Hirveästi ei vaan kuvia ole, koska unohdan aina ottaa kuvat ennen kuin myyn silinterit

.
Toinen silinteri, josta löytyy hyvä kuva. Silintereiden rakentelu on jo mennyt siihen asti, että haluan oppia tekemään muitakin hattuja (siis modisti-kouluun!)

Teen myös Cupcake-rasioita! Näihin rakennettiin ensimmäinen malli käsin erilaisista materiaaleista ja mallista tehtiin sitten silikonimuotti. Nämä ovat siis kipsiä ja käsin maalattuja.
Rasia avautuu siis näin.

Ja herätyskelloja

. Näihin donitsikelloihin ihastui jossain vaiheessa ja rupesin niitä sitten itse rakentamaan. Tämän kellon lisäksi olen tehnyt
Mansikka-kellon ja
Suklaa-kellon.
Rakastan siis rakennella kaikkea herkullista ja mahdollisimman aidon näköoisiä jäljitelmiä mm.
Kaakaokuppeja , jotka maalataan käsin, ovat koriste-esineitä ja muistilapunpidikkeitä. Tai Donitsipaperipainoja
suklaan tai
mansikan "makuisina".
Lisää löytyy seuraamalla allekirjoitukseni linkkejä