Heidi`s galleria (pari uutta 26.3)

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Othel
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Heidi`s galleria

Post by Othel » Wed Mar 14, 2012 13:37

Työn Sankarin mitali Rautahartioiden ja Haukansilmien kera Heidille!
heidi`s
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen

Heidi`s galleria, pari uutta korua

Post by heidi`s » Mon Mar 26, 2012 22:53

Moikkka kaikille!

Kaunis kiitos aiemmista kehuista, ihan tässä nolostuu moisesta,
pidän toki aikaansaanoksistani, mutta en tohtisi itseäni kehumaan alkamaan.
Reilu kuukausi on mennyt sairastaessa ja aina kun on pystynyt niin olen koittanut
muutaman helmen pistellä...
Lisään muutaman uuden kuvan aikaansaannoksistani.

Image
Tässä oma versioni hattulan rautakautisesta hautalöydöstä jota on lainannut jo Kalevala Korukin aikanaan omaan versioonsa. Harrastan metallin etsintää metallinetsimellä ja siinä joskus ehkäpä pääsen vielä sinne rautakaudelle :lol: ,
Oli pakko tehdä jotain siihen liityvää korun muodossa kun tota luntakin vielä niin paljon ettei etsimen kanssa ulos ole asiaa.
Pakko koittaa liittää 2 rakasta harrastusta, korut ja kuraisilla pelloilla tetsaaminen jotenkin yhteen vaikka äkkiseltään ajatellen niistä ei yhtäläisyyksiä paljon löydy :lol:

Image
Image

Ja sitten sitä kukka teemaa, Tässä minun ajatuksiani kesäisestä kukkakedosta perhosineen.
Salama ja huonot valaistus olosuhteet heikentävät kuvien laatua, koitan kunnon päivän valossa nappasta myöhemmin parempia kameran rämälläni.
-heidi
Seatear
lasihelmien lumoissa

Re: Heidi`s galleria

Post by Seatear » Mon Mar 26, 2012 23:22

Ouh vau tuo kukkaketo, voin vain ajatella kuinka paljon siihen on mennyt aikaa, aivan tajuttoman hieno. Värikäs, mutta värit sopivat kumminkin tosiinsa yhteen. Pidän! :)
heidi`s
aloittelee siemenhelmillä

Re: Heidi`s galleria (pari uutta 26.3)

Post by heidi`s » Wed Mar 28, 2012 17:24

Kiitos Seatear,
Aikaa meni ja paljon... kymmeniä ja kymmeniä tunteja. Villi veikkaus on että noin 50 tunnin luokkaa kaulakorun osalta.
Jokin näissä pikkuhelmissä kiehtoo ja ne ovat mieluisin materiaali korun valmistuksessa minulle, vaikka en kaikkein kärsivällisin persoona olekaan niin se on totaalista hermolepoa kun saan niiden kanssa touhuta.
Voi jos saisi toteuttaa itseään joskus ihan kokopäiväisesti eikä ansiotyö häritsisi luomisen tuskaa :lol:
waterwoman
sijoittaa jalokivilaatuun

Re: Heidi`s galleria (pari uutta 26.3)

Post by waterwoman » Thu Apr 05, 2012 7:59

Siis...oih miten ihania :love:
Ja mä en saa edes tavallisia pieniä helmiä pujoteltua ilman, ettei ne lattialle pyörisi :)
:)
Post Reply